Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.quote:
Perineumolie! Moet je maar eens googlen.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.
Uierzalf, Tena's, tunieken, kuitlaarzen met blokhak, kleine rugzakjesquote:Op woensdag 24 december 2014 08:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.
Ik nag niet meer zelfstandig googelen, want dan komen er allemaal plaatjes tevoorschijn die de toets der kritiek op FOK! niet kunnen doorstaanquote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Perineumolie! Moet je maar eens googlen.
Ow, daar staan dan wel weer een hoop herkenbare zaken tussen.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Uierzalf, Tena's, tunieken, kuitlaarzen met blokhak, kleine rugzakjes
A bunch of iepies die elkaar buikslips en montuurloze brillen sturen eigenlijk
[ afbeelding ]
Wil je meedoen?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik nag niet meer zelfstandig googelen, want dan komen er allemaal plaatjes tevoorschijn die de toets der kritiek op FOK! niet kunnen doorstaan, maar ik zal het eens voorleggen aan mijn google-vriendin.
[..]
Ow, daar staan dan wel weer een hoop herkenbare zaken tussen.Soms een tikje te modern naar mijn smaak, maar dat zal met de leeftijd te maken hebben. Iepies moet ik ook maar eens na gaan vragen of is dat zoiets als Gerda's van dat Action-gefreubel? Klinkt al ietsje beter. na jullie uitleg...eerlijk is eerlijk.
Ik heb matching ANWB jassen met m'n hubbie. Mag dat ook!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wil je meedoen?moet je wel een desigual jurk aan plus iets dat door de "lekker gek"commissie komt. Denk aan een malle boa of één geverfde lok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |