abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147943521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:25 schreef n0ir het volgende:

[..]

De mensen die ze vermoorden zijn mensen die niet de juiste (variant van de) religie aanhangen en die zich niet aan de bijbehorende wetten houden. Dat vinden zij geen "onschuldigen" dus wat dat betreft zitten jij en IS al lekker op één lijn.
Heb je hier aantoonbaar bewijs voor? Dat IS mensen puur om hun niet moslim zijn vermoorden en niet omdat ze IS met geweld bestrijden.

Als IS niet-moslims vermoord puur om hun niet-moslim zijn, dan zal ik daar nooit achterstaan. Dus hou dat beschuldigende vingertje maar voor je.
pi_147943554
quote:
5s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus iemand die schuldig is aan homoseksualiteit/homofilie verdient in jouw beleving de doodstraf?
Btw ik ben nog bezig met dat filmpje. Ik ben bij 9.35 en kan heel moeilijk verder kijken. Ik weet niet hoe jij dit gedaan hebt.
pi_147943663
quote:
Ik heb de bloederige stukken niet helemaal gekeken. Vond dat te gruwelijk. Maar wat mij opviel was het volgende:

- Schieten op vijandige soldaten
- Schreeuwen/soort van huilen wanneer Assad's raketten afgeschoten werden op woningen en een groot scala aan dode burgers achterlieten
- Het snijden van hoofden van nog meer soldaten

Ik zag niks van de verwijten die in dit topic werden gedaan?
pi_147943833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 02:33 schreef Morrigan het volgende:
Maar je bent gewoon verschrikkelijk naïef of een troll.
Neehoor! Ze is een Marokkaan!
  donderdag 25 december 2014 @ 05:13:44 #280
224960 highender
Travellin' Light
pi_147943834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik heb de bloederige stukken niet helemaal gekeken. Vond dat te gruwelijk. Maar wat mij opviel was het volgende:

- Schieten op vijandige soldaten
- Schreeuwen/soort van huilen wanneer Assad's raketten afgeschoten werden op woningen en een groot scala aan dode burgers achterlieten
- Het snijden van hoofden van nog meer soldaten

Ik zag niks van de verwijten die in dit topic werden gedaan?
Ik moest even aan deze denken, drie chauffeurs die doodgeschoten worden vanwege het anders interpreteren van de Islam.
http://www.liveleak.com/view?i=744_1377386471
pi_147943838
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor! Ze is een Marokkaan!
Ga je nog niet slapen racist?
pi_147943839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:13 schreef highender het volgende:

[..]

Ik moest even aan deze denken, drie chauffeurs die doodgeschoten worden vanwege het anders interpreteren van de Islam.
http://www.liveleak.com/view?i=744_1377386471
Ik bekijk dit morgen. Genoeg bloed gezien vandaag :r
pi_147943841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ga je nog niet slapen racist?
Nee, ik zit te wachten totdat jij naar Syrië vertrekt om daar als jihaat-hoer en kanonnenvoer te dienen. Dat zou ik echt geweldig vinden.

Vergeet niet om al je mocrovrienden mee te nemen! :W
pi_147943843
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:24 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, ik zit te wachten totdat jij naar Syrië vertrekt om daar als jihaat-hoer en kanonnenvoer te dienen. Dat zou ik echt geweldig vinden.

Vergeet niet om al je mocrovrienden mee te nemen! :W
Hou dat haat maar voor je racist en moslimhater.
Ben je persoonlijke aanvallen beu. Even rapporteren.
pi_147943844
Ah, TS is een Marokkaan.. verklaart een hoop. :)
pi_147943845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:28 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hou dat haat maar voor je racist en moslimhater.
Ben je persoonlijke aanvallen beu. Even rapporteren.
oeehhhh "even rapporteren"... spannend hoor!

Vertrek nou maar gewoon. Liefst vandaag nog. We hoeven je hier nooit meer te terug te zien. :W
pi_147943849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:31 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

oeehhhh "even rapporteren"... spannend hoor!

Vertrek nou maar gewoon. Liefst vandaag nog. We hoeven je hier nooit meer te terug te zien. :W
Gerapporteerd.

Nee, ik blijf hier. *O*
pi_147943850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:31 schreef Trebo het volgende:
Ah, TS is een Marokkaan.. verklaart een hoop. :)
Volgens die redenering kan ik ook zeggen dat het een hoop verklaart dat jij dit als Nederlander zegt? Zou je dat terecht vinden?

Verbaasd me enorm dat in fok! de Nederlandse wetgeving niet van kracht is. Discriminatie wordt oogluikend toegelaten, zelfs sommige moderators doen eraan mee. :')
pi_147943852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:37 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Gerapporteerd.

Nee, ik blijf hier. *O*
Je vertrekt nog wel, vroeg of laat. Alles wat je tot nu toe hier geschreven hebt, wijst daar op.

Je zit nu nog een beetje in dubio, maar je twijfel zal binnenkort worden weggenomen.
pi_147943857
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je vertrekt nog wel, vroeg of laat. Alles wat je tot nu toe hier geschreven hebt, wijst daar op.

Je zit nu nog een beetje in dubio, maar je twijfel zal binnenkort worden weggenomen.
Dat zit in je hoofd. Want je bent het niet gewend dat je standpunt betwijfeld wordt. Je bent het gewend dat iedereen het met je eens is (zoals wel meer hier). Daarom ga je steeds over op persoonlijke aanvallen. Omdat je argumenten op zijn.

Hou die doodsverwensingen en dat haatgeblaat maar bij je. Bij voorbaat dank!
pi_147943858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:39 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Volgens die redenering kan ik ook zeggen dat het een hoop verklaart dat jij dit als Nederlander zegt? Zou je dat terecht vinden?

Verbaasd me enorm dat in fok! de Nederlandse wetgeving niet van kracht is. Discriminatie wordt oogluikend toegelaten, zelfs sommige moderators doen eraan mee. :')
Nee hoor. Ik zou zoiets nooit zeggen over pak hem beet Iraniërs of Chinezen die in Nederland wonen. Denk daar maar eens over na.

En over de discriminatie; misschien is het handig dat Marokkanen (niet alle) eens gaan nadenken over waarom er veel haat is tegen Marokkanen, waarom er zoveel mensen PVV stemmen i.p.v. gelijk weer de racisme kaart te spelen.

Maar zelfreflectie is een woord waar de Marokkaan (niet alle) nog nooit van gehoord heeft.
pi_147943859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:47 schreef Trebo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zou zoiets nooit zeggen over pak hem beet Iraniërs of Chinezen die in Nederland wonen. Denk daar maar eens over na.

En over de discriminatie; misschien is het handig dat Marokkanen (niet alle) eens gaan nadenken over waarom er veel haat is tegen Marokkanen, waarom er zoveel mensen PVV stemmen i.p.v. gelijk weer de racisme kaart te spelen.
Discriminatie is nooit ok.
pi_147943861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:50 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Discriminatie is nooit ok.
En daarmee worden alle daden van Marokkanen (niet alle) weer goedgepraat. Want zodra er kritiek komt op criminele Marokkanen wordt gelijk de racismekaart tevoorschijn gehaald. I.p.v. dat ze door de eigen gemeenschap eens een keer goed worden aangepakt, gaat de gemeenschap in praatprogramma's zitten om alles recht te lullen.
pi_147943862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat zit in je hoofd. Want je bent het niet gewend dat je standpunt betwijfeld wordt. Je bent het gewend dat iedereen het met je eens is (zoals wel meer hier). Daarom ga je steeds over op persoonlijke aanvallen. Omdat je argumenten op zijn.

Hou die doodsverwensingen en dat haatgeblaat maar bij je. Bij voorbaat dank!
Mijn standpunten worden hier elke dag betwijfeld. Maar dat interesseert mij helemaal niks.

De reden dat ik niet met je in discussie ga, is omdat ik in het verleden al zo verschrikkelijk vaak met moslims (en Marokkanen in het bijzonder) gediscussieerd heb, dat ik zolangzamerhand wel weet dat dat geen enkele zin heeft. Je bekijkt het maar lekker, met je achterlijke en onverdraagzame ideeën.
pi_147943869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:58 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken (fractie van seconde dan). Mag je hier schokkend materiaal plaatsen? Best onsmakelijk dit.

En als het een burgerslachtoffer betreft op die foto dan keur ik dat af.
Maar een strijder onthoofden vind je best oke? :')
pi_147943870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar zet die shit even in een spoiler met een dikke waarschuwing mafkees.
Zodat je, je ogen ervoor kunt sluiten? ;( Wat je niet ziet is er niet. Behalve dan dat dit lot ook voor Nederlandse soldaten dreigt en de engelse Lee Rigby al getroffen heeft.

Je kijkt er maar naar. Dit is wat IS-sympathisanten wensen, ook hier in Nederland. :W
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')