ik ben sowieso de stinkende klootzak die iemand neersteekt met zijn eigen dolk.quote:
Ach ik zeik maar wat, niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor.. maar je opmerking over leeftijd vond ik wel
Assen hèquote:Op woensdag 24 december 2014 02:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik zeik maar wat, niet al te serieus nemen
Nee klopt, misschien moet ik daar wat meer rondhangenquote:
wow boks dit vroeg ik net ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet kunnen kiezen
Heb je een vrouwelijke kant ofzo?
Kiezen nergens voor nodig, gewoon volop genieten van allebei, heerlijk is dat manquote:Op woensdag 24 december 2014 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet kunnen kiezen
Heb je een vrouwelijke kant ofzo?
billemsquote:Op woensdag 24 december 2014 02:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jetro had er tot voor kort ook een dus is swag
nee eredivisie kijk je niet voor voetbalquote:Op woensdag 24 december 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie ook seizoenskaart of niet?
Hij is semigoedquote:
1. PSG 2. Feyenoordquote:Op woensdag 24 december 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is je favo clubje dan?
Nee luister niet op t momentquote:Op woensdag 24 december 2014 02:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy hoorde jij net ook cupcake/ducktape op 3fm?
Mijn pa heeft een hekel aan voetbal en ik ga niet naar Eindhoven treinen.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie ook seizoenskaart of niet?
jouw pa lijkt me wel een verkaasde mocro oder niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een hekel aan voetbal en ik ga niet naar Eindhoven treinen.
Gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |