Welke? Ik zit me af te vragen of Bert wat heeft daarvan. Ik ben bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen voor een fles lou pepequote:Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stille nacht is echt heel lekker. Heb ook een Bush Noel gehaald. Mad Tom is van Alvinne, daar kun je me altijd voor wakker maken. Ik heb niet zo veel voor dit jaar, maar denk dat ik toch maar een fles Cantillon open trek, heb nog 3 verschillende staan.
Mn vorige alvinne ontplofte bij het openmaken. Denk dat ik bij deze voor de zekerheid in de tuin ga staan.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stille nacht is echt heel lekker. Heb ook een Bush Noel gehaald. Mad Tom is van Alvinne, daar kun je me altijd voor wakker maken. Ik heb niet zo veel voor dit jaar, maar denk dat ik toch maar een fles Cantillon open trek, heb nog 3 verschillende staan.
Ik heb ook nog achelse kluis trouwens.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke? Ik zit me af te vragen of Bert wat heeft daarvan. Ik ben bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen voor een fles lou pepe
Rosé de Gambrinus (framboos)quote:Op woensdag 24 december 2014 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke? Ik zit me af te vragen of Bert wat heeft daarvan. Ik ben bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen voor een fles lou pepe
Ik drink ze in België vaak van tapquote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vorige alvinne ontplofte bij het openmaken. Denk dat ik bij deze voor de zekerheid in de tuin ga staan.
ja uiteraardquote:Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zijn voor in de keuken neem ik aan?
Ik vond de Fou Foune ook echt moeilijk lekker. Rose de Gambrinus heb ik laatst mee in m'n handen gestaan maar die was iets van 19 eckermannen dus die staat er nog denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rosé de Gambrinus (framboos)
Fou' Foune (abrikoos)
Cuvée Saint-Gilloise (twee jaar oude lambic dryhopped)
Ga een keertje naar Brussel dan. Dat treinkaartje heb je er zo uit. Is nu een actie voor 38 euro retour.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond de Fou Foune ook echt moeilijk lekker. Rose de Gambrinus heb ik laatst mee in m'n handen gestaan maar die was iets van 19 eckermannen dus die staat er nog denk ik.
Ik moest 56 aftikken voor alles.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond de Fou Foune ook echt moeilijk lekker. Rose de Gambrinus heb ik laatst mee in m'n handen gestaan maar die was iets van 19 eckermannen dus die staat er nog denk ik.
Wat drinkt mevrouw Knut?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest 56 aftikken voor alles.
Staat ook nog whisky onder de kerstboom.
Nog een beetje sos erbij en wat een genotsweekend.
Ik wil eigenlijk een keer langs op zo'n open brouwdagquote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga een keertje naar Brussel dan. Dat treinkaartje heb je er zo uit. Is nu een actie voor 38 euro retour.
Zelfs als ze niks doen is het indrukwekkend. Ik vond het leuker dan de bezoeken aan andere brouwerijen bij elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer langs op zo'n open brouwdag
Voor Saind is t veel goedkoper om naar station Essen te OV-en en daar belgisch kaartje kopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga een keertje naar Brussel dan. Dat treinkaartje heb je er zo uit. Is nu een actie voor 38 euro retour.
Voor mij is het goedkoper om te fietsen naar belgie en daar het ov te pakken.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Saind is t veel goedkoper om naar station Essen te OV-en en daar belgisch kaartje kopen.
Moet hij echt een keer doen. Meest relaxte is een auto (met bob) dan kun je echt veel inkopen. In de trein ben je toch beperkt tot 4-5 grote flessen omdat het anders nauwelijks mee te nemen is.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Saind is t veel goedkoper om naar station Essen te OV-en en daar belgisch kaartje kopen.
Tia Maria vind ik dus zo ranzig.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wijn, bieren zoals die van gisteren en ze heeft een fles tia maria gekocht voor de feestdagen
Als ik zou mogen gokken zeg ik Japan.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je waar dit is knut?
"Hitachi Seaside Park is a sprawling 470 acre park located in Hitachinaka, Ibaraki, Japan, that features vast flower gardens including millions of daffodils, 170 varieties of tulips, and an estimated 4.5 million baby blue eyes (Nemophila). The sea on blue flowers blooms once annually around April in an event referred to as the “Nemophila Harmony.”quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik zou mogen gokken zeg ik Japan.
Ik twijfel tussen het bloemeneiland voor de kust van hokaido en het modere kunst eiland voor de kust van shikoku.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je waar dit is knut?
Alles van Hitachi is top.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"Hitachi Seaside Park is a sprawling 470 acre park located in Hitachinaka, Ibaraki, Japan, that features vast flower gardens including millions of daffodils, 170 varieties of tulips, and an estimated 4.5 million baby blue eyes (Nemophila). The sea on blue flowers blooms once annually around April in an event referred to as the “Nemophila Harmony.”
Geen van beide dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"Hitachi Seaside Park is a sprawling 470 acre park located in Hitachinaka, Ibaraki, Japan, that features vast flower gardens including millions of daffodils, 170 varieties of tulips, and an estimated 4.5 million baby blue eyes (Nemophila). The sea on blue flowers blooms once annually around April in an event referred to as the “Nemophila Harmony.”
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tia Maria vind ik dus zo ranzig.
Dacht dat jij een kenner wasquote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen van beide dus.
Ik zet hem gelijk op mn must see lijst. Al staat de noordkust van honshu pas op zn vroegst voor 2017 op de planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |