Je hebt een loot!quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Omentielvo het volgende:
Ik doe toch mee. Ben ik nog op tijd
Fixed!quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Hilzillah het volgende:
Voor de OP:
Hilzillah
_Ophelia_
aapieannie
As1981
AwayTL
Blob87
BlueEyes
Cocotrimonium
Cwen
Dot.
elamanilo
ferrari_rood
JufMariska
Kyara
Limone
Loj
MaJo
Mangostine
Mineola
Omentielvo
Shandaly
Spees_Eend
Stormqueen
Suikertante
Wizzy
XcUZ_Me
Ik heb de afgelopen week zeker 10 keer willen reageren, maar heb het niet aangedurfd. Kippenhok enzo waar je maar beter buiten kan blijven als man.quote:
Heldquote:Op zondag 28 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week zeker 10 keer willen reageren, maar heb het niet aangedurfd. Kippenhok enzo waar je maar beter buiten kan blijven als man.![]()
Sit back and relax, you're in for a ridequote:Op zondag 28 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week zeker 10 keer willen reageren, maar heb het niet aangedurfd. Kippenhok enzo waar je maar beter buiten kan blijven als man.![]()
Desondanks mijn dank voor het opnemen van mijn naam in de OP en iedereen veel plezier gewenst, hoewel ik het principe nog steeds niet begrijp, maar dat zal me ongetwijelfd duidelijk worden de komende tijd.
Dat dan weer wel....wat denk je wat er gebeurd als ze in mijn speelhoekje zien dat ik in OUD gepost heb?quote:
Dan verkas je naar de poppenhoekquote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dan weer wel....wat denk je wat er gebeurd als ze in mijn speelhoekje zien dat ik in OUD gepost heb?
hap? niks ernstigs hoop ik.quote:Op zondag 28 december 2014 20:00 schreef aapieannie het volgende:
Pfoei net op tijd terug van de hap voor de lootjes worden getrokken!.
Ik heb mn lootje ingeleverd en zal er zo ook nog eens wat nuttigs in zetten
quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef elamanilo het volgende:
L-E, ik vind het zo jammer dat je niet meedoet, ik wilde jou wel <3
Ik ben de beroerdste niet: ik geef jullie mijn adres door, en jullie mogen evengoed cadeaus deze kant op sturenquote:
En zo snel nog nooit een SV verraden?quote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo kort heb ik nog nooit in spanning gezeten!
****, vul je je lootje nog wel even in?
I'll scratch your back if you'll scratch minequote:Op zondag 28 december 2014 20:16 schreef BlueEyes het volgende:
Oei...
LE ben jij ook als vraagbaak in te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |