Jezus wat een passief aggressief gevis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar kan ook niet tegen van die halve berichten. Als het iets is wat ik kan doen om het te voorkomen wil ik het wel weten namelijk, mag ook onder spoilertag
quote:
quote:
Sorry Hillzquote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
Geen streepjes. Maar ben een beetje klaar met dat geouwehoer over wel/geen alcohol. Nu weet ik dat het een forum is, discussievoeren er gewoon bij hoort. Maar dat lelijk doen tegen elkaar vind ik hier niet leuk.
Niemand doet hier lelijk tegen elkaar, volgens mij? Maar iedereen heeft zo z'n eigen mening en een forum is toch juist om deze met elkaar te delen en dit is een typisch onderwerp waar de meningen over verschillen, en dat is ook helemaal niet erg.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
Geen streepjes. Maar ben een beetje klaar met dat geouwehoer over wel/geen alcohol. Nu weet ik dat het een forum is, discussievoeren er gewoon bij hoort. Maar dat lelijk doen tegen elkaar vind ik hier niet leuk.
Hier ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jezus wat een passief aggressief gevis.
Ik ken het verhaal niet maar je kunt uitgaan van ofwel een listeriabesmetting en (dus) miskraam of doodgeboren kindje (kan tot de laatste week misgaan als je zo'n besmetting dan oploopt), of toxoplasmose bij het kind en (dus) handicap/ziekte.
Ja sorry, ik zat aan de nachtvoeding na 2,5 uur slaap, wetende dat baby nog wel een half uur bezig zou zijn en dan twee uur later weer zou komenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik vind het juist passief iets droppen en er verder niet op ingaan. Hoe moet ik nu weten wat ze dan bedoelt? Ik meende het oprecht
![]()
En hilz niet weggaan hoor! Ik vind dat afbranden van elkaar wel meevallen, iedereen heeft gewoon een andere mening. Als men elkaar maar respecteert toch?
Ik vind het veel te gezellig met jou
zand eroverquote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zat aan de nachtvoeding na 2,5 uur slaap, wetende dat baby nog wel een half uur bezig zou zijn en dan twee uur later weer zou komen![]()
Beetje hormonaal, sorry.
wat zegt de test?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef Barreltje het volgende:
Ik kreeg gister van mij app een bericht: "morgen begint uw nieuwe cyclus"
En vandaag niks nada noppes. .
Dus 43-30-30-?
En 43 was na het uithalen van koper spiraaltje..
Dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |