De gewone zondag (dus niet de al reeds bestaande periodieke koopzondag) is normaal de dag dat er traditioneel veel geld uitgegeven wordt? Ik geloof er echt niks van.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zijn wel dagen dat traditioneel veel geld uitgegeven wordt. Als mensen dan gaan shoppen op dagen dat kleine ondernemingen niet open kunnen zijn, komt dat dubbelhard aan.
Dan heb je gewoon op een andere dag vrij. Die zijn er genoeg hoor, mensen die daar geen punt van maken.quote:En weekendtoeslag afschaffen klinkt natuurlijk leuk, maar wie gaat er nou vrijwillig op zondag werken als het geen cent extra oplevert?
Ik vind die ene links, die niet op de stapel ligt, anders behoorlijk nichterigquote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Godtje het volgende:
Op dit plaatje in elk geval
[ afbeelding ]
Niemand vind t erg dat homo's beledigd wordenquote:
quote:
Ze zullen er wel zijn, maar het is de vraag of het er genoeg zijn om alle winkels 7 dagen per week open te gooien.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gewone zondag (dus niet de al reeds bestaande periodieke koopzondag) is normaal de dag dat er traditioneel veel geld uitgegeven wordt? Ik geloof er echt niks van.
[..]
Dan heb je gewoon op een andere dag vrij. Die zijn er genoeg hoor, mensen die daar geen punt van maken.
En wij hadden t over "normale" zondagen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zullen er wel zijn, maar het is de vraag of het er genoeg zijn om alle winkels 7 dagen per week open te gooien.
En volledig afstappen van het begrip weekend is ook lastig. Op welke dag moeten dan de sportclubs hun toernooien houden en zo?
En ja ik doelde vooral op de decembermaand en kerst/Pasen enzo wat winkeltechnisch ook zondagen zijn. Voor 'normale' zondagen geldt dat inderdaad minder.
It wasn't me. *wijst*quote:
Mwah, ik denk ook dat homo's in Nederland flinke zelfspot hebben, dat helpt wel mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand vind t erg dat homo's beledigd worden
Ik zet er eenachter omdat t een grapje is. Maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in.
Alleen als ze fout zitten dan geven ze niet thuis:quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk ook dat homo's in Nederland flinke zelfspot hebben, dat helpt wel mee.
quote:Toen Wang opkwam bij Holland’s Got Talent, vroeg Gordon of hij soms ‘nummer 39 met rijst’ ging zingen. Zijn opmerking schokte vooral buitenlandse media.
Bij RTL vonden ze de grappen van Gordon wel leuk, stelt Wang. “Ze vroegen het beleefd en ik heb beleefd geantwoord: alleen als Gordon excuses aanbiedt aan alle Chinese Nederlanders. Dat wilde hij niet. Dus heb ik het aanbod afgewezen.”
Gordon valt niet echt onder de mensen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als ze fout zitten dan geven ze niet thuis:
[..]
Nee, onder de homo's dat klopt.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gordon valt niet echt onder de mensen eigenlijk.
Die willen m ook niet meer.quote:
Je zult wel moeten, anders valt er niet te levenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk ook dat homo's in Nederland flinke zelfspot hebben, dat helpt wel mee.
Homo zijn is geen keuze. Hij is het. Hij is 1 van jullie! Sterker nog! Hij is degene die homo's voor het gros van het Nederlandse publiek zijn gezicht geeft. Niet meer Jos Brink of Paul de Leeuw maar Gordon en Joling.quote:
Ach als je in Eindhoven kan wonen dan zal dat wel meevallen. Alles is beter dan in Eindhoven wonen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, anders valt er niet te leven
Met dat laatste heb je helaas gelijk jaquote:Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo zijn is geen keuze. Hij is het. Hij is 1 van jullie! Sterker nog! Hij is degene die homo's voor het gros van het Nederlandse publiek zijn gezicht geeft. Niet meer Jos Brink of Paul de Leeuw maar Gordon en Joling.
En wat heeft dat met homo zijn te maken? Alleen homo's maken die grap?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als ze fout zitten dan geven ze niet thuis:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo? Net als 98% van de mensen geen entertainmentwaarde heeftquote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat laatste heb je helaas gelijk ja
Geer & Goor, boegbeeld van DE homo's.
Da's ook de enige manier waarop de tokkies de homo willen accepteren, als ie lekker luidruchtig, fout en glitterig is.
Andere homo's zijn maar stom en hebben geen entertainment waarde.
Dacht het nietquote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, niet alle homo's zijn hetzelfdequote:
Ik ken mijzelf ookquote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, niet alle homo's zijn hetzelfde.
Maar de meeste die ik ken zijn wel redelijk zelfspottend.
Das juist het gevaar. Als ze niet opvallen zou je zomaar eens vrienden kunnen worden met zo'n gast zonder dat je het door hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben. Zolang ze lekker extravagant en opvallend zijn is het veilig.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo? Net als 98% van de mensen geen entertainmentwaarde heeft.
Idd, levensgevaarlijk zo'n homo, voor je het weet laat ie weten je leuk te vinden ofzo, ik zou dan (itt bij vrouwen) echt niet weten wat ik doen moestquote:Op woensdag 24 december 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das juist het gevaar. Als ze niet opvallen zou je zomaar eens vrienden kunnen worden met zo'n gast zonder dat je het door hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben. Zolang ze lekker extravagant en opvallend zijn is het veilig.
Ja da's gewoon een goed schild. De zogenaamde dikke huidquote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan gaan ze zeker aan je zitten! He bah!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ze niet opvallen zou je zomaar eens vrienden kunnen worden met zo'n gast zonder dat je het door hebt.
Ik sluip zo je (vrienden)kringetje in zonder dat je t doorhebtquote:Op woensdag 24 december 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das juist het gevaar. Als ze niet opvallen zou je zomaar eens vrienden kunnen worden met zo'n gast zonder dat je het door hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben. Zolang ze lekker extravagant en opvallend zijn is het veilig.
quote:
quote:
Je gevleid voelen, zeggen dat het er echter niet in zit en weer doorgaan met je levenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, levensgevaarlijk zo'n homo, voor je het weet laat ie weten je leuk te vinden ofzo, ik zou dan (itt bij vrouwen) echt niet weten wat ik doen moest.
Ja, dat bedoelde ik ook, sjapquote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gevleid voelen, zeggen dat het er echter niet in zit en weer doorgaan met je leven
Eigenlijk dat wat het gemiddelde meisje bij de fok-hetero ook doet.
Mensen moeten ook wel zelfspot hebben, is niks aan anders.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de moslimsquote:Op woensdag 24 december 2014 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen moeten ook wel zelfspot hebben, is niks aan anders.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan gaan ze zeker aan je zitten! He bah!
Nou daar hoeven de meeste mensen hier niet bang voor te zijn. Als je geen vrouw kan regelen dan zal die Gay met smaak ook wel geen interesse hebben.
Euh, zelfde als je doet wanneer je een vrouw niet ziet zitten?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, levensgevaarlijk zo'n homo, voor je het weet laat ie weten je leuk te vinden ofzo, ik zou dan (itt bij vrouwen) echt niet weten wat ik doen moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |