Haha, ja lekker op de buren gooien, leuke kinderfeestjes gehad daar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef henkkeumus het volgende:
Niet in die mate.
Ik ken wel, in een dorp hier in de buurt zit 'Texas Ribhouse'.
Een tent western style waar je de pindas op de grond mag gooien.
Maar die gaan uiteindelijk gewoon door de lucht natuurlijk.
Ik was toen vrij jong, maar meen mij te herinneren dat er emmertjes pinda's op tafel stonden. Een soort steakhouse.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
in welk restaurant worden er pinda's geserveerd![]()
Misschien zijn er nog meer Japanse restaurants die zo een chef hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef Fuzzer het volgende:
Te snel met reageren. Ik ga eens kijken. Groningen is nogal een eindje weg. Bedankt!
Ik weet wel een café waar dat ook macht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:30 schreef Downwards het volgende:
Wel een ergens gegeten waar je pinda's op de grond mocht gooien. Vond het maar geforceerd en armoedig overkomen.
Zuurpruimquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:37 schreef Downwards het volgende:
Bijzonder schandalig om met eten te gooien. Bovendien bijzonder onpraktisch en totaal niet grappig.
Ik moest gelijk aan moppersmurf denkenquote:
Haha jij weetquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, ja lekker op de buren gooien, leuke kinderfeestjes gehad daar.
http://www.ribhousetexas.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet wel een café waar dat ook macht.
Was goed voor de houte vloer ofzoiets
Wel handig als je zegt waar het in de buurt moet zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef Fuzzer het volgende:
Te snel met reageren. Ik ga eens kijken. Groningen is nogal een eindje weg. Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |