Wat dan?quote:
Heb andere dingen gehoord.quote:
Nooit teveel tong gebruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben motorische niet de beste, mijn tong is een spier. Ziedaar.
Gewoon rustig aan doen, helpt niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben motorische niet de beste, mijn tong is een spier. Ziedaar.
Misschien liegt ze wel om mij gezichtsverlies te besparen.quote:
...en soms niet.quote:
Wel die met stof toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou bij jullie toch nooit ducttape gebruiken mensen.
Hooguit misschien handboeien ofzo...
Vrijwilligers zat hier gok ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef Koettie het volgende:
Heb echt al eeuwig niet meer met een ander gezoend. Zonde wl maja :p
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een eeuwigheid niet meer gezoend
Wat aardigquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Oh vast wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, helpt niet?
Handboeien zijn dan wel weer best geil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ducttapequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handboeien zijn dan wel weer best geil.
Er is een verschil tussen ALTIJD en 'af en toe'quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijwilligers zat hier gok ik
[..]
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaar
Nou ja, het is geen leugenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ALTIJD en 'af en toe'
Ik heb ontwenningsverschijnselen verdomme
Ik zou het je niet aanraden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ducttapeof bondagetape, maar ducttape is kan ik bij de Gamma halen.
Ja nee. Moet wel beetje spontaan anders hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijwilligers zat hier gok ik
[..]
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaar
KinkyYvie.quote:
Die van yats waren best zacht. Dus zie geen probleem, ook handig als je geen zijde shawltjes hebt enzo.quote:
Spontane zoenenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja nee. Moet wel beetje spontaan anders hoeft het al niet meer
Oh. Wat veel...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 gigabyte aan data.
Inclusief foto's.
Jij mag allesquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best eventjes mag klagen zo af en toe
Ze zijn nog steeds niet in praktijk getestquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die van yats waren best zacht. Dus zie geen probleem, ook handig als je geen zijde shawltjes hebt enzo.
Oh die heb ik ook nog ergens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die van yats waren best zacht. Dus zie geen probleem, ook handig als je geen zijde shawltjes hebt enzo.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wauwquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Als ze binnenkomt tegen de muur drukken en zoenen.
Dat mag zeker. Idem voor mij neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh rawrquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:26 schreef perro. het volgende:
[..]
oooh vunzige ik. las ff wat anders.
Whahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:26 schreef perro. het volgende:
[..]
oooh vunzige ik. las ff wat anders.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Idem voor mij neem ik aan?
Wat een onzin redenquote:
Als ik eerder met haar gezoend heb doe ik dat soort dingen zonder problemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
quote:
Deur niet eens dichtdoen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Ik doe de deur alvast open.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]![]()
Nu wel zin in eigenlijk
Ja ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]![]()
Nu wel zin in eigenlijk
Dat bedoel ik ook!quote:
Al tijden zin in...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]![]()
Nu wel zin in eigenlijk
Ik ook. En lekker tegen elkaar aan liggen. Strelen, knuffelen, zoenen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje![]()
Vooral in zoenen
Godver art, maak me nou niet jaloers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. En lekker tegen elkaar aan liggen. Strelen, knuffelen, zoenen.Samen slapen.
Fappenoplokje?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh wordt wel tijd ja
Waarop wil jij fappen?
hem er ff in hangen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. En lekker tegen elkaar aan liggen. Strelen, knuffelen, zoenen.Samen slapen.
Zo fijn.. maar dat laatste doe ik elke avond welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb jij een bril?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik nu ook, maar bij mij gaat het altijd zo:
[ afbeelding ]
En dan... niks....
nee joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, daar is iedereen hier veel te netjes voor natuurlijk
Als je dan toch bezig bent.quote:
Ik zou wel gewoon met iemand in een bedje willen liggen en een beetje tegen elkaar aan liggen en verder nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook fijn inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon met iemand in een bedje willen liggen en een beetje tegen elkaar aan liggen en verder niets
Gewoon lekker ongecompliceerd iemands lichaam warm tegen je aanvoelen zijn
Dat is ook fijn inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon met iemand in een bedje willen liggen en een beetje tegen elkaar aan liggen en verder niets
Gewoon lekker ongecompliceerd iemands lichaam warm tegen je aanvoelen zijn
Sexyquote:
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Godver art, maak me nou niet jaloers.
Je breekt niet stiekem 's nachts ook nog bij me in en zo he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan lief genoemd worden.
Oh ik dacht dat je het juist fijn vond om te spoonen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je breekt niet stiekem 's nachts ook nog bij me in en zo he?
Nee hoor, ik houd hem op afstand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je breekt niet stiekem 's nachts ook nog bij me in en zo he?
Nee...Dat word alleen slapenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
SorryHeb je al dibs op een lichaam de 31ste?
Je merkt niet eens dat ik voorbij sluip.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, ik houd hem op afstand.
Ja, ik vind dat fijn, mits ik daar ook toestemming voor geefquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het juist fijn vond om te spoonen.
quote:
Zwijgen is instemmen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat fijn, mits ik daar ook toestemming voor geef. Maar ik lees net dat Thijske je tegenhoudt
.
I have much still to learnquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen toch?
En ipv thijs zou ik ganzen nemen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |