Doet pijn, ditquote:
Hitsig geworden :$quote:Op woensdag 24 december 2014 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal jou eens pi..ow wacht. :$
Bwehehequote:Op woensdag 24 december 2014 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Goede superkracht dit.
Als ik je bijt, word je lokawoman en kun je alleen nog maar over stenen pratenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe
Ik wil ook een superkracht :$
Gebeten door een radioactieve clit.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe
Ik wil ook een superkracht :$
Kwijlde een beetje. Bite mequote:Op woensdag 24 december 2014 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik je bijt, word je lokawoman en kun je alleen nog maar over stenen praten
That already happened the day i was bornquote:Op woensdag 24 december 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebeten door een radioactieve clit.
Lekker rondzweven aan zo'n vliegertje en chillen op je luchtbuffelquote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Luchtsturen lijkt me wel wat
/kijkt teveel airbender
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo eentje kaneel
Whehehe.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
That already happened the day i was born
Ja en met een luchtscooter rijden en aanvallen snel ontwijken en met lucht terugschieten enzo en oke dit klinkt wel vies eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker rondzweven aan zo'n vliegertje en chillen op je luchtbuffel
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en met een luchtscooter rijden en aanvallen snel ontwijken en met lucht terugschieten enzo en oke dit klinkt wel vies eigenlijk(scheetjes)
Haha, ik kan me wel vinden in Aang ergens. Lijk er wel op ook met mijn 12 jarig uiterlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde altijd wel graag Taf zijn, omdat ze zo episch onbeschoft was en ermee weg kwam
Alleen nog het eerste seizoen, ik loop een beetje achterquote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik kan me wel vinden in Aang ergens. Lijk er wel op ook met mijn 12 jarig uiterlijk
Heb je de nieuwe serie gezien met Avatar Korra?
Wil je rondzweven aan een vlieger ja?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker rondzweven aan zo'n vliegertje en chillen op je luchtbuffel
Ach nu heb je de tijdquote:Op woensdag 24 december 2014 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen nog het eerste seizoen, ik loop een beetje achter
Goedgemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Suki cosplay, word ik wel een beetje warm van
Er zijn ergere dingen te bedenken.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
Nu verdoe ik weer mijn hele ochtend aan het kijken naar sexy cosplaydames
Nice.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje naakt in bed liggen soppen. Beats misselijk op kantoor zittenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
Deel :$quote:
Is dit lewd?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
Wil jij je eens verkleden als Boa Hancock voor me, Loka? :$
Ik ben niet geschikt, ik ben een dwergjequote:Op woensdag 24 december 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
Wil jij je eens verkleden als Boa Hancock voor me, Loka? :$
Pretty lewd, yesquote:
Maakt niet uit, ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt, ik ben een dwergje
Wmb wel, vind het wel tof.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben niet echt thuis in One Piece, is het de moeite waard alles terug te kijken?
Dan maar een dikke baard. Kaneel kan die wel kweken voor jequote:Op woensdag 24 december 2014 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt, ik ben een dwergje
Sounds good. Mits ik dan kan enzo, joahquote:Op woensdag 24 december 2014 10:44 schreef Royco1 het volgende:
Dqodje, ga je in maart mee naar de dutch ComicCon?
Ruilhandel, dan moet jij als Misa-Misaquote:Op woensdag 24 december 2014 10:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wmb wel, vind het wel tof.
Mgoed, alleen al die cosplay zal voor mij al een hoop betekenen
Niet Vampire Willow?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sounds good. Mits ik dan kan enzo, joah
Ga ik als evil willow.
Wie is dat?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ruilhandel, dan moet jij als Misa-Misa![]()
![]()
Alleen al voor die "quote:Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ruilhandel, dan moet jij als Misa-Misa![]()
![]()
Hmm ik twijfel. Illyria is ook wel tof. Moeilijkquote:
Ik zie Doddie zich wel zo kleden.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misa Amane uit Death note.
[ afbeelding ]
Werd altijd een beetje ongewonden van haar
Goed nieuws :$quote:Op woensdag 24 december 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Doddie zich wel zo kleden.
Waarom die twee staartjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat maakt haar zo lief en dat ik haar wil knuffelenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom die twee staartjes.Maakt het meteen zo pedo.
Gvd, ff soppenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit wat plaatjes te bekijken, deze is wel sexy
[ afbeelding ]
Jij en eng?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd, ff soppen![]()
Tevens wou ik je bijna een foto sturen van mij met staartjes in, maar toen dacht ik van: "die s best eng"
Eng op een goede manier of een slechte manier?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd, ff soppen![]()
Tevens wou ik je bijna een foto sturen van mij met staartjes in, maar toen dacht ik van: "die s best eng"
Jaquote:
Ik ben er nog niet helemaal over uitquote:Op woensdag 24 december 2014 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eng op een goede manier of een slechte manier?
Zou doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit wat plaatjes te bekijken, deze is wel sexy
[ afbeelding ]
quote:
Voor uittrekken handig, voor aantrekken niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil een onderbroek die je aan kunt doen met een ritsje zodat je je schoenen en broek niet hoeft uit te trekken
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil een onderbroek die je aan kunt doen met een ritsje zodat je je schoenen en broek niet hoeft uit te trekken
Hysterisch wijf. Moest van mij altijd dood, al vond ik haar wel cute.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat jij mn ochtenddrakenface nog nog niet hebt gezienquote:
Is dit een uitnodiging om naast je wakker te worden binnenkort?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij mn ochtenddrakenface nog nog niet hebt gezien
I even breathe fire
maybe. if you promise not to runquote:Op woensdag 24 december 2014 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om naast je wakker te worden binnenkort?![]()
We just made a dealquote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
maybe. if you promise not to run
maar goed. ff weer werk doen. hoezo uitstelgedrag
Draag jij een outfit gemaakt van takken?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Kerstoutfit bij elkaar gesprokkeld
Meat dress gone vegetarianquote:Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Draag jij een outfit gemaakt van takken?
Enjoyquote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Ik zit, ik draai me een joint en ik doe helemaal niks meer!
De joint roken neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Ik zit, ik draai me een joint en ik doe helemaal niks meer!
Ja, en ademen en drinken en kijken en typen en spelletjes. Maar je snapt me.quote:
Nee ik ging er echt van uit dat je met alles stopte.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en ademen en drinken en kijken en typen en spelletjes. Maar je snapt me.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ging er echt van uit dat je met alles stopte.
Bijna 112 gebeld ja.quote:
Niet eten?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en ademen en drinken en kijken en typen en spelletjes. Maar je snapt me.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is best spannend, 112 bellen
Moest 't van 't weekend doen. Vond ik bestwel eng..quote:
Ligt er natuurlijk ook aan voor wat. Dat gezegd te hebben, waar moest je voor bellen dan..?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest 't van 't weekend doen. Vond ik bestwel eng..
Ik quote even mijn facebookpost:quote:Op woensdag 24 december 2014 17:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan voor wat. Dat gezegd te hebben, waar moest je voor bellen dan..?
quote:Wat spannend dit! Ik loop langs dat huis, zie rook uit de kozijnen komen en ruik een brandlucht, ik twijfel geen seconde, ik bel 112. Met trillingen van spanning in mijn stem vertel ik wat er aan de hand is. Binnen 2 minuten na mijn melding verscheen de politie, na 4 minuten de brandweer. Eerst 1 wagen, in de minuut erna volgden er nog 2. Prachtig werk! Petje af voor politie en brandweer, en natuurlijk stiekem ook voor mezelf.
Heb het ook een keer moeten doen. Vond het doodeng.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is best spannend, 112 bellen
Is het nog soort van 'goed' afgelopen?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik quote even mijn facebookpost:
[..]
Ja, precies. Maar komt denk ik ook omdat je gewoon iets meemaakt wat fucking eng en spannend is, anders hoef je 112 niet te bellen..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb het ook een keer moeten doen. Vond het doodeng.Adrenaline, trillen, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |