Wie zegt dat Limone niet mijn geheime liefde isquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef stbabylon het volgende:
Are you frigging kidding me? Valentijn is altijd geheim! Richting je geheime lover! Niet richting een random persoon op een forum. Dit soort acties maken de ware gedachte van Valentijn kapot. Bah!
Als dat zo is moet je niet aan dit topic meedoen, want je hebt een grote kans dat je haar niet krijgt. Dan moet je gewoon een kaartje naar haar sturen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat Limone niet mijn geheime liefde is
Leuk, doe je mee? Hou je meer vaan gehaakt of meer van gebreid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef stbabylon het volgende:
Are you frigging kidding me? Valentijn is altijd geheim! Richting je geheime lover! Niet richting een random persoon op een forum. Dit soort acties maken de ware gedachte van Valentijn kapot. Bah!
Nee ik doe zeker niet mee. Ik wil alleen even uitspreken dat je Valentijn kapot probeert te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Leuk, doe je mee? Hou je meer vaan gehaakt of meer van gebreid?
Dat ik mee doe?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dude, dit is dus de doodsteek he
Weet je wat je allemaal kunt doen met 15 cent?? Wat je daar allemaal voor kunt kopen??!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gewoon hetzelfde! Vorig jaar was t wel brievenbuspost, maar eigenlijk kost een brievenbuspakketje 3.85 en pakketpost met Kiala of dhl 4 euro dus of voor die 15 cent verschil nou die regel moet gelden vraag ik me af
Opgelost, slotje!!quote:
OUD / Secret Santa 2014 - #10 The Great Revelation of the Santa's voila!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vond Secret santa dusdanig gezellig dat ik hier ook wel voor in ben![]()
Ben nu wel benieuwd wat het precies inhoudt
Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.quote:
Perineumolie! Moet je maar eens googlen.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.
Uierzalf, Tena's, tunieken, kuitlaarzen met blokhak, kleine rugzakjesquote:Op woensdag 24 december 2014 08:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus als ik die TT goed begrijp dan gaan een paar uitgescheurde chicks elkaar de liefde verklaren en uierzalf toesturen op 14 februari? Klinkt niet echt als een topshow.
Ik nag niet meer zelfstandig googelen, want dan komen er allemaal plaatjes tevoorschijn die de toets der kritiek op FOK! niet kunnen doorstaanquote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Perineumolie! Moet je maar eens googlen.
Ow, daar staan dan wel weer een hoop herkenbare zaken tussen.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Uierzalf, Tena's, tunieken, kuitlaarzen met blokhak, kleine rugzakjes
A bunch of iepies die elkaar buikslips en montuurloze brillen sturen eigenlijk
[ afbeelding ]
Wil je meedoen?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik nag niet meer zelfstandig googelen, want dan komen er allemaal plaatjes tevoorschijn die de toets der kritiek op FOK! niet kunnen doorstaan, maar ik zal het eens voorleggen aan mijn google-vriendin.
[..]
Ow, daar staan dan wel weer een hoop herkenbare zaken tussen.Soms een tikje te modern naar mijn smaak, maar dat zal met de leeftijd te maken hebben. Iepies moet ik ook maar eens na gaan vragen of is dat zoiets als Gerda's van dat Action-gefreubel? Klinkt al ietsje beter. na jullie uitleg...eerlijk is eerlijk.
Ik heb matching ANWB jassen met m'n hubbie. Mag dat ook!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wil je meedoen?moet je wel een desigual jurk aan plus iets dat door de "lekker gek"commissie komt. Denk aan een malle boa of één geverfde lok!
Doe mee, doe mee, doe meequote:
Check!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
28-12 om 20:00 lootjes trekken?
Is dan bij de meesten het spitsuur wel om?
Ja hoor... No problem. Zal zaterdag het zooitje in gaan voeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Hilzillah doe jij traditiegetrouw de verwerking van aanmeldigen en het aanmaken van de lootjespagina?
Sssssst! Ik sluit iedereen van elkaar uit zodat ik jou heb en jij mij!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef Suikertante het volgende:
![]()
En alleen op feestjes Spees, ik ben niet verslaafd![]()
Hilz, zou jij weer mijn Valentijn zijn?![]()
Ruik ik ergens een rotte mango?
dat is waar. Bovendien kan die operatie makkelijk later vallen dus ik doe meequote:Op woensdag 24 december 2014 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan heb je heel januari om te prutsen, als je uitgaat van een week voor uitpakken verzenden kan het je max. een week kosten.
Omdat je ons niet allemaal tegelijk kunt trekken he?quote:Op donderdag 25 december 2014 08:45 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me dus nog tot 19.00 uur opgeven zondag?
Twijfel nog even verder
Noem je mij nu een koe?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh tuurlijk! Het was Gulara, dat had ik kunnen weten van die meid uit de Outback
Yo!quote:
Ik ben een misschien!quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Yo!
Jaaaa
aapieannie
AwayTL
Blob87
Cocotrimonium
Cwen
Dot.
ferrari_rood
Hilzillah
JufMariska
L-E
Limone
MaJo
Mangostine
Mineola
Spees_Eend
Stormqueen
Suikertante
Misschien
_Ophelia_ ?
Kyara ?
Omentielvo?
BlueEyes?
XcUZ_Me
Totally offtopic, maar het SV-kaartje dat ik vorig jaar van je kreeg hangt nog steeds op mijn kaartjes-muur. En de hartvormige post-its gebruik ik dagelijks op kantoor, gezellig man!quote:
Oh sorry, ik was te enthousiast over de alfabetische volgorde!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom sta ik bij misschien?!
Ik ga voor die onderbroek hoor!
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:39 schreef Suikertante het volgende:
(Coco, jouw opmerking negeer ik. SV is niet hetzelfde zonder jou.)
Preciesquote:Op donderdag 25 december 2014 08:59 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Omdat je ons niet allemaal tegelijk kunt trekken he?
Misschien kun je iemand die niet meedoet je lootje laten trekken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:35 schreef Wizzy het volgende:
ik wil ook weer meedoen als dat mogelijk is. We gaan namelijk vanaf morgen een weekje op vakantie (zonder internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |