abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147913749
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Starbuck_
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Limone *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 24-12-2014 14:56:04 ]
Schudden voor gebruik
pi_147913777
veranderingen en zulks :P you know the drill ;)

eens even kijken of ik een beetje geluk af kan geven door het nieuwe topic te openen :@ Een hoop wachtbankzittende dames! *O*
Schudden voor gebruik
pi_147913819
Even Limone uitzwaaien in het vorige topic.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 24 december 2014 @ 12:05:14 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147913854
Ik heb trouwens nog een stuk of 25 ovulatietesten (de klackstar-testen van eBay, het zijn dipsticks. Waar ik erg positief over ben en ook effectief zijn gebleken *O* ) liggen. Zitten ook nog 2 of 3 zwangerschapstesten bij. Tegen verzendkosten mogen ze weg. Wel bedoeld voor een (niet-zwangere, actieve) WOHTS'er. Eenmaal andermaal. >:O Verkocht!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mariposas op 24-12-2014 14:41:46 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147913855
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:04 schreef Barreltje het volgende:
Even Limone uitzwaaien in het vorige topic.. ;)
dat is allang veranderd hoor.. }:|
Schudden voor gebruik
pi_147913918
Wil je in de OP?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Zoe_Hart het volgende:
Schudden voor gebruik
pi_147914366
Mag mijn nod naar 11-1¿
pi_147914787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:34 schreef JantinaGr het volgende:
------------------

Ik heb een klein neefje (van schoonzus), maar blijkbaar noemt nu elke willekeurige vrouwelijke kennis van mijn schoonzus zichzelf tante. Ik kan daar niet tegen.

Er is maar 1 tante, en dat ben ik. En wil graag dat alleenrecht. })
Nu wordt de naam tante zo nietszeggend. :{
Echt? Ik vind het niet zo spannende titel eerlijk gezegd :D favoriete tante word je door leuke dingen met t kind te doen of er voor hem te zijn. Niet door een titel, toch?

't kan gewoon een cultureel ding zijn. Hebben wij ook. Onder indo's (en andere aziaten, surinamers, antillianen etc.) is het vrij normaal eigenlijk. Iedereen van de generatie van ej ouders spreek je aan met tante ... of oom ... Mijn kinderen weten wie mijn broertje en zusje zijn en wie het broertje van mijn vriend is; maar ze zeggen ook oom en tante tegen hun partners, tegen onze neven/nichten en hun partners en tegen onze vrienden.
:)
pi_147915651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het niet zo spannende titel eerlijk gezegd :D favoriete tante word je door leuke dingen met t kind te doen of er voor hem te zijn. Niet door een titel, toch?

't kan gewoon een cultureel ding zijn. Hebben wij ook. Onder indo's (en andere aziaten, surinamers, antillianen etc.) is het vrij normaal eigenlijk. Iedereen van de generatie van ej ouders spreek je aan met tante ... of oom ... Mijn kinderen weten wie mijn broertje en zusje zijn en wie het broertje van mijn vriend is; maar ze zeggen ook oom en tante tegen hun partners, tegen onze neven/nichten en hun partners en tegen onze vrienden.
Oerhollands hier maar zo ging t bij ons ook hoor! Tante e en oom b, oom a-p, dikke ome k (allemaal vrienden van mijn ouders), ome sjaak (deed klusjes bij mijn vader)...etc etc. Ik wist echt wel wie mijn echte ooms en tantes waren. :Y

Mijn beste vriendinnetjes noem ik nu tegen Melle ook tante L (of fopta.nte L) en tante M... O+ vind het zo knus!
Kwak
pi_147915831
hier juist weer helemaal geen oom/tante benaming. gewoon alleen de voornaam.
maar de kinderen weten echt wel wie hun ooms en tantes zijn.
  woensdag 24 december 2014 @ 13:11:22 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_147916087
Ik noemde ook elke bekende volwassene oom of tante en inderdaad, ik wist donders goed wie de siblings van mijn ouders waren ;) maar misschien is dat een generatiedingetje? Ik kan er overigens bijzonder slecht tegen als mijn zwager me "tante m." noemt terwijl zijn kinderen er niet bij zijn :') ik ben hún tante, niet die van hem :P
disclaimer
  woensdag 24 december 2014 @ 13:18:01 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147916279
Geen extra pakje onder de boom..
Wel een extra glaasje vanavond..

Het zal wel Door de stress komen van de laatste maanden van het jaar enzo.. }:|
pi_147916332
Hier ook vrienden van mijn ouders aangesproken met oom of tante. Was best lastig af te leren toen ik groter werd. En echt niet gepast om op het werk te doen :'). Tja, nu collega van een goede vriendin van m'n moeder.
pi_147916365
Wilde ik nog een reactie posten in het vorige topic dat mijn reactie misschien een beetje overtrokken was en uitleggen dat ik dat gehak op elkaar (1e discussie 2e niet, vertrek voordat evt gehak los barste) gewoon niet zo goed kan handelen op het moment, is het topic gewoon dicht }:| Dus hier staat het misschien een beetje gek. Kerstvreugde glitters, ballen, gourmet en engeltjes voor iedereen!

Als ik wist waar ik glitterplaatjes kon vinden deed ik er een posten O+
pi_147916414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:20 schreef Hilzillah het volgende:
Als ik wist waar ik glitterplaatjes kon vinden deed ik er een posten
In z&g :+
pi_147916424
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D
  woensdag 24 december 2014 @ 13:23:06 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147916429
Zoiets hiz:
pi_147916711
Hier ook geen kerstcadeautje op dag 40. Net getest..
pi_147916738
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D
  woensdag 24 december 2014 @ 13:43:41 #20
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147917106
Wou al zeggen hillz niet weggaan!
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 13:47:58 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147917279
Iemand nog een antwoord op mijn tandarts vraag, hoe dat zit met verdoving en zwangerschapswens?

Net naar de supermarkt geweest voor de laatste kerstboodschappen, was weer retemisselijk :X nou had ik ook niet heel goed ontbeten dus dat zal het wel zijn. Zal voor de zekerheid nog een testje ertegenaan gooien vanmiddag.

Verder ben ik voor de positieve energie en de kerstglitters! *O* >:O
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147917496
Geen probleem qua verdoving.
:)
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 14:03:00 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147917778
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef mignonne het volgende:
Geen probleem qua verdoving.
ok top ^O^

Dan ga ik nu die kant op, lekker zo voor kerst :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 24 december 2014 @ 14:06:19 #24
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147917871
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:02 schreef Stippelrientje het volgende:
veranderingen en zulks :P you know the drill ;)
Mijn NOD mag naar 6 januari.

En wat een spanning zo met allemaal mensen die mogen testen!
pi_147918235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb trouwens nog een stuk of 25 ovulatietesten (de klackstar-testen van eBay, het zijn dipsticks. Waar ik erg positief over ben en ook effectief zijn gebleken *O* ) liggen. Zitten ook nog 2 of 3 zwangerschapstesten bij. Tegen verzendkosten mogen ze weg. Wel bedoeld voor een (niet-zwangere, actieve) WOHTS'er. Eenmaal andermaal. >:O
Graag dan. Ik ben bijna door mijn ovulatietesten heen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')