Waar wil jij levend gevonden worden dan Drinky?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Drinky het volgende:
kutsander, ga eens weg met je den haag. Geen enkel weldenkend mens wil daar levend gevonden worden
Ach haal normaal van die 20stuks voor 3 euro vind k ook nog wel best.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je beter bij turk kopen vriend 10 eiere voor 1 euro lekkere smaak
Welke Turk ga je?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
jumbo is morgen ook gwn open hierzo
beter wel naar turkje want zei hebben ook goed kippedijfilet
gwn calisthenics klappen ja toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is de sportschool langer dicht dan de winkel!
Draag zelfs in de gym een burka. Lift 4 Allah.quote:
Hoe moet je dit vantevoren weten? Elk jaar is het een andere datum.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je minder bedeeld bij het uitdelen van hersecelle ?????? weet je van te voren deze?????
Pakistanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar wil jij levend gevonden worden dan Drinky?
daar bij vuurplaat bedoel je? verderop bij de lidl toch/quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
metin is op oranjeboomstraat en lakarush nieuwe binnenweg betere merguez vind je nergens
neequote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
daar bij vuurplaat bedoel je? verderop bij de lidl toch/
Ja, dat wordt als een Jabba the Hut 2015 beginnenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Drinky het volgende:
oh shit, verassing gaan we vanavond all you can eat wokken terwijl ik thuis al een all you can eat koelkastbuffet heb gehad.
Dear bulklord please assist me in 10k kcals.
Goede voornemens voor 2015: CEO 10k kcals/dayquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat wordt als een Jabba the Hut 2015 beginnen
Hoezo is dat dan wel open?quote:
Knoop los en gaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Drinky het volgende:
oh shit, verassing gaan we vanavond all you can eat wokken terwijl ik thuis al een all you can eat koelkastbuffet heb gehad.
Dear bulklord please assist me in 10k kcals.
Vanmorgen een boterham minder gegeten om te compenseren.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Respect
Wel de hostie mee tellen he. 0,05kcal/100 gram
0 protein
0 fat
0,1gram fast carbs
Moet jij in het levende kerststalletje?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Beetje gitaar spelen, beetje mensen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bocht hier in Nederland die ze verkopen als tequilaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Laatst in the name of science voor het eerst tequila gedaan, vond er geen kut aan. Smerig en zó hard kwam het nou ook niet aan.
Kerst is niks anders dan een metafoor om de zonnewende te vieren. 1op1 gekopieerd van de Egyptenaren.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
Ik snap niet waarom alles gesloten is op kerst. Jezus Christus stopte toch ook niet met doodgaan omdat het zijn verjaardag was? De joden haalden hem toch niet van het kruis zo van "fijne kerst Jezus haha" om hem een dag later weer terug te stoppen?
Ik snap het nooit als winkels gesloten zijn voor de feestdagen en ben dan altijd extra teleurgesteld als ik honger heb en ze dicht zijn en ik er niks vanaf wist, iedere keer weer.
#nogainschristmas
Gelukkig niet het meest inspannende nummer, lekker genietenquote:
Al die feestdagen gaan aan mij voorbij zonder dat ik het in de gaten heb. Beetje onzin, mensen die mij wat boeien weten dat en dat laat je constant zien, daar heb je geen speciaal cadeau of dagje voor nodig.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerst is niks anders dan een metafoor om de zonnewende te vieren. 1op1 gekopieerd van de Egyptenaren.
Een sprookje om het volk onder de duim te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |