Kom maar op!quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de beroerdste niet: ik geef jullie mijn adres door, en jullie mogen evengoed cadeaus deze kant op sturen
Dat zou ik ook wel willen weten!quote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef Loj het volgende:
Hophophop mijn lootje is top!
(Wie heeft DAD?)
quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten!
Heb je mij weer?quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef Omentielvo het volgende:
Oh moet je rijmen![]()
Ik trek me terug![]()
Nee hoor. Ik heb een geweldig lootje. Die wil ik NOOIT meer kwijt
Wachten op een kloon?quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Wachten op een kloon,
Dat vind ik heel gewoon...
Ooit zal je wel komen..
Voorlopig zal ik alleen van je dromen
Poeh, m'n rijmskills zijn goooeeeeddddd dit jaar
Ik kreeg onder andere zelfgemaakte superheldenmaskersquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens het topic van vorig jaar teruglezen om te kijken hoe het allemaal werkt en een indruk te krijgen van de cadeautjes van toen
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg onder andere zelfgemaakte superheldenmaskers
Credits voor Ophelia
Oh wow!quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef GoodOldFashionedLoverLoj_ het volgende:
[..]
Wachten op een kloon?
Ik zet alvast de toon
En verleid je vlug, mijn Loj, mijn lief
Ik ben jouw LoverLoj
Linkje?quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens het topic van vorig jaar teruglezen om te kijken hoe het allemaal werkt en een indruk te krijgen van de cadeautjes van toen
quote:Op zondag 28 december 2014 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
OUD / [OUD] O+ Secret Valentine's O+ waar van Mango's k*t niks over is
En hier de ontknoping: OUD / [OUD] O+ Secret Valentine's O+ Down Under pakt uit!quote:
Budget was 10 euro toch? Fje is onbetaalbaar hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]yay!! Fje past wel in een envelope toch?
So hold me close honeyquote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |