Dat hoor ik hier om me heen ook. Een van onze katten heeft sinds afgelopen zomer suikerziekte en moet nu 2x daags insuline gespoten krijgen. 1x 's ochtends om 6 uur en een keer 's avonds om 6 uur.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:02 schreef Grunge. het volgende:
Chapeau trouwens voor jou dat je kat wegdoen geen optie voor je is! Klinkt logisch, is voor veel mensen helaas wèl een optie.
nee, en er is ook niemand die dat zegt volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
raskatten worden minder oud.
anyways, er is nog geen relatie ze daten alleen nog maar. Wil je zo'n beest al gelijk bij de eerste zoen in het asiel gooien?
Dat duurde nog langquote:
Niet echt onrealistisch, niet voor een "vriendje" iig. Gaat dat niet met mijn dieren dan gaat het niet met ons. Ik ben namelijk iemand die gek is op dieren en altijd huisdieren wil hebben, dat niet kunnen zou dus altijd een te groot compromis zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Nee, maar de mensen die hier zo stellig niet/nooit roepen moeten beseffen hoe onrealistisch zo'n uitspraak is.
dat is dan nog anders, als hij niet wíl, een hekel heeft aan dieren of als hij geen enkel dier zou willen, zou dat voor mij ook niet werken. Maar een allergie voor katten en de rest kan en wil hij wel gewoon, tja, dan zet ik me er wel overheen dat er dus geen katten komen/zijn. Wat dus niet na drie dates al zover is, maar bij serieuze toekomstplannen wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet echt onrealistisch, niet voor een "vriendje" iig. Gaat dat niet met mijn dieren dan gaat het niet met ons. Ik ben namelijk iemand die gek is op dieren en altijd huisdieren wil hebben, dat niet kunnen zou dus altijd een te groot compromis zijn.
Een relatie zou niet teveel mogen kosten wat mij betreft, als ik iets wat zo deel is van mezelf opzij moet zetten kost het me meer dan me lief is.
Bij mij niet, geen huisdieren in huis de rest van mijn leven(met die intentie iig) lijkt mij niet zo'n heel leuk leven.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan nog anders, als hij niet wíl, een hekel heeft aan dieren of als hij geen enkel dier zou willen, zou dat voor mij ook niet werken. Maar een allergie voor katten en de rest kan en wil hij wel gewoon, tja, dan zet ik me er wel overheen dat er dus geen katten komen/zijn. Wat dus niet na drie dates al zover is, maar bij serieuze toekomstplannen wel.
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:36 schreef papernote het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kul-advies? Of stel je voor dat ze de rest van hun leven apart blijven wonen? En wat als eventuele kinderen ook allergisch zijn? Dat TS de rest van haar leven in haar eigen huisje blijft met kat? Alles moet wijken voor de kat?
Wat een onrealistische onzin.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik zou passeren. Katten gaan boven mensen. Altijd. Vooral Maine Coons.
Katten
Mensen
Maine Coons![]()
Nou ja zeg....quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop eens een leuk iemand met een kattenallergie te treffen. Hoef ik me geen zorgen te maken dat bij eventueel samenwonen er een kutkat in huis komt.
Baby weg doenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef quirina het volgende:
Nou als je baby een kattenallergie heeft doe je echt je kat wel weg hoor.
Zo ben ik aan mijn tweede kat gekomen.
Vorige eigenaar was ook een kattenliefhebber zij had geen allergie, hij had geen allergie maar hun kleine wel. En een baby ga je niet volstoppen met enge medicijnen.
Voordat ik deze post las vond ik je een toffe userquote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop eens een leuk iemand met een kattenallergie te treffen. Hoef ik me geen zorgen te maken dat bij eventueel samenwonen er een kutkat in huis komt.
Dat kan ik begrijpen, maar dat is overmacht. Maar dat is geen prettig moment.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef quirina het volgende:
Nou als je baby een kattenallergie heeft doe je echt je kat wel weg hoor.
Zo ben ik aan mijn tweede kat gekomen.
Vorige eigenaar was ook een kattenliefhebber zij had geen allergie, hij had geen allergie maar hun kleine wel. En een baby ga je niet volstoppen met enge medicijnen.
Ffs een kat met suikerziekte. Wat kost zoiets per maand als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier om me heen ook. Een van onze katten heeft sinds afgelopen zomer suikerziekte en moet nu 2x daags insuline gespoten krijgen. 1x 's ochtends om 6 uur en een keer 's avonds om 6 uur.
Wegdoen was geen enkele optie en we doen het met liefde en plezier. Hij is nu eigenlijk weer de oude Mike en we hoeven pas over 3 maanden weer op controle nadat we sinds de zomer elke 3 weken geweest zijn. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Beperkt wel enorm, vakantie of hotelletje is er niet meer bij zolang hij nog leeft, zelfs een keertje uit eten vergt wat creativiteit van onze kant met spuiten, maar dat is dan maar gewoon zo.
Links en rechts hoor ik mensen zeggen nou als mijn kat dat had dan deed ik hem weg hoor.
Als je dan vraagt of ze dat met hun hond ook zouden doen dan is het nee natuurlijk niet; die ga ik niet weg doen omdat ie ziek is.
Vreemd dat mensen heel anders tegen honden aan kijken dan tegen katten. Het zijn geen wegwerpvoorwerpen
Maargoed, onze Mike doet het hartstikke goed sinds de laatste dosisverhoging en daar blijft hij nu ook op. Dikke knuffelbeer dat het is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |