Deze meute heeft een goede volksmenner nodig die alle onvrede in goede banen kan leiden zodat Duitsland uiteindelijk weer groot en sterk en zuiver wordt, met Nederland als provincie.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is Berlijn, dit zijn beelden van Dresden:
Veel mensen op de been.
Waarom je anders voordoen en je aantrekken wat er over je wordt gedacht als je je juist tegen bepaalde dingen verzet?quote:
Langzaam maar zeker nemen ze de boel over, die moeslims.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hadden we ook, remember 10 augustus, werd ook weggezet, net als nu in Duitsland.
Is door moslims tegengehouden met goedkeuring en medewerking van politie en burgemeester.
Dit alles uiteraard onder goedkeurende knikjes van de pc natuurlijk.
Lijkt me sterk. Het richt zich volgens mij meer op de angst voor hordes aan extremistische vluchtelingen uit Syrië dan op de Turk van de kebapzaak.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
4000 moslims in heel die deelstaat.
En 20.000 idioten op straat, geleid door een gewelddadige crimineel.
Hoe moet je dan voelen als moslim in Dresden? Lijkt mij best eng.
Ik doe me niet anders voor , ik reageerde op je opmerking op mijn manier.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom je anders voordoen en je aantrekken wat er over je wordt gedacht als je je juist tegen bepaalde dingen verzet?
Nog wel ja.... Zoiets zal altijd wel verder uitlopen, lijkt mij.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het richt zich volgens mij meer op de angst voor hordes aan extremistische vluchtelingen uit Syrië dan op de Turk van de kebapzaak.
Juist.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het richt zich volgens mij meer op de angst voor hordes aan extremistische vluchtelingen uit Syrië dan op de Turk van de kebapzaak.
Ik vrees dat een groot aantal demonstranten geen onderscheid maakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Minder van van alles kan geen kwaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal demonstranten geen onderscheid maakt.
Ik denk dat nuances ver te zoeken zijn in zulke menigtes.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor minder joden, negers, homo's, vrouwen, democratie en vrijheid, of wat toch eigenlijk selectief door het straatje pas?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Minder van van alles kan geen kwaad.
Ja kerel, ik weet dat moslims en buitenlanders jouw leven beheersen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Minder van van alles kan geen kwaad.
Nu pc en links in de aanval gaat, zeker, er moet natuurlijk het een en ander geframed worden, tot op heden waren er geen problemen bij de demo's.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot aantal demonstranten helemaal geen probleem heeft met zo hier en daar een kebapzaak.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Projecteer je eigen haat naar anderen niet naar een ander Koos.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja kerel, ik weet dat moslims en buitenlanders jouw leven beheersen.
Mooi man.
Oke dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor minder joden, negers, homo's, vrouwen, democratie en vrijheid, of wat toch eigenlijk selectief door het straatje pas?
Juist.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot aantal demonstranten helemaal geen probleem heeft met zo hier en daar een kebapzaak.
En ergens hebben die demonstraties ook wel wat moois. Dat mensen daadwerkelijk trots zijn op hun stad en regio en de straat op gaan om dat zo te houden, is weer eens wat anders dan mensen die "Trots op land X" stemmen met de boodschap dat bevolkingsgroepen moeten verdwijnen voor ze weer trots kunnen zijn.
Alhoewel er ook van die extreem-rechtse figuren tussen zitten "Wir sind das Volk!" roepen en daarmee expliciet willen stellen dat moslims met een Duits paspoort niet bij "het volk" horen.
Daarom denk je dat je dit fenomeen van "Pegida" heel genuanceerd moet bekijken.
Want nu zijn er ineens uitzonderingen op 'minder van alles' ?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Oke dan.
Komen de treinen naar de kampen , Hitler , de NSB en Geert , Henk en Ingrid zo meteen ook nog langs?
'Nee, jij'.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:13 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Projecteer je eigen haat naar anderen niet naar een ander Koos.
Beginnen die ook vanuit de gemene deler een bloederige heilige oorlog tegen al dat van hen afwijkt, gekenmerkt door genocide, seksuele slavernij, onthoofdingen, hoofdenvoetbal en ga zo maar door?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor minder joden, negers, homo's, vrouwen, democratie en vrijheid, of wat toch eigenlijk selectief door het straatje pas?
Vul fijn in wat je er wil zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want nu zijn er ineens uitzonderingen op 'minder van alles' ?
Waren dat de criteria dan? ik las toch echt "minder van van alles" en niet minder X en Y.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Beginnen die ook vanuit de gemene deler een bloederige heilige oorlog tegen al dat van hen afwijkt, gekenmerkt door genocide, seksuele slavernij, onthoofdingen, hoofdenvoetbal en ga zo maar door?
Zo ja, dan ook van dat alsjeblieft minder. Veel minder.
Dank.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Nee, jij'.
Goede reactie. Chapeau.
Trots zijn op je stad/regio/land en dat blijven kan alleen door andere cultureler eruit te trappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot aantal demonstranten helemaal geen probleem heeft met zo hier en daar een kebapzaak.
En ergens hebben die demonstraties ook wel wat moois. Dat mensen daadwerkelijk trots zijn op hun stad en regio en de straat op gaan om dat zo te houden, is weer eens wat anders dan mensen die "Trots op land X" stemmen met de boodschap dat bevolkingsgroepen moeten verdwijnen voor ze weer trots kunnen zijn.
Alhoewel er ook van die extreem-rechtse figuren tussen zitten "Wir sind das Volk!" roepen en daarmee expliciet willen stellen dat moslims met een Duits paspoort niet bij "het volk" horen.
Daarom denk je dat je dit fenomeen van "Pegida" heel genuanceerd moet bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |