Ja, moet je met je handen over je bovenbenen slaan... maar kan wel even pijn doen aan 't eind van de rit (aan je handen)quote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef DjeDje het volgende:
Mijn handen slapen. Is daar iets tegen te doen? Ipc gaan slapen.
ja houding rustige houding aannemen waardoor bloedsomloop goed is, of je maakt er gebruik van en masturbeert met een derde hand as they call.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef DjeDje het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 december 2014 02:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
jouw pa lijkt me wel een verkaasde mocro oder niet.
Pardon?quote:Op woensdag 24 december 2014 02:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga anders ff langs de huisarts morgen
Moest even 2x nadenkenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja houding rustige houding aannemen waardoor bloedsomloop goed is, of je maakt er gebruik van en masturbeert met een derde hand as they call.
heb je geen neven die voetbal liefhebber zijnquote:
Spelen met een vleesstaaf van 30 cm schijnt te helpen.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef DjeDje het volgende:
Die zijn voor die jodenclubquote:Op woensdag 24 december 2014 02:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
heb je geen neven die voetbal liefhebber zijn
Kees?quote:Op woensdag 24 december 2014 02:39 schreef Blackings het volgende:
Ik heb 1 neef die 30 is en thuis woont kk autist
PSV is net zo erg, beter komt Mathijssen jullie weer klappenquote:
Het klonk anders heel ongeloofwaardigquote:Op woensdag 24 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gaf normaal advies anders..
2012quote:Op woensdag 24 december 2014 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sinds wanneer ben je PSG-Supporter dan?
Heerenveenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sc Heerenveen & Manchester United
deden we in de bloemen altijd als je koude of slaperige handen hebt.. moet je handjeklap doen of over je bovenbenenslaanquote:Op woensdag 24 december 2014 02:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het klonk anders heel ongeloofwaardig
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gaf normaal advies anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |