Waarom vind je dat?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik moet echt eens doctor who gaan kijken
Nouja. Vette verhalen maar ze worden heel erg afgeraffeld, Clara heeft geen diepte, nieuwe Doctor blijft heel oppervlakkig.quote:
Een machine die door tijd en ruimte kan bewegenquote:
Hahaha hoax!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een machine die door tijd en ruimte kan bewegen
Hoe kom je daar zo bij?quote:
Harry Potter is wel echtquote:
Post dan gewoon een foto, een stukje duidelijker dan dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
dat donkere meisje uit dr. who is.
die verpleegster van dat ziekenhuis op de maan dacht ik.
dat dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Post dan gewoon een foto, een stukje duidelijker dan dit.
Ik vond Clara juist wel weer verfrissend na Amy. Die vond ik in het begin wel leuk, maar dat werd echt een zeiksnol op een gegeven moment. Het leuke aan de nieuwe Doctor vind ik dat 'ie niet zo'n ontzettende charmeur is als de vorige twee. Het is gewoon een hork, en stiekem bevalt mij dat wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:20 schreef Koettie het volgende:
Nouja. Vette verhalen maar ze worden heel erg afgeraffeld, Clara heeft geen diepte, nieuwe Doctor blijft heel oppervlakkig.
Je kan jezelf niet irriteren want het is geen wederkerig werkwoord ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef Californium het volgende:
Ik ben me ontzettend aan het irriteren aan mezelf. Zo maar lekker slapen
Het is half negen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef Californium het volgende:
Ik ben me ontzettend aan het irriteren aan mezelf. Zo maar lekker slapen
over half uurtje 3 kwartier lekker platquote:
Ja, amy was wel echt klaar hoor. Maar Clara is echt heel stom, kan echt niets met haar. Irritant enthousiast en origineel ofzo. Nieuwe Doc is leuk. Maar weet niet, het pakt me weinig meer, alles wordt echt afgeraffeld enzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond Clara juist wel weer verfrissend na Amy. Die vond ik in het begin wel leuk, maar dat werd echt een zeiksnol op een gegeven moment. Het leuke aan de nieuwe Doctor vind ik dat 'ie niet zo'n ontzettende charmeur is als de vorige twee. Het is gewoon een hork, en stiekem bevalt mij dat wel.
Ik ben jaloers, ik slaap nooit voor enen en ben iedere ochtend compleet geradbraaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
over half uurtje 3 kwartier lekker plat
Ander ritme aanleren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik slaap nooit voor enen en ben iedere ochtend compleet geradbraakt
U snapt hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Er moeten allemaal weer leuke series gaan beginnen: Vikings, GoT, House of Cards
Lukt niet, ik ben een compleet avondmens. Ik ben eens een maand lang iedere dag om 22 uur in bed gaan liggen, schoot niet op want ik keek 3 uur lang naar het plafond.quote:
Klote is dat hequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lukt niet, ik ben een compleet avondmens. Ik ben eens een maand lang iedere dag om 22 uur in bed gaan liggen, schoot niet op want ik keek 3 uur lang naar het plafond.
Omdat ze er zo leuk uitziet compenseert dat voor mij een hoop andere mogelijke irritaties.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Koettie het volgende:
Ja, amy was wel echt klaar hoor. Maar Clara is echt heel stom, kan echt niets met haar. Irritant enthousiast en origineel ofzo. Nieuwe Doc is leuk. Maar weet niet, het pakt me weinig meer, alles wordt echt afgeraffeld enzo.
Tja dat had ik ook, toen ontdekte ik dat je er wat aan kon doen en had ik een verslavingquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lukt niet, ik ben een compleet avondmens. Ik ben eens een maand lang iedere dag om 22 uur in bed gaan liggen, schoot niet op want ik keek 3 uur lang naar het plafond.
ben aan het zoeken maar kan nog niet vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Post dan gewoon een foto, een stukje duidelijker dan dit.
Hmmm... Dat is kut.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2014 20:30:47 ]
Ja, ik zou heel graag een ochtendmens willen zijn, heerlijk makkelijk lijkt me dat. Maakt je ook veel productiever denk ik.quote:
Dat zou kunnen. Al denk ik dat de maatschappij best wat meer op nachtmensen ingericht kan worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, ik zou heel graag een ochtendmens willen zijn, heerlijk makkelijk lijkt me dat. Maakt je ook veel productiever denk ik.
pillen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja dat had ik ook, toen ontdekte ik dat je er wat aan kon doen en had ik een verslaving
In mijn werk is het meestal geen probleem gelukkig want anders was ik de genaaide beer geweest. Ik ben zo'n nachtmens dat ik letterlijk makkelijker om 5 uur opsta dan om 9 uurquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Al denk ik dat de maatschappij best wat meer op nachtmensen ingericht kan worden.
Jaaaaaaaaaaaaa, die fantasie van jou.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb een goed geheugen en grote fantasie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen en grote fantasie
eens.quote:
Hoe doe je een spoiler hier anders vernuek ik het voor anderequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze er zo leuk uitziet compenseert dat voor mij een hoop andere mogelijke irritaties.![]()
![]()
Dat afraffelen snap ik niet helemaal. Ik vond het in dit seizoen juist ook wel weer gaaf hoe die verhaallijn met The Master door het hele seizoen terug kwam.
Je tekst tussen [ spoiler ] en [ / spoiler ] zetten, maar dan zonder spaties. En als dat niet lukt dm je maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef Koettie het volgende:
Hoe doe je een spoiler hier anders vernuek ik het voor andere
Ah ken haar wel van iets anders. Beetje een aparte stem ook wel voor een vrouw.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
eens.
yviechickie. kan geen pic snel vinden want mobiel. ze heet freema agyeman. niet bizar mooi maar vond haar in de serie erg leuk op eoa manier. heeft iets.
Ik ken haar van Torchwood..quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah ken haar wel van iets anders. Beetje een aparte stem ook wel voor een vrouw.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tekst tussen [ spoiler ] en [ / spoiler ] zetten, maar dan zonder spaties. En als dat niet lukt dm je maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele leven is een leugen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Kristalglas is een leugen, stomme Albert Heijn.
Zo moe?quote:
Ja, ik ben oud. Morgenochtend de geraniums weer water geven enzo, een hele energievretende taak is dat.quote:
Ja, zittend heb ik bijna een vetrolletjequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zittend lijkt een buik altijd zo dik.
Zo deprimerend
Verwoord die zin eens anders, klinkt wat dubieus zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Zo, ik ben weer heerlijk leeg. Ow,en blijkbaar lopen er wel leuke vrouwen in mijn sportschool rond
Ga op je rug liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zittend lijkt een buik altijd zo dik.
Zo deprimerend
Stiekem vind ik dat best leuke plantenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud. Morgenochtend de geraniums weer water geven enzo, een hele energievretende taak is dat.
Nee, ik ben graag tegendraadsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verwoord die zin eens anders, klinkt wat dubieus zo.
Hehe, dikkertje dapquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zittend heb ik bijna een vetrolletje
Straks.quote:
Oh, die foto zag ik ook voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag net prinses Amalia in een broek met camouflageprint
Niets in huis?quote:
34 toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud. Morgenochtend de geraniums weer water geven enzo, een hele energievretende taak is dat.
gatverdamme!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zittend heb ik bijna een vetrolletje
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:14 schreef Koettie het volgende:
Moet ik eerst helemaal opstaan en kijken pfff
whehe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verwoord die zin eens anders, klinkt wat dubieus zo.
Overigens is het (nog) niet dubieus, al heb ik nu wel een soort 'sportdate' volgende weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens is het (nog) niet dubieus, al heb ik nu wel een soort 'sportdate' volgende weekeven opsparen dan. om maar in de dubieuze sferen te blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen trektochten maken of voorhuidjoggen deze week. Om de trend maar voort te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef perro. het volgende:
even opsparen dan. om maar in de dubieuze sferen te blijven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens is het (nog) niet dubieus, al heb ik nu wel een soort 'sportdate' volgende weekEn maar zeggen dat ie niet smooth isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Yats kan het welquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ie niet smooth is.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef perro. het volgende:
[..]
even opsparen dan. om maar in de dubieuze sferen te blijven.
Geen idee of t een date is. Ik denk het niet, vandaar de aanhalingstekens. Ik kwam een nieuw iemand tegen in de sportschool en heb haar met wat toestellen geholpen. Daarna een beetje aan de praat geraakt en afgesproken volgende week samen te trainen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef Koettie het volgende:
Is dat dan je 3e Yats? Of een van de twee?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geen trektochten maken of voorhuidjoggen deze week. Om de trend maar voort te zetten.
trektochten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geen trektochten maken of voorhuidjoggen deze week. Om de trend maar voort te zetten.
Mwah, een date regelen lukt inmiddels wel. Alleen dat vervolg van 'gezellig kletsen naar...' is lastig en zal altijd lastig blijven.quote:
heb geen tent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die kon je nog niet? Dus daar ga je nu op oefenen?
Gewoon vol erop BAM !quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, een date regelen lukt inmiddels wel. Alleen dat vervolg van 'gezellig kletsen naar...' is lastig en zal altijd lastig blijven.
De Lola-methode.quote:
Ik kan je daar ook niet echt advies over gevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, een date regelen lukt inmiddels wel. Alleen dat vervolg van 'gezellig kletsen naar...' is lastig en zal altijd lastig blijven.
Galgje spelen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan je daar ook niet echt advies over gevenIk zou dan zeggen: Klets gezellig en laat iets te raden over of zo.
Nou nee, beetje apatisch af zitten wachtenquote:
zie bovenstaandequote:
Nee je moet wel moves maken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee, beetje apatisch af zitten wachten![]()
en dan balen dat je avond al voorbij is en dan gaan janken. Daar schiet je wat mee op als diegene niet wilt dan merk je dat snel genoeg...
[..]
zie bovenstaande
geef je kleding maar dan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je bouwen
[ afbeelding ]
[..]
Dit ja
Ja dat...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee je moet wel moves maken inderdaad.
eens. ik haat je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan balen dat je avond al voorbij is en dan gaan janken. Daar schiet je wat mee op als diegene niet wilt dan merk je dat snel genoeg...
[..]
zie bovenstaande
Weet je hoe eng dat is?quote:
Weinig vrouwen die dat doen in praktijk. Stiekem zijn Nederlandse vrouwen best ouderwets op dat gebiedquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja een eckte vent neemt een beetje initiatief hoor![]()
Een een beetje vrouw ook.
En toch ben jij smooth like artquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan je daar ook niet echt advies over gevenIk zou dan zeggen: Klets gezellig en laat iets te raden over of zo.
DIT WIL IK!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je bouwen
[ afbeelding ]
[..]
Dit ja
Ik durf dat nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja een eckte vent neemt een beetje initiatief hoor![]()
Een een beetje vrouw ook.
Wie niet?! Hoe vet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DIT WIL IK!!
Wie wil blanket fort meet met mij doen?
Oud en nieuw?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DIT WIL IK!!
Wie wil blanket fort meet met mij doen?
ik heb andere ervaringen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Weinig vrouwen die dat doen in praktijk. Stiekem zijn Nederlandse vrouwen best ouderwets op dat gebied
Een grap over een touw is ongepast nu denk ik...quote:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat ook van jouquote:
Heel eng yats.. maar als je het niet probeert weet je ook niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is?
[..]
Weinig vrouwen die dat doen in praktijk. Stiekem zijn Nederlandse vrouwen best ouderwets op dat gebied
[..]
En toch ben jij smooth like art
Ik ook. Wel wisselend.quote:
Ik heb een loods...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is de vraag nog, wie heeft een locatie voor een geweldig blanket fort?
Slijmbal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat tegen zo'n jonge godin als jou.
Dat soort dingen gebeuren alleen in de filmquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb nog wel wat oude kleding die je kan lenen hoor.
[..]
Ballen verzamelen en:
[ afbeelding ]
Ja, extra schande eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat tegen zo'n jonge godin als jou.
Ik ben ook een watjequote:
Ach, lief en aardig zijn kunnen we goed. Nu alleen nog sexy/aantrekkelijk. En dat kan in je houding zijn, je manier van praten, noem maar op. Maar als er geen klik is, is er geen klik. Of je moet een topic verderop mee gaan lullen met vuurvlieg en co, maar daar ben je ook niet van net als ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is?
[..]
[..]
En toch ben jij smooth like art
Ik op 1 na eigenlijk nietquote:
Jep...En toch laat ik het vaak liggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Heel eng yats.. maar als je het niet probeert weet je ook niks
Had ik niet achter jou gezocht eigenlijkquote:
Vuurvliegquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, lief en aardig zijn kunnen we goed. Nu alleen nog sexy/aantrekkelijk. En dat kan in je houding zijn, je manier van praten, noem maar op. Maar als er geen klik is, is er geen klik. Of je moet een topic verderop mee gaan lullen met vuurvlieg en co, maar daar ben je ook niet van net als ik.
Oh, dan durf ik wel een fort te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een hooi en stro opslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |