SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
(she/her)
Nee, dat niet, maar dit gaat over DLC. M.a.w. mensen die die willen hebben waarschijnlijk meer voor de oorspronkelijke game betaald dan de lui die nu voordeel hebben met die bundle. Waarom niet gewoon ook dat beetje extra korting (voor 48 uur) op de season pass...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je bij bundels bespaard is niet zo raar toch?
Ehehe... Ik zag een dinosaurus dus stemde daar maar op, niet naar de prijzen gekekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef PirE het volgende:
Lekker die community vote. Het spel van een euro wint (10 ct extra korting woohoo)....
![]()
Dat mag ook wel met die belachelijk hoge prijs, zelfs mét kortingquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat dino spel staat garant voor minstens 5 uur spelplezier!
Ik wacht of er dingen uit mijn wish list nog meer korting dan 50% krijgen, zoniet dan laat ik ze staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hier ook. Waarschijnlijk haal ik Civ 5 nog, daar was ik eerst te laat mee.
Steam support mailen,quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
Help omg
net een spel gekocht via steam en betaald via Mijn ing app en toen werd ik teruggestuurd en stond er opeens webpagina niet beschikbaar en de game staat ook niet in m'n libary maar het geld is wel afgeschreven
wat nu..
http://steamcommunity.com/id/ankyouquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:14 schreef Fylax het volgende:
Maar geef eens jullie Steam ID, dan kan ik jullie toevoegen als vriend.
Altijd balen dat soort dingen, maar wat BurnaBoy al aangaf: via mail contact met Steam opnemen. Succes!quote:
Van Mafia 2 zou er in ieder geval een demo moeten zijn, dan kun je een idee krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:13 schreef Super-B het volgende:
Hmm ik twijfel tussen L.A. Noire en Mafia 2. Iemand die deze twee spellen heeft gespeeld en mij kan helpen met mijn keuze? Ik wil niet te veel schade oplopen, vandaar dat ik ze niet allebei koop.
Of zijn het beide flutspellen?
Demo van Mafia 2 heb ik gespeeld. Het was m vrij kort qua level. Daarnaast ben ik benieuwd hoe deze game is t.o.v. L.A. Noire.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Van Mafia 2 zou er in ieder geval een demo moeten zijn, dan kun je een idee krijgen.
Zijn niet echt te vergelijken. Mafia 2 is veel meer actie-gericht. Lijkt meer op GTA, maar dan in de jaren 40/50. Fantastische sfeer en vrij aardig verhaal. Bij L.A. Noire speelt het ondervragen een hele grote rol en het is als game veel trager, alhoewel het soms ook wat actie kent. Sfeer is hier ook niet onaardig en de gezichtsuitdrukkingen zijn echt heel goed gedaan. Heb van beide games erg genoten.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:39 schreef Super-B het volgende:
[..]
Demo van Mafia 2 heb ik gespeeld. Het was m vrij kort qua level. Daarnaast ben ik benieuwd hoe deze game is t.o.v. L.A. Noire.
Mafia 2, goed verhaal en personageontwikking. Wel linear, semi-free roaming zoals GTA alleen zonder echt de sidequests. Wel gevarieerd qua verschillende opdrachten. Muziek, auto's, setting, is top.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:39 schreef Super-B het volgende:
[..]
Demo van Mafia 2 heb ik gespeeld. Het was m vrij kort qua level. Daarnaast ben ik benieuwd hoe deze game is t.o.v. L.A. Noire.
Me 2! Zit zelf nog te twijfelen tussen The Crew en Unity, far cry 4 heb ik alquote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef PirE het volgende:
Schade (niet allemaal Steam)
The Crew (0 want Geforce GTX 970 gekocht)
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Forbry het volgende:
Zodra Bioware met Mass effect "4" aan komt zetten gaan alle andere games overigens meteen de ijskast weer in. Die game(serie) blijft toch echt -met grote afstand tot de rest- mijn all-time favo(u)rite
helaas missen wat dlc op steam, op origin kan je een aantal van die dlc krijgen, (om, met gebruik van juiste accounts enzo, te gebruiken in steam)quote:Op woensdag 24 december 2014 10:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Burn-out Paradise Ultimate Box in de sale.Wat heb ik daar veel raceplezier aan gehad..
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Forbry het volgende:
Zodra Bioware met Mass effect "4" aan komt zetten gaan alle andere games overigens meteen de ijskast weer in. Die game(serie) blijft toch echt -met grote afstand tot de rest- mijn all-time favo(u)rite
als ze niet op steam staan dan pirate ik die gewoon. 1 en 2 nice 3 sucks dus 4 ik weet het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Forbry het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ze niet op steam staan dan pirate ik die gewoon. 1 en 2 nice 3 sucks dus 4 ik weet het niet
mass effect 3 was mijn reden tot EA boycot dat ze het niet op steam wouden releasen
kennelijk wel..quote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want steam is de enige manier om aan je games te komen?
Ja precies, dat heb ik ook... en als ze geen van allen gebruiken dan de game gewoon fysiek kopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk wel..
gewoon steam, origin, Uplay & gog.com games, alles in de mix..
ik zou niet weten waarom ik origin zou installeren fifa, battlefield en the sims boeien me nietquote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want steam is de enige manier om aan je games te komen?
Dat weet je wel; Mass Effect.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik origin zou installeren
het is een principe kwestie. ME3 stond voor een hele korte tijd op steam en is weggehaald opeens omdat EA vond dat steam teveel geld vroeg per transactie en dat was voor hun een goed excuus om origin the pushen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat weet je wel; Mass Effect.
Ik heb Origin staan voor Mass Effect, Dragon Age en SWTOR.
Enige manier op de PC om BioWare games digitaal te hebben, dus dan maar origin.
Wat een lulverhaal. ME3 is nooit op steam geweest, en dat is Bioware haar beslissing geweest. Lezen: http://forum.bioware.com/topic/249517-origin-and-mass-effect-3/quote:Op woensdag 24 december 2014 12:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
het is een principe kwestie. ME3 stond voor een hele korte tijd op steam en is weggehaald opeens omdat EA vond dat steam teveel geld vroeg per transactie en dat was voor hun een goed excuus om origin the pushen.
Hoe is de Binding of Isaac?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/Necrod123/
1 ook nooit gespeeld, prima vermaakt met deel 2. Het is als gta, maar dan met meer chaos, mooiere omgeving (voor die tijd i.i.g.) en veel grotere omgeving. Tevens ook meer mogelijkheden om wat aan te kloten.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, hoe speelt Just Cause 2 als ik 1 nooit gedaan heb?
En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro"quote:Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1 ook nooit gespeeld, prima vermaakt met deel 2. Het is als gta, maar dan met meer chaos, mooiere omgeving (voor die tijd i.i.g.) en veel grotere omgeving. Tevens ook meer mogelijkheden om wat aan te kloten.
Eeuwige steam-vloek. Ik beperk me echt hardcore tot mijn wishlist, waar max 5 games in staan. En dan alleen als 80+ korting is, en ook nog eens als mijn backlog niet te groot is. Oftewel: ik koop niks deze sale, want backlog is al groot genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro"
Neeja het is ook niet dat ik geen tientje kan missen, maar ik ben nog niet lang op steam (half jaartje max?) en merk nu al dat ik een backlog hebquote:Op woensdag 24 december 2014 12:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eeuwige steam-vloek. Ik beperk me echt hardcore tot mijn wishlist, waar max 5 games in staan. En dan alleen als 80+ korting is, en ook nog eens als mijn backlog niet te groot is. Oftewel: ik koop niks deze sale, want backlog is al groot genoeg.
Voor 3 euro kun je je er overigens echt geen bult aan vallen, heb de main quest vrij snel verlaten omdat het (voor mij) leuker was om het eiland te verkennen en gewoon random chaos te veroorzaken. Voor ik het wist had ik een apache-like chopper en was ik 10 uur dood en verderf aan het zaaien. Game ziet er overigens prima uit wat ik me zo kan herinneren.
JC2 is het zeker waard.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro"
Omdat ik geen zin had om te wachten. Erg hè.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom niet op daily gewacht? Deze was sowieso terug gekomen op laatste dag
Garden Warfare is een erg vermakelijk spelletje, heb um in de trial periode destijds op pc een paar dagen gespeeld, en nu ook op de ps4 (gratis weggegeven door ea).quote:Op woensdag 24 december 2014 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas missen wat dlc op steam, op origin kan je een aantal van die dlc krijgen, (om, met gebruik van juiste accounts enzo, te gebruiken in steam)
ik twijfel over Plants vs zombies garden warfare
ja maar ja maar! Heb je nu wel alle dlc's in elk geval?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om te wachten. Erg hè.
Nergens last van, eerder zoiets van koop later wel. Nog mega backlogquote:
Addictlemon.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om te wachten. Erg hè.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
ja maar ja maar! Heb je nu wel alle dlc's in elk geval?
Echt, speel beide!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef Super-B het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan om toch een game te kopen. Eerste game van deze kerstsale gekocht: L.A. Noire.
Koos dus uiteindelijk voor L.A. Noire i.p.v. Mafia 2. Bedankt voor de reacties.![]()
Just one more time.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan op elk moment stoppen hoor.
Maar kunnen =/= willenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan op elk moment stoppen hoor.
Super vet.quote:
Ik vond ze alle twee leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Mafia 2 is veel toffer dan LA Noire.
Ik heb L.A. Noire incl. DLC voor maar 9,99 vekregen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Echt, speel beide!!!
LA Noire is het enige spel dat ik 100% heb (incl alle Achievements) incl alle DLC, en ik heb genoten. Maffia 2 idem, ook 100% en alle Achievements, alleen geen DLC.
Zeker aangezien nu beide op sale zijn, echt beide halen
Genoeg keus tijdens de salequote:
ik speel van allesquote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg keus tijdens de sale
Handig om te weten wat je zoekt
Dat schiet opquote:
Niet alleen de hubs, krijg ook geregeld invites met enorme lappen onleesbare tekensquote:Op woensdag 24 december 2014 14:48 schreef mschol het volgende:
steam mag trouwens wel eens aan taal/regio selecties gaan doen: allerlei game hubs worden vol gespamd met russische en chinese crap..
zomaar even wat:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |