Begon zondagavond geloof ik alquote:Op woensdag 24 december 2014 12:32 schreef Qunix het volgende:
Domien heeft het gehad ofzo... Blijft hameren dat het bijna gedaan is, al duurt het nog uren.
TietenTaxi?quote:
Niks van gemerkt. Volgensmij is het ook wat men hier wil zien ofzoquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is het ook wat men hier wil zien ofzo
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Volgensmij is het ook wat men hier wil zien ofzo
Het is ook echt een geweldig gezellig mens..quote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het liedje vind ik nog niet heel geweldig, maar Ilse kan echt geweldig zingen.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is ook echt een geweldig gezellig mens..
Nou in het echt is ze een verwende bitchquote:Op woensdag 24 december 2014 12:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is ook echt een geweldig gezellig mens..
Ja maar soms heb je toch ook gewoon dat iets leuk is, maar je toch blij bent dat er een eind aan komt? Ken dat gevoel wel hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helemaal mee eensik heb het idee dat hij er op zich wel uit wil, maar vooral omdat ze echt opgesloten zitten en niet omdat hij het niet meer leuk vindt.
Inderdaad, absoluut niet mijn ding, maar wat kan zij zingen zeg. Ze is ook nog eens leuk/gezellig om te zienquote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het liedje vind ik nog niet heel geweldig, maar Ilse kan echt geweldig zingen.
Hij stond als in het systeem terwijl Ilse nog aan het zingen wasquote:
Ook dat inderdaad, heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je toch ook gewoon dat iets leuk is, maar je toch blij bent dat er een eind aan komt? Ken dat gevoel wel hoor.
Misschien met een reden?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:40 schreef Sked het volgende:
Het leek wel of de microfoon van die JB bijna uitstond
Dat wist ik dus niet...quote:Op woensdag 24 december 2014 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Leuk om te zien, kan goed zingen, maar zodra dat mondje opengaat vind ik haar bloedirritant. En het is natuurlijk een control-bitch eerste klas, maar dat houdt ze goed verborgen voor het publiek.
Ja, bij sex bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je toch ook gewoon dat iets leuk is, maar je toch blij bent dat er een eind aan komt? Ken dat gevoel wel hoor.
Toen ze dronken binnen kwam had ze niet zo veel controle hoor!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Leuk om te zien, kan goed zingen, maar zodra dat mondje opengaat vind ik haar bloedirritant. En het is natuurlijk een control-bitch eerste klas, maar dat houdt ze goed verborgen voor het publiek.
Ik hoop het niet, komt wel erg geforceerd over dan.quote:
neejohquote:Op woensdag 24 december 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Wilburt of een andere josti rondt het wel weer af naar een record.
Echt jaquote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef Sked het volgende:
Ryan Marciano en Sunnery James waren goed
Pleur op
Lekker kort.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:49 schreef waxmask het volgende:
Verkracht een vrouw!!! DOE IETS!!!!!!!!!!!!!!
Sunnery james cares not, want hij mag Doutzen volblaffen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef Sked het volgende:
Ryan Marciano en Sunnery James waren goed
Pleur op
Wacht even, wat heeft Domien gezegd dan? Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:50 schreef Snowballed het volgende:
Zo Wilbert kwam het gelul van Domien even rechtzetten....
Als hij ook maar ene fuck gaf had hij vannacht zijn best gedaanquote:Op woensdag 24 december 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sunnery james cares not, want hij mag Doutzen volblaffen.
Bel de politiequote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie weer mensen met selfiesticks in het publiek
Weet niet wat ik erger vond in 2014, IS of de selfiestick.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
'We gaan niet voor een record maar het ziet er naar uit dat het bijna gaat lukken dus dat is reden voor jullie om meer te doneren'.quote:
Kwam even stamelen of we please nog wat wilde doneren 'want het gaat ons heus niet om een record hoor, heus niet!!!1, maar toch even doneren, oke?!'.quote:
Is die selfiestick niet gewoon zo'n GoPro verlengstok?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet wat ik erger vond in 2014, IS of de selfiestick.
Fixed.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Nou we gaan niet voor een record maar het ziet er nou naar uit dat het bijna gaat lukken dus nou dat is reden voor jullie om nou meer te doneren'.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'We gaan niet voor een record maar het ziet er naar uit dat het bijna gaat lukken dus dat is reden voor jullie om meer te doneren'.
Wat een tosti.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kwam even stamelen of we please nog wat wilde doneren 'want het gaat ons heus niet om een record hoor, heus niet!!!1, maar toch even doneren, oke?!'.
Want als Gerard wel meedoet is kijken verplicht?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:55 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Gerard volgend jaar niet meedoet, dan hoef ik niet te kijken
Serieus?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"kan mij dat record nou schelen haha"
Die is de hele tijd aan het roepen dat het er bijna opzit... en klaar is... en de laatste dag is.. en dat het er al weer bijna opzit...quote:Op woensdag 24 december 2014 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wacht even, wat heeft Domien gezegd dan? Dat heb ik gemist.
Dan kan ik me niet bedwingen, want Gerard is zo leukquote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want als Gerard wel meedoet is kijken verplicht?
Meer niet? Okéquote:Op woensdag 24 december 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"kan mij dat record nou schelen haha"
Deed Gerard vanochtend ook, ik denk dat ze wel naar huis willen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die is de hele tijd aan het roepen dat het er bijna opzit... en klaar is... en de laatste dag is.. en dat het er al weer bijna opzit...
Ik zou ook wel eens een fatsoenlijke maaltijd willen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deed Gerard vanochtend ook, ik denk dat ze wel naar huis willen.
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef Guanabana het volgende:
Het is denk ik ook net een dag te lang.
Dag eerder beginnen, dag eerder stoppen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef Guanabana het volgende:
Het is denk ik ook net een dag te lang.
wat dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/428075
mooie pohi van de fipo
In huize Ekdom schijnt het vanavond Sushi avond te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een fatsoenlijke maaltijd willen.
Wat heeft dat nou voor nut?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dag eerder beginnen, dag eerder stoppen.
Ja, weet niet, dat gevoel heb ikquote:
Daarom kwam Wilbert even roepen dat het er nog helemaal niet opzit... (en daar begon Coen ook mee net...)quote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deed Gerard vanochtend ook, ik denk dat ze wel naar huis willen.
Als je het een dag verkort is de laatste dag alsnog zo lang. Beter stoppen ze er helemaal mee na dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, weet niet, dat gevoel heb ik
Die laatste dag is elk jaar zo futloos en nog zo....lang.
Ohquote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom kwam Wilbert even roepen dat het er nog helemaal niet opzit... (en daar begon Coen ook mee net...)
even gecorrigeerd dusquote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom kwam Wilbert even roepen dat het er nog helemaal niet opzit... (en daar begon Coen ook mee net...)
Nee we moeten nog een jaar LIMBURG doorstaan. Allemaal Limbo's aan de microfoon, dat wordt ergquote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het een dag verkort is de laatste dag alsnog zo lang. Beter stoppen ze er helemaal mee na dit jaar.
Ja.. nou ja.. het komt ook wel over naar het publiek dat het al in kannen en kruiken is natuurlijk...quote:
Gary Fomdeckquote:Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef waxmask het volgende:
Maar niks iconsch dus dit jaar? Geen unieke Giel in zijn stad (kent iemdn hem daar eigenlijk, heeft ie vrienden, familie?) Klusjesmannen? BOODSCHAP??? Tieten????
De locatie voor volgend jaar ligt al vast.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het een dag verkort is de laatste dag alsnog zo lang. Beter stoppen ze er helemaal mee na dit jaar.
Ze moeten er na volgend jaar gewoon mee stoppen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De locatie voor volgend jaar ligt al vast.
Maar het wordt wel tijd dat dit concept stopt. Ik heb het idee dat het ten onder gaat aan z'n eigen succes. Het is zó allejezus massaal...
Jawel.. had je beter moeten opletten..quote:Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef waxmask het volgende:
Maar niks iconsch dus dit jaar? Geen unieke Giel in zijn stad (kent iemdn hem daar eigenlijk, heeft ie vrienden, familie?) Klusjesmannen? BOODSCHAP??? Tieten????
Op Giel willen lijken heeft een prijs.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Wat ziet Veenstra er toch altijd vertyft uit.
Daar gaat Heerlen wel voor zorgen. Hoef je niks voor te doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze moeten er na volgend jaar gewoon mee stoppen.
Komt door het zonlicht op zn computerhoofd...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Dat zei ik ook tegen mn vriendin... die was het met me oneens (gek zeg!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar het wordt wel tijd dat dit concept stopt. Ik heb het idee dat het ten onder gaat aan z'n eigen succes. Het is zó allejezus massaal...
Zolang iets nog niet gebeurd is kan het alsnog niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een hoofd voor radio, he.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou dan lees je even terug... Als je het 3 keer mist....quote:Op woensdag 24 december 2014 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wacht even, wat heeft Domien gezegd dan? Dat heb ik gemist.
Omdat vertyft Engels.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef Amnistia het volgende:
Waarom zeggen veel mensen 'Serious reKWest???
Nu nog reageren terwijl ik het al weetquote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou dan lees je even terug... Als je het 3 keer mist....
Oh fuck dit is een oude post.. ik zit met mn hoofd in een ander deel te loeren...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou dan lees je even terug... Als je het 3 keer mist....
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh fuck dit is een oude post.. ik zit met mn hoofd in een ander deel te loeren...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu nog reageren terwijl ik het al weet
Heb ik wel vaker.. met topics uit het jaar kruik ofzo...quote:
Intern memotje...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Domien heeft volgens mij op z'n flikker gehad 'we zijn er nog lang niet'
quote:
ben je weg?quote:
Waarom zou je elke dag een andere trui aandoenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:08 schreef Qunix het volgende:
Coen heeft dezelfde trui aan als gisteren, terwijl de andere 2 elke dag iets fris aanhebben.
Opdat tv.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je elke dag een andere trui aandoen.!!!
Want in Glazen Huis is het een vieze stinkende bende?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opdat tv.
Normaal niet nee, maar in het Glazen huis zou adt wel verstandig zijn.
Tja.. geld goochelen is ook best moeilijk..quote:
En een sprietquote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef Sked het volgende:
Ik ga daar ook maar staan met een brievenbus en microfoon
Have fun.. Kun je nog net het jaar in de bak afsluiten.. is toch een mooi begin..quote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef Sked het volgende:
Ik ga daar ook maar staan met een brievenbus en microfoon
Wel lekker rustigquote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Have fun.. Kun je nog net het jaar in de bak afsluiten.. is toch een mooi begin..
Jij gaat morgen niet eten, abed?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Abed het volgende:
Straks weer een record jongens daar gaat het allemaal om jajajaja eigenpijperij met kerst welk goede doel morgen lekker volvreten!!1!11!
Nou wat let je..?quote:
Je hóéft niet te kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Abed het volgende:
Straks weer een record jongens daar gaat het allemaal om jajajaja eigenpijperij met kerst welk goede doel morgen lekker volvreten!!1!11!
Waarschijnlijk niet, alles is dicht...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat morgen niet eten, abed?
Geen geld G, kan niet stelen van de rijke tatta's want ze doneren alles. Morgen oude spinazie opwarmen en eenzaam stikken in een afgekloven kippenbotjequote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat morgen niet eten, abed?
Misschien moeten ze volgend jaar die 12 miljoen aan jou geven, dan kun je tenminste etenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Geen geld G, kan niet stelen van de rijke tatta's want ze doneren alles. Morgen oude spinazie opwarmen en eenzaam stikken in een afgekloven kippenbotje
Bohhh hoeveel nullen is dat.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten ze volgend jaar die 12 miljoen aan jou geven, dan kun je tenminste eten
Ach lekker takkie smoren en je zorgen zijn voor morgen...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Geen geld G, kan niet stelen van de rijke tatta's want ze doneren alles. Morgen oude spinazie opwarmen en eenzaam stikken in een afgekloven kippenbotje
spinazie opwarmenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik koop wel een varken aan het spit voor je...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Oh dus je gaat het niet doen...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
De andere sancties die eraan verbonden zijn
Sorryquote:Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dus je gaat het niet doen...
Weet je hoe hard dat stinkt na alleen maar sapjes..?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Domien mag wel eens in mijn oor kreunen trouwens
Hij moet wel eerst even douchen, tandenpoetsen en weer een normaal dieet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet je hoe hard dat stinkt na alleen maar sapjes..?
Gewoon slim bekeken zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja ambtenaren, die hebben allemaal verlof nu.
Lui volk.
Mijn internetstream loopt achterquote:
Dienstverlenend horen ze te zijn. Met 55 vrije dagen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gewoon slim bekeken zeg ik altijd maar.
In hun eigen tijd he, zeiden ze nogquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef waxmask het volgende:
100 ambtenaren hebben in de baas zijn tijd, onze tijd dus tijd hieraan besteed...en die DJs zijn ook ambtenaren vergeet dat niet.
En onze straaljagers verbranden en vergooien ook een paar miljoen per dag in Irak.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
30 december 1,1 miljard extra naar Brussel maar daar lullen we ff niet over
SER / Het anti-Serious Request topic #3quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef waxmask het volgende:
100 ambtenaren hebben in de baas zijn tijd, onze tijd dus tijd hieraan besteed...en die DJs zijn ook ambtenaren vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
30 december 1,1 miljard extra naar Brussel maar daar lullen we ff niet over
Als jullie zo willen beginnen: bedenk wat er in Langelo aan gas is verstookt om de nieuwe pijplijntjes schoon te branden de afgelopen week.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
En onze straaljagers verbranden en vergooien ook een paar miljoen per dag in Irak.
http://www.rodekruis.nl/d(...)nt-salaris-directeurquote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef Blester het volgende:
Ik denk dat de directeur van het Rode Kruis ook weer een mooie eindejaarsbonus krijgt gestort naast zijn loon van 150.000 :-)
Dat is een leugen, ik weet het zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/d(...)nt-salaris-directeur
Ja oke, dan is het 15.000 minder? 135.000...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
¤135.000 euro per jaar, ¤11.250 per maandquote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Waarom luister je als je er zo'n hekel aan hebtquote:
Ik geloof nooit dat die cijfers ineens goed zijn. Er zullen wel constructies zijn voor zo'n persoon om er meer aan over te houden. Neven functies, dochter-stichtingen...onkostenvergoedingen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan jij ook verdienenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef PG18 het volgende:
[..]
¤135.000 euro per jaar, ¤11.250 per maand![]()
zou jij alle verantwoordelijkheid willen hebben die hij heeftquote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef PG18 het volgende:
[..]
¤135.000 euro per jaar, ¤11.250 per maand![]()
Reiskostenvergoeding 5.000 euro per dagquote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die cijfers ineens goed zijn. Er zullen wel constructies zijn voor zo'n persoon om er meer aan over te houden. Neven functies, dochter-stichtingen...onkostenvergoedingen.
Moet wel weten waar ik over mee klaag natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom luister je als je er zo'n hekel aan hebt
Ja, minder dan veel andere directeuren/CEO's. Je kan een directeur moeilijk met 40k per jaar naar huis sturen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het 15.000 minder? 135.000...
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef Blester het volgende:
Ik denk dat de directeur van het Rode Kruis ook weer een mooie eindejaarsbonus krijgt gestort naast zijn loon van 150.000 :-)
NIEUW RECORD ZOU DAT ZIJN JAJAJA TOETERTJES JUICHENquote:Op woensdag 24 december 2014 13:50 schreef Guanabana het volgende:
2012: ¤ 12.251.667,-
2013: ¤ 12.302.747
Tuurlijk
Zal dit jaar wel iets van ¤13.133.455 worden
Is ludiek, meer aandacht MEER.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
755.555,50?
Wat is dat voor idiote cheque
Verschil tussen 2011 en 12 is toch vet groot in ene? Daarna weer 'maar' 50k erbij.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:50 schreef Guanabana het volgende:
2012: ¤ 12.251.667,-
2013: ¤ 12.302.747
Tuurlijk
Zal dit jaar wel iets van ¤13.133.455 worden
Waarom niet? Het is een non-profit organisatie... Dat weet een directeur ook als hij gaat solliciteren..quote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja, minder dan veel andere directeuren/CEO's. Je kan een directeur moeilijk met 40k per jaar naar huis sturen.
Is gewoon de nieuwe manier van de staat om te steunenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
755.555,50?
Wat is dat voor idiote cheque
Ik ook niet neequote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou niet geschikt zijn voor het callcenter, als je dit soort belletjes krijgt![]()
Ik heb bij een callcenter gewerkt waar je zelf mensen opbelt, maandje volgehouden.. Opgebeld worden lijkt mij dan veel leuker.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou niet geschikt zijn voor het callcenter, als je dit soort belletjes krijgt![]()
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet nee
Of sowieso, als iemand een kutplaat aanvraag, 'serieus, die?'
Dat was wel apart ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verschil tussen 2011 en 12 is toch vet groot in ene? Daarna weer 'maar' 50k erbij.
Al die verantwoordelijkheden, werkzaamheden en lange werkdagen voor 40k? Nee dank je.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een non-profit organisatie... Dat weet een directeur ook als hij gaat solliciteren..
Maar naast die 135K horen we ook nog regelmatig dat directeuren van goede doelen ook nog even wat geld wegsluizen, wat we pas jaren later horen.
Was dat enqueteren of dingen verkopen?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb bij een callcenter gewerkt waar je zelf mensen opbelt, maandje volgehouden.. Opgebeld worden lijkt mij dan veel leuker.
Proberen afspraken te maken voor mensen hun uitvaartverzekering.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was dat enqueteren of dingen verkopen?
Filmpjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dit ooit op school gezongen
Daar heb je mensen voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Al die verantwoordelijkheden, werkzaamheden en lange werkdagen voor 40k? Nee dank je.
Ja ik zoek die ene plaat.. je weet wel die ene met dat ene woordje erin.. ik kan er niet meer opkomen.. weet u het misschien... oh ik weet het al.. het woord "you" zat erin.. weet u welk nummer ik bedoel ja..?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Als het Rode Kruis echt je passie is, en die mensen zijn er zeer zeker (kijk eens naar de talloze vrijwilligers), dan doe je het werk gewoon graag en die 40K per maand krijg je dan gewoon puur om goed van te leven, net als de gemiddelde Nederlander (modaal).quote:Op woensdag 24 december 2014 13:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Al die verantwoordelijkheden, werkzaamheden en lange werkdagen voor 40k? Nee dank je.
Gezelligquote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Proberen afspraken te maken voor mensen hun uitvaartverzekering.
Wij niet... wij kijken namelijk via een speciale stream...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Sked het volgende:
Dit filmpje van Karton heb ik al vier keer gezien
Ik ga toch geen stream opzetten als ik een televisie hebquote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wij niet... wij kijken namelijk via een speciale stream...
Ik fok op mn tvquote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga toch geen stream opzetten als ik een televisie heb
Een half uur?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Is nu alweer een half uur filmpjes nieuws terugblikken en gezeik, laat gewoon dat fucking huis zien
Geen beurt van Wilbert? Valt me tegen!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef Amnistia het volgende:
Het enige wat je krijgt als je bij het call center werkt van SR is een Sr cadeautje... zat namelijk te twijfelen om me op te geven voor het call center in Ede wat vanavond ook meedoet.
Ja daarom heb ik het ook niet gedaan natuurlijk...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen beurt van Wilbert? Valt me tegen!
Als je het lief vraagt wil hij vast wel even eropquote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen beurt van Wilbert? Valt me tegen!
Ede zit al vol hoorde ik. Zit t halve cbr.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef Amnistia het volgende:
Het enige wat je krijgt als je bij het call center werkt van SR is een Sr cadeautje... zat namelijk te twijfelen om me op te geven voor het call center in Ede wat vanavond ook meedoet.
Waarom zou je iets moeten krijgen..?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef Amnistia het volgende:
Omdat je werktquote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten krijgen..?
ja.. vrijwillig...quote:
Nee het is bijna kerst dus de zon schijnt...quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:17 schreef Amnistia het volgende:
Hahaha die jongen was aan het meezingen en op het moment dat hij in beeld komt stopt hij en maakt hij swek gebaren hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |