En dan hebben ze nog wel een bontjas aanquote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vandaag wel de katten naar buiten gelaten (paar minuten want veel te koud voor het zooitje). Er werd hevig met poten geschud door de damesEn de ridder durfde helemaal niet. Nep-ridder!
![]()
Beide dames liggen nu onder een dekentje te meuren, want het was echt koud!quote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog wel een bontjas aan
Koop snowsteps, dan kun je overal heen. Die dingen werken ideaal op ijs. Nee, ik heb geen aandelen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
De komende twee dagen blijft dat ook nog wel zoHet is hier 1 grote gladde ijsvlakte. Wilde eigenlijk even naar de drogist voor spul voor mijn maag maar ik blijf maar gewoon binnen.
Uh huh! Geen aandelen!quote:Op zondag 28 december 2014 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Koop snowsteps, dan kun je overal heen. Die dingen werken ideaal op ijs. Nee, ik heb geen aandelen.
Y is gister eventjes naar buiten geweest, maar begon na een minuut al te gillen dat de deur weer open moest
Goed idee!quote:Op zondag 28 december 2014 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou mijn meiden graag nog even heel en mezelf ook btw.
De winkels zijn wel twee hele dagen dicht geweest he, de voorraad moet weer aangevuld worden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef Toekito het volgende:
damn zeg.....wat een drukte in het winkelcentrum
Alexandrium was volgens mij maar 1 hele dag dicht.quote:Op zondag 28 december 2014 15:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De winkels zijn wel twee hele dagen dicht geweest he, de voorraad moet weer aangevuld worden.
en donderdag weer een hele dag dicht he! Vooruit hamsterennnnn!quote:Op zondag 28 december 2014 15:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De winkels zijn wel twee hele dagen dicht geweest he, de voorraad moet weer aangevuld worden.
in een echte stad niet #verwendkutjochquote:Op zondag 28 december 2014 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
en donderdag weer een hele dag dicht he! Vooruit hamsterennnnn!
Maar meneer Piekema houdt er wel mee op, dus geen idee wat er van de supermarkten overblijftquote:Op zondag 28 december 2014 15:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
in een echte stad niet #verwendkutjoch
De Appie moet wel met iets goeds komen om hem te vervangen. Harry zal nog gemist gaan worden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar meneer Piekema houdt er wel mee op, dus geen idee wat er van de supermarkten overblijft#ripaandenabestaanden
Hopelijk niet met een nieuwe manager.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Appie moet wel met iets goeds komen om hem te vervangen. Harry zal nog gemist gaan worden.
Ik stem voor de hamsters!quote:Op zondag 28 december 2014 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hopelijk niet met een nieuwe manager.
Dat gaat m.i. niet werken.
Alsof ik naar AH kan met mijn salarisquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar meneer Piekema houdt er wel mee op, dus geen idee wat er van de supermarkten overblijft#ripaandenabestaanden
Wel aardig dat je de buren een handje wilde helpen! Hier was het zo glad dat ik wel n beetje bang was om (lopend) te vallenquote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn buurman, die vanmiddag vroeg of winterbanden echt nut hebben nadat hij ruim een kwartier bezig was om met zijn auto de straat op te rijdenHeb hem maar ff een handje geholpen. Andere buurman, van iets verderop ook, die kwam ook niet weg. En ik rij hier met speels gemak de straat uit op mijn winterbandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |