Nou ja, we gaan al een paar jaar niet meer op vakantie maar inderdaad, ik moest gewoon uren inleveren en een aantal weken me een slag in de rondte rennen en werken en zorgen. Een vangnet hebben we verder niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef danic het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriend een hele fijne werkgever als het gaat om geven van zorgverlof (andere zaken hebben we het maar even niet over(, dus daar zal het wel op neerkomen.
Wat stom van jouw werkgever Lily. Dat moet dan dus gaan van je uren, dus niet op vakantie dat jaar???
Een werkgever moet ook goede redenen hebben om zorgverlof te weigeren, dat kan niet zomaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef danic het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriend een hele fijne werkgever als het gaat om geven van zorgverlof (andere zaken hebben we het maar even niet over(, dus daar zal het wel op neerkomen.
Wat stom van jouw werkgever Lily. Dat moet dan dus gaan van je uren, dus niet op vakantie dat jaar???
Gelukkig kun je dan nog je werk flexibel indelen.
Is voor mijn vriend wat lastiger: die werkt als kraanmachinist met containers in de haven
Die variant had ik nog niet aan gedacht... dat is idd vervelend, dat je zorgverlof kunt krijgen om te zorgen, niet om de zorg die de partner normaal verleent over te nemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef lily het volgende:
Ik kreeg geen zorgverlof omdat mijn man zelf niet echt zorg nodig had. Hij was alleen tijdelijk uitgeschakeld door gips. Het huishouden en de kinderen is verder je eigen probleem.
Ja ik ook. Geen idee waarom, da het dat het aan mijn telefoon lag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:10 schreef lily het volgende:
Ik heb af en toe alle posts gecentreerd staan. Irritant zeg
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:10 schreef lily het volgende:
Ik heb af en toe alle posts gecentreerd staan. Irritant zeg
Kunnen jullie niets aan doen, maar men is er mee bezig om het op te lossenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:00 schreef danic het volgende:
[..]
Ja ik ook. Geen idee waarom, da het dat het aan mijn telefoon lag.
Niet dus.
Raarrrrr
Ik hoop dat je al geweest bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef danic het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer. Ik heb om 10.50 een afspraak. .....eens kijken hoe laat ik hem echt heb
En????quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef danic het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer. Ik heb om 10.50 een afspraak. .....eens kijken hoe laat ik hem echt heb
hoi allemaal, mijn goede vriend hetzalallemaal wordt binnenkort papa van een tweeling. hebben jullie misschien advies voor hem?quote:
rennen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi allemaal, mijn goede vriend hetzalallemaal wordt binnenkort papa van een tweeling. hebben jullie misschien advies voor hem?
Vluchten nu het nog kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi allemaal, mijn goede vriend hetzalallemaal wordt binnenkort papa van een tweeling. hebben jullie misschien advies voor hem?
ik heb het echt gierend druk. Niks spannends op zich en superspannend tegelijk. Maar niks voor een openbaar forumquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef livelink het volgende:
Iemand nog iets spannends te melden? Niet dat het krijgen van een tweeling niet spannend is, maar daar kan ik weinig op zeggen. Of speelt het zich momenteel allemaal op FB af?
Dat sowieso welquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef trui het volgende:
ja livelink, hoogste tijd om een FB account aan te maken.
tig mensen stoppen vanwege de.Voorwaarden en jij wilt haar laten beginnenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef trui het volgende:
ja livelink, hoogste tijd om een FB account aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |