Kan praktisch zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]in bierfles vasthouden functie
Sowieso kuttig, schouders doen ook zeer. Morgen anders maar eens herstel training doen als het blijft
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kan praktisch zijn. Maar niet met sporten
Het wordt een lang weekend, non?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Uhuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Mooi klote zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Kortom: kutzooi!
Kun je geen afspraken maken met de garage? Ik betaal nooit meer voor een huurauto als mijn auto bij de garage is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Als die op voorraad is moet dat geen probleem zijn bij de meeste auto's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm, dat is weer balen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef sandertjuh het volgende:
De huurauto is gratis tot zaterdagochtend 10.00 uur. Tot die tijd heb ik om de auto te laten maken. De huurauto is weer geregeld via de autoverzekering.
Wat voor dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef sandertjuh het volgende:
De uitdaging zit het in dat ik geen doorsnee auto rijd denk ik
Bij mij valt dit buiten het leasecontractquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mij valt dit buiten het leasecontract
Vraag me af of de dynamo zoveel anders is als de standaard. Overigens komt dat v6 blok vaker voor in op de Vw een audi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.
Ik rijd een Seat Leon V6 cupra uit 2001. Ook niet super speciaal maar ook niet echt doorsnee.
Nope. Die houdt het in van mijn salarisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kostenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Ja, alleen wel bij kleine reparaties en APK. Als mijn auto weer eens in de prak ligt dan nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kosten
Oh nee, gewoon van mijn nettoloonquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?
Die bijtelling betaal je niet aan de werkgever hè. Dat is eigenlijk de belasting over de waarde van de auto, omdat het als inkomen gezien wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kosten
Niet echt belasting vriendelijk van de werkgever.... Het kost hem minder en jou minder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon van mijn nettoloonMaar niet meer, want de garage mag van mij geen facturen meer sturen
Ja ach. Ik heb een toffe werkgever, maar de afdeling die hier over gaat is genadeloosquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet echt belasting vriendelijk van de werkgever.... Het kost hem minder en jou minder.
Ja op die manier. Das natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef Maraca het volgende:
Ik lever hem wel standaard later in bij de garageMaar ook in het belang van mijn werk. Als ik voor 17:00 bij de garage moet zijn, moet ik eerder weg van mijn werk. Terwijl ik hem ook prima de volgende dag rond 7:30 kan inleveren. Ze geven de auto toch niet weg in die tussentijd
Maar je moet inderdaad goed opletten dat ze dat niet als extra dag rekenen. Zijn boefjes
Boh. Ben en Jerry, strawberry cheesecakequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zwaar trek in een broodje chocopasta
En ik heb in de vriezer ben and jerry's
Cookie dough! Voor bij het grand dessert met kerst.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boh. Ben en Jerry, strawberry cheesecake![]()
Waarom heb je dat in huis dan dikke zeugquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zwaar trek in een broodje chocopasta
En ik heb in de vriezer ben and jerry's
Ik zag je net trollen in dat ander topic. Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom heb je dat in huis dan dikke zeug
Niet de keutel nou weer intrekken hoor. Kom op, beetje motiverenquote:
Die is ook gouden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cookie dough! Voor bij het grand dessert met kerst.
Heb bedacht zojuist dat ik 1ste kerstdag geen toetje hoeft. Heb 2de al zoete bek. Ik word daar altijd heel chagrijnig van als ik dan weer moet afkicken
Nooit gehad. Tenminste bewustquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef Qwea het volgende:
Ooh enspekkoek
nam een hapje van mijn kerel...
De spekkoek, niet mijn kerel
Weet je hoe agressief ik word als je me eerst vol suiker trapt en het me dan afpakt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die is ook gouden.
Afkicken ook
Gore zompige smerige zoete vette troepquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nooit gehad. Tenminste bewust
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je hoe agressief ik word als je me eerst vol suiker trapt en het me dan afpakt?
de vraag blijft staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet de keutel nou weer intrekken hoor. Kom op, beetje motiveren
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gore zompige smerige zoete vette troep
Boh. 3 ongestelde wijven zonder chocolade zijn er niks bijquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Nee, krijg nu wel horror beelden van je
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh. 3 ongestelde wijven zonder chocolade zijn er niks bij
Ja. Kijk tot 23 snap ik... Maar 18/19 was mooi geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hiero ook vermindert ja. Ik bedoel kom op why. Kerst is pas daarna
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Kijk tot 23 snap ik... Maar 18/19 was mooi geweest![]()
Morgen PT skippen en maar ff zelf trainen dan.
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Train morgen toch niet
Soort van chips. Klinkt dubieusquote:
60 gr van een of andere lays weinig vet. Schade 280 kcal. Die ruimte had ik wel, maar toch klote keuzequote:
Joh. Shit happens. Niet over in zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
60 gr van een of andere lays weinig vet. Schade 280 kcal. Die ruimte had ik wel, maar toch klote keuze
Heb je zin in cola.. Of in een zoete bek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zin in colaheb niks in huis en ben (gelukkig) te lui om naar de overkant (McDonalds) te gaan. Maar een grote mok thee nu.. hopelijk helpt dat
Nee, echt specifiek in cola. Heb namelijk chocolade in huis en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je zin in cola.. Of in een zoete bek?
Het is een 13 dagen dieet dat erg strikt is. Hier vind je het menu:quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een ziekenhuis dieet is?
Dude, verkeerde topicquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef johannaovertrecht het volgende:
[..]
Het is een 13 dagen dieet dat erg strikt is. Hier vind je het menu:
http://gezonder-afvallen.nl/afval-tips/het-ziekenhuisdieet
Ach, met zoveel afval topics is het niet raarquote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, echt specifiek in cola. Heb namelijk chocolade in huis en daar heb ik geen zin in.
Heb geen zin in chocolade.. .. nooit gedacht dat ik dat zou typen. Ben ik ziek aan het worden?
Nah, moet weer Spa Rood in huis halen. Merk dat dit vaak een goed alternatief is als ik zin heb in cola.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wehehehe.
Expliciet cola kan ik je niet mee helpen. Zoete bek had je bv kunnen oplossen met honing
Als je om de hoek woonde had ik je 1 van mijn 8 flessen gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, moet weer Spa Rood in huis halen. Merk dat dit vaak een goed alternatief is als ik zin heb in cola.
Dat menuquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, met zoveel afval topics is het niet raarAlleen wel knap met een quote
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je om de hoek woonde had ik je 1 van mijn 8 flessen gegeven
Ooh men. Sterktequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga morgen met gevaar voor eigen leven wel even naar de supermarkt
Ga wel om 8 uur naar een lokale buurtsuper. Moet ik volgens mij wel overlevenquote:
Als je om 08:30 niet terug bent ga ik vragen om een amberalert.,.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga wel om 8 uur naar een lokale buurtsuper. Moet ik volgens mij wel overleven
O nee. Altijd grappig dat het vooraf enorm lekker lijkt, het ook nog is tijdens het eten en achteraf heb je zoiets van: meh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh. Shit happens. Niet over in zitten.
Als ik tijdens het eten : "meh" heb flikker ik het wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O nee. Altijd grappig dat het vooraf enorm lekker lijkt, het ook nog is tijdens het eten en achteraf heb je zoiets van: meh.
Goed plan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik tijdens het eten : "meh" heb flikker ik het wegals ik wat in mijn smoel stop wil ik het wel lekker vinden
Zwaarquote:
Goedzo! Komt welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
ZwaarZit nog niet op de 1.800 kcal standaard. De ene dag lukt dat wel beter dan de andere. Maar het is wel meer dan 1.200!
Gewone of met PWO?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef CrunchySelf het volgende:
nu al zin in m'n D van morgen. Pannenkoeken
Welterusten!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo! Komt wel
Ik ga tukken![]()
Trusten!
Same here.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo! Komt wel
Ik ga tukken![]()
Trusten!
Jij ook welterusten danquote:
Ik vind het wel raar. Het is en blijft een eigendom van de werkgever, dus die behoort ook zorg te dragen voor alle kosten die ervoor nodig zijn om het te onderhouden. In de rechtspraak is diverse jurisprudentie hierover te vinden, tot aan het vergoeden van parkeerkosten aan toe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Aan de ene kant is het toch niet zo raar?
Bijtelling in de basis is niks mis mee, het kunnen privé rijden van een lease auto is ook heel wat waard. Alleen Nederland heeft z'n verschrikkelijk duur systeem(bijtelling over BTW en BPM is gewoon dubbele belasting). En staat ook los van onderhoud.
Bijdrage privé gebruik, ja de brandstof die erin gaat is ook niet gratis. Maar voor onderhoud, tsja. Onderhoud is ook noodzakelijk voor het zakelijk gebruik. Wat wij doen als bedrijf is huur auto mag, liever niet. Maar dan ook alleen voor de noodzakelijke duur, betalen we ook. Alleen niet als iemand te lui is om hem niet op tijd in te leveren![]()
Maar ja, we hebben er ook maar 15 stuks ofzo, dus valt alles wel wat te overzien
Op kerstavondquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef CrunchySelf het volgende:
nu al zin in m'n D van morgen. Pannenkoeken
Chips is ook lekker. Niet alleen de smaak zelf, maar ook het knabbelen. Ik at "vroeger" minimaal twee zakken chips per week, maar mis het eigenlijk helemaal niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O nee. Altijd grappig dat het vooraf enorm lekker lijkt, het ook nog is tijdens het eten en achteraf heb je zoiets van: meh.
quote:
Voor dat knabbelen helpen wortels heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Chips is ook lekker. Niet alleen de smaak zelf, maar ook het knabbelen. Ik at "vroeger" minimaal twee zakken chips per week, maar mis het eigenlijk helemaal niet meer gelukkig.
Zodra ik behoefte krijg aan knabbelen zal ik dat eens proberenquote:Op woensdag 24 december 2014 07:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor dat knabbelen helpen wortels heel goed
Jij ook fijne feestdagenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, even een paar topics gemist, is de ruzie weer over?
Iedereen alvast gezonde feestdagen gewenst
Nee, dat snap ik. Ging mij om iets andersquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar. Het is en blijft een eigendom van de werkgever, dus die behoort ook zorg te dragen voor alle kosten die ervoor nodig zijn om het te onderhouden. In de rechtspraak is diverse jurisprudentie hierover te vinden, tot aan het vergoeden van parkeerkosten aan toe.
Als hij dan toch een eigen bijdrage verlangt, dan kan hij dat het beste ook verrekenen met de bijtelling. Daar betaald de werknemer dan minder belasting door (effectief de taxshield) en de werkgever bespaart in de meeste gevallen op sociale lasten (doordat het fiscaal loon van de werknemer lager wordt).
Thx, jij ook hèquote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, even een paar topics gemist, is de ruzie weer over?
Iedereen alvast gezonde feestdagen gewenst
Ow. Dan heb ik de clue effe gemist dnekquote:Op woensdag 24 december 2014 08:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ging mij om iets anders
De tering.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Qwea het volgende:
De tyfus.
Gedoucht
Was gedraaid
Was opgevouwen (4 manden!)
Was opgehangen
Was gedraaid
Was uitgezocht wat nog gewassen moet worden
Vaatwasser uitgeruimd
Gezogen
En ik ben pas 1.5u uit bed
Ik heb geen shit genomenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De tering.
Nooit een keer dat dit op 1 scoop was. Dus van 2 stuiter je nog harder?
Ik heb vandaag geluk dat ik 'moet' werken. Nu hoef ik thuis niet mee te helpen in de grote schoonmaak namelijk!quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Qwea het volgende:
De tyfus.
Gedoucht
Was gedraaid
Was opgevouwen (4 manden!)
Was opgehangen
Was gedraaid
Was uitgezocht wat nog gewassen moet worden
Vaatwasser uitgeruimd
Gezogen
En ik ben pas 1.5u uit bed
Hehe. Goed bezig dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen shit genomenJa, gisteren, om 14u
Ik bedacht mij vanmorgen om fucking 06:00 ineens :quote:Op woensdag 24 december 2014 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geluk dat ik 'moet' werken. Nu hoef ik thuis niet mee te helpen in de grote schoonmaak namelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd me dit niksquote:Op woensdag 24 december 2014 09:04 schreef Qwea het volgende:
Maar van 2 ga je harder jabeen there...
Jezus christus Crunch!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe. Goed bezig dan.
Ter vergelijking in 45 min heb ik brood gesmeerd en de container naar buiten gezet
Ik zat vanmorgen even te twijfelen om crazy en Xplode te mixenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit niks
Good to know
De teringquote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen even te twijfelen om crazy en Xplode te mixen
Sjezus fuckquote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef sandertjuh het volgende:
Nee nog geen PWO binnen gehad tot nu toe...
Huh. Ik had het maandag al op de post gemikt.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:08 schreef sandertjuh het volgende:
Nee nog geen PWO binnen gehad tot nu toe...
Ooh mooi, ik ben niet de enige dusquote:Op woensdag 24 december 2014 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Huh. Ik had het maandag al op de post gemikt.
quote:
Haha nee heb je toch wel echt het goede adres gegevenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Zul je zien dat ie ons gewoon een verkeerd adres heeft gegeven. En er nu ergens in Nederland iemand totaal in de stress zit waarom die poederbrieven krijgt
Het is hier ook voor de rest gewoon heeeeeeeeeeel gezellig natuurlijk!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat ik mezelf ooit nog in een afvaltopic zou vindenvind mezelf absoluut niet dik maar ben toch op een punt dat er wel wat vanaf kan. Mn doel is uiteindelijk weer een sixpack, maar heb echt geen idee hoe te beginnen. M'n eetpatroon is veel te lekker
kijk dat is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is hier ook voor de rest gewoon heeeeeeeeeeel gezellig natuurlijk!
Zou vast wel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha nee heb je toch wel echt het goede adres gegevenMisschien dat het vandaag binnen komt? En dat het envelopje van Qwea per ongeluk is weggegooid? De vrouw des huizes is nogal makkelijk in het weggooien van post namelijk
Hier mag iedereen. De rest heeft bmi restrictiequote:Op woensdag 24 december 2014 09:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kijk dat is mooi meegenomen natuurlijk.ik zat trouwens in oudere topics eerst en die werden gerangschikt op bmi zag ik
nu zitten we goed toch?
Van een gewicht van 133 kg naar een gewicht van 95 kg. Nu op 111kgquote:Op woensdag 24 december 2014 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke oke. Wat zijn jullie doelen sander en crunchy? Vergelijkbaar?
Gespierder worden en vollere spieren kweken. Ook wat van het buikje af werken. Was niet super dik maar wel een klein laagje babyvet op het buikje.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke oke. Wat zijn jullie doelen sander en crunchy? Vergelijkbaar?
oh wow! Pff wat een progressie!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Van een gewicht van 133 kg naar een gewicht van 95 kg. Nu op 111kg
Wat is voor jou een paar kilo?
behalve het gewicht zijn wij denk ik wel redelijk vergelijkbaar. Wil ook van mn laagje vet op de buik af en een iets beter postuur krijgen dmv fitness.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Gespierder worden en vollere spieren kweken. Ook wat van het buikje af werken. Was niet super dik maar wel een klein laagje babyvet op het buikje.
Weeg nu rond de 63kg en de laatste keer dat ik mijn VP heb gemeten was het 18%. Doel is uiteindelijk om onder de 15% te komen. Ben nu 5 maanden bezig en resultaat is al wel goed zichtbaar. Mag ook wel met 4 keer per week fitnessen en 2 keer per week voetballen. Doordeweeks een redelijk strikt eet schema, in het weekend is het allemaal wel wat losser.
Er lag nog niks in de brievenbusquote:Op woensdag 24 december 2014 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedacht mij vanmorgen om fucking 06:00 ineens :
"KUT! Morgen kersthet is 1 pleuris zooi overal
en ik heb vandaag helemaal geen tijd
" Nu krijgen we 2de kerstdag pas visite, maar morgen heb ik mijn klauwen vol aan het eten voorbereiden.. dus ik ging maar puin ruimen
Vanmiddag geen tijd want gym
![]()
Heb jij je PWO al? Maca? Jij?
nee die foto heb ik niet gezien, zal hem wel ff terugzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:50 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb 2 topics geleden een foto gepost. Denk niet dat je die gezien hebt?
Bij mij is voetbal wel een beetje te verwaarlozen, spelen wel 3e klasse maar trainen maar 1 keer per week anderhalf uur. Zaterdags een wedstrijd maar daar staat dan weer een aardige hoeveelheid bier tegen over
Heb ook totaal geen kerstgevoel door de regen&windquote:Op woensdag 24 december 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:
O: Magere yoghurt met stukjes appel
L: Falafel met een salade
T: Crackers met kaas en ei
D: Sushi
S: Hardlopen (tenzij het weer zo blijft, dan spinning)
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:33 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb gewoon nog helemaal niks wat werkgerelateerd is uitgevoerd vandaag, sinds 8.45
Nog een keertje dan:quote:Op woensdag 24 december 2014 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
Ik kon je foto niet vinden trouwens.
Cutten en trainenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat ik mezelf ooit nog in een afvaltopic zou vindenvind mezelf absoluut niet dik maar ben toch op een punt dat er wel wat vanaf kan. Mn doel is uiteindelijk weer een sixpack, maar heb echt geen idee hoe te beginnen. M'n eetpatroon is veel te lekker
Wtf. Misschien dat ie dan vandaag komt. Lemme know.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er lag nog niks in de brievenbusHeb wel de supermarkt overleefd.. er was bijna niemand
jij bent 63 kilo?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
[ afbeelding ]
Foute selfie zo voor de spiegel![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:33 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb gewoon nog helemaal niks wat werkgerelateerd is uitgevoerd vandaag, sinds 8.45
Heb ook nog wat dingen die ik voor 1 januari moet uitvoeren maar krijg mezelf er niet toe gezet vandaag. Heb volgende week gelukkig nog 3 dagen. Straks ff naar de garage wandelen hier tegenover om bij m'n auto te kijken, lunchen, 2 uurtjes internetten en dan om 3 uur lekker naar huisquote:Op woensdag 24 december 2014 10:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 07:00 op kantoor, druk bezig om alles af te krijgen
Niet met 20 broden thuiskomen hequote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf. Misschien dat ie dan vandaag komt. Lemme know.
Ik moet zo nog brood halen bij de AHRIP aan mij
Oke dat scheelt natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 10:43 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jazeker.. maar ben niet zo groot
Sushiquote:Op woensdag 24 december 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:
O: Magere yoghurt met stukjes appel
L: Falafel met een salade
T: Crackers met kaas en ei
D: Sushi
S: Hardlopen (tenzij het weer zo blijft, dan spinning)
quote:
Ik moet het ook echt vandaag af hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb ook nog wat dingen die ik voor 1 januari moet uitvoeren maar krijg mezelf er niet toe gezet vandaag. Heb volgende week gelukkig nog 3 dagen. Straks ff naar de garage wandelen hier tegenover om bij m'n auto te kijken, lunchen, 2 uurtjes internetten en dan om 3 uur lekker naar huis
Ligt eraan hoeveel er nog zijn natuurlijkquote:
quote:
Helemaal op dit soort dagen, nog even snel wat de dag voor kerst invoeren of wijzigen .. of nog even op 30 december die ene wijziging door moeten voerenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet het ook echt vandaag af hebben![]()
Leuk he deadlines
Niet alleen op deze dagen hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 10:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Helemaal op dit soort dagen, nog even snel wat de dag voor kerst invoeren of wijzigen .. of nog even op 30 december die ene wijziging door moeten voeren
Bij de gourmet wat minder brood en saus pakken helpt ook. En roggebrood met alles behalve kaas is smerig.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef sanger het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 2 roggebrood met kipfilet (geen goede combi overigens)
L: 4 volkoren crackers met kipfilet of rookvlees
T: appeltje
D: gourmet....
Gezien de gourmet pas ik de rest maar even wat aan
Nederlanders en de dag voor kerstquote:Op woensdag 24 december 2014 11:21 schreef Qwea het volgende:
Pffffffffffffff. Ik ga nu echt niet meer naar de winkelWat een drukte.
Massavolk!quote:Op woensdag 24 december 2014 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nederlanders en de dag voor kerst![]()
Pfffff. Het schuifelt allemaal de paden door, het flikkert alles in hun kar en het gaat met fucking kinderen boodschappen doenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nederlanders en de dag voor kerst![]()
Bij een lokale buurtsuper heb je misschien nog geluk. Zou de grotere supermarkten vermijdenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil zo ook nog boodschappen doen maar ik durf niet *huilt een beetje*
De grotere is het fijnst want die heeft zelfscan. Maar zo ver kan ik de deur nog niet uitquote:Op woensdag 24 december 2014 11:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een lokale buurtsuper heb je misschien nog geluk. Zou de grotere supermarkten vermijden
De AH zit hier wel in de buurt (200mtr lopen) maar is geen buurtsuperquote:Op woensdag 24 december 2014 11:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een lokale buurtsuper heb je misschien nog geluk. Zou de grotere supermarkten vermijden
Ideaal is dat he?quote:
Oef, dat is inderdaad aardig aan de prijsquote:Op woensdag 24 december 2014 12:14 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg schuiven we maar even op. Is al een dure maand geweest en mag straks nog even 700,- aftikken voor de auto.![]()
Dynamo en accu allebei kapot. Gereviseerde dynamo alleen al kost 290,- ex btw. Dus het weekendje weg schuiven we maar even op naar januari of februari.
Niet bij een auto uit 2001 neequote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef sandertjuh het volgende:
Een nieuwe dynamo ging richting de 550Nou dat doen we maar even niet he
Jullie zitten wel in een andere tijdszone met die PWOquote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
Vanavond maar m'n handje ophouden bij m'n moeder tijdens het kerstdiner, misschien dat ze er wat geld in wilt stoppen
Onze kloktijden zijn anders. Alles gaat veel harderquote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jullie zitten wel in een andere tijdszone met die PWOQwea zit in de ochtend te lunchen en jij hebt op de 24ste kerstdiner
Hier een Aldi, AH en Vomar. En die laatste 2 zitten in zo'n buurtwinkelcentrum.quote:
Kerstavond diner dan!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jullie zitten wel in een andere tijdszone met die PWOQwea zit in de ochtend te lunchen en jij hebt op de 24ste kerstdiner
Ik at vroeg want zo trainenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Onze kloktijden zijn anders. Alles gaat veel harder
PWOquote:
Ziet er apart uitquote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
PWO
Raar bedrijf is dit maar waar ik werk, hebben ze vandaag pas salaris overgemaakt. Dat krijg ik vandaag dus niet meer?! Lekker handig zo voor de kerstdagen .. maak het dan een dag eerder over
Heb bij al m'n vorige werkgevers altijd voor kerst mijn salaris binnen gehad. Dit is een bedrijf van +- 15 man, dan moet het al helemaal niet moeilijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ziet er apart uit
En wel slecht van je werkgeverhad mijn salaris incl. kerstbonus al op de 19e binnen
Salaris ontvangen in het weekendquote:Op woensdag 24 december 2014 13:43 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb bij al m'n vorige werkgevers altijd voor kerst mijn salaris binnen gehad. Dit is een bedrijf van +- 15 man, dan moet het al helemaal niet moeilijk zijn lijkt me.
Dus toen zei ik tegen haar, dat is handig.. krijg ik mijn salaris pas na kerst? En dus na het weekend?
Haar antwoord: Nee de bank betaald ook in het weekend salaris uit
Domme kantoor miep.. dat word dus tot maandag uitzingenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Salaris ontvangen in het weekendDe banken zitten dan nog mooi rente te trekken hoor
Ach, als je moeder is zoals die van mij is er genoeg eten na kerst om een weeshuis te voedenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Domme kantoor miep.. dat word dus tot maandag uitzingen
Ligt er aan hoelaat.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
PWO
Raar bedrijf is dit maar waar ik werk, hebben ze vandaag pas salaris overgemaakt. Dat krijg ik vandaag dus niet meer?! Lekker handig zo voor de kerstdagen .. maak het dan een dag eerder over
Ik de 18de ook al inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ziet er apart uit
En wel slecht van je werkgeverhad mijn salaris incl. kerstbonus al op de 19e binnen
Eigen baas?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik de 18de ook al inderdaad![]()
Toch wel handig als je het zelf overmaakt
Heb het geld nog niet binnen dus verwacht ook niet meer dat het vandaag nog binnen komt. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als werkgever met zulke feestdagen in het vooruitzicht gewoon niet op tijd salaris over maakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt er aan hoelaat.
Wel vreemd inderdaad...
Ach. Krijg mijn salaris pas volgende week. Krijg het per vier wekenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb het geld nog niet binnen dus verwacht ook niet meer dat het vandaag nog binnen komt. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als werkgever met zulke feestdagen in het vooruitzicht gewoon niet op tijd salaris over maakt.
Het zou ook zo maar kunnen dat ik het geld echt nodig had gehad, losstaand van een dure auto reparatie of niet. Kan me voorstellen dat er mensen/gezinnen zijn die het geld wel hard nodig hebben met feestdagen in het vooruitzicht.
In het nieuwe jaar weer vrolijk verder met solliciteren!![]()
Nog hyper van de PWO zo te merken. Want dan heb je nooit genoeg aan twee uurtjes sportenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:02 schreef Qwea het volgende:
Yes! Is het al maandag? Lekker weer PT met de fysio.
Nee hoorquote:
Ze liepen hier ik duo's. Volgens mij is er een beetje veel post te bezorgenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:10 schreef Maraca het volgende:
Nog steeds geen PWO in de brievenbusIk heb straks of een postbode die z'n hele rondje in 5 minuten doet of de ME op de stoep
Ach, hierna zijn ze een paar dagen vrijquote:Op woensdag 24 december 2014 15:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze liepen hier ik duo's. Volgens mij is er een beetje veel post te bezorgen
Bij mij staat er rechtsonder op de envelop crunch met een smiley.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef sandertjuh het volgende:
Heb één PWO scoop binnen.. weet alleen niet van wie
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, hierna zijn ze een paar dagen vrij
Mijn pwo is blauwquote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef sandertjuh het volgende:
Heb één PWO scoop binnen.. weet alleen niet van wie
2x per week 1 op 1 met de fysio dan is 2u echt voldoendequote:Op woensdag 24 december 2014 15:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog hyper van de PWO zo te merken. Want dan heb je nooit genoeg aan twee uurtjes sporten
Als ik die verhalen van jou lees wel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
2x per week 1 op 1 met de fysio dan is 2u echt voldoende
Gaafquote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Qwea het volgende:
En toen deed je mee aan een kerstkaart sturen naar B&F en kon je wat winnen... en wie wint er?![]()
Die heb ik zojuist weggegeven aan een sportmaatje van mequote:
koekjeshaterquote:Op woensdag 24 december 2014 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist weggegeven aan een sportmaatje van meZit me teveel suiker in. 220 kcal per koekje met maar 15g eiwit
2x een bak griekse yoghurt is 150 met 18g eiwit
Wil ik wel geloven. Maar wat verwacht je rond z'n tijdstip op deze dag.quote:Op donderdag 25 december 2014 07:06 schreef Qwea het volgende:
Goeie morgen! Wat is het heerlijk rustig buiten. Uurtje hardgelopen. Goddelijk.
Heerlijk gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven. Maar wat verwacht je rond z'n tijdstip op deze dag.
Ja dat geloof ik bestquote:Op donderdag 25 december 2014 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk gewoonDe toetjes zijn ook al klaar voor morgen
Ik ben moequote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben moeen van de trap geflikkerd
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Jeetjequote:Op donderdag 25 december 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uitkwam vol op mijn schouder (ging head first) en die voelt wat kut aan nu
dus ik moet het ff afwachten.
Toen vond ik mezelf keisneu en heb ik maar tonijn op brood gegeten
Wat is een reden om het niet te doen?quote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel of ik de 31ste de oudejaars loop van 5km ga doen
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uitkwam vol op mijn schouder (ging head first) en die voelt wat kut aan nu
dus ik moet het ff afwachten.
Toen vond ik mezelf keisneu en heb ik maar tonijn op brood gegeten
Shinsplints. maar vandaag 4km gelopen en 6x een trap van 60 treden gepakt en dat gaat -tot nu toe- goed. Maar ff afwachten hoe mijn schenen zich morgen voelenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat is een reden om het niet te doen?
Oeh, shinsplits zijn naarquote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Shinsplints. maar vandaag 4km gelopen en 6x een trap van 60 treden gepakt en dat gaat -tot nu toe- goed. Maar ff afwachten hoe mijn schenen zich morgen voelen
Fysio vond het een matig idee... maar dat zei ze ook van de santa run
Ja die zijn echt niet awesomequote:Op donderdag 25 december 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, shinsplits zijn naarDan zou ik inderdaad even in de gaten houden hoe het gaat
Thnx, I'll livequote:
Dit is de eerste keer dat ik geen kerst ga vierenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die zijn echt niet awesomeWill do. Heb sowieso tot en met de 27ste om te kijken hoe het gaat. Ook 31ste kan ik nog inschrijven bedenk ik me net. Dus zal wel last minute worden
Vertel eens, wat ga jij doen deze kerstdagEn jij, crunch?
Hehequote:Op donderdag 25 december 2014 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx, I'll livePuppy kwam gelijk aanhollen om me te helpen
Serieus, ik snap echt niet hoe je nog geen PWO binnen kunt hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik geen kerst ga vierenAan de ene kant blij dat ik deze beslissing heb genomen, maar aan de andere kant wel jammer dat ik mijn familie (die ik sowieso al amper zie) niet zie
Dus voor mij is het een normale dagBeetje huishouden doen, gamen.. en denk ook een beetje sporten. Nog steeds geen PWO binnen, dus weer op eigen kracht
Ja, die wel. Mijn kerel stond naast me van "quote:Op donderdag 25 december 2014 13:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
HeheHonden zijn echt meegaand met zulke dingen
Nog ooit alleen geweest met kerst, maar heeft z'n voor en nadelenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik geen kerst ga vierenAan de ene kant blij dat ik deze beslissing heb genomen, maar aan de andere kant wel jammer dat ik mijn familie (die ik sowieso al amper zie) niet zie
Dus voor mij is het een normale dagBeetje huishouden doen, gamen.. en denk ook een beetje sporten. Nog steeds geen PWO binnen, dus weer op eigen kracht
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die wel. Mijn kerel stond naast me van "![]()
![]()
"
Welk spel??quote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, snap het ook nietquote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ik snap echt niet hoe je nog geen PWO binnen kunt hebbenAls het er Dinsdag nog niet is, trek me dan ff aan mijn jasje. Doe ik het nog eens op de post.
Waarom vier je geen kerst? Heb je partner of ben je alleen? Kom je mijn huishouden ook ff doen dan?
Ik stond om 08:00 al tiramisu en witte chocolade mousse voor morgen te maken
Zondag sta ik op de reservelijst voor een wedstrijd tegen Tweakers, dus nog even oefenen met racen in GTA denk ikquote:
Welk platform?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zondag sta ik op de reservelijst voor een wedstrijd tegen Tweakers, dus nog even oefenen met racen in GTA denk ik
Heb alleen FIFA 14quote:Op donderdag 25 december 2014 13:19 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Potje FIFA binnenkort?![]()
![]()
![]()
Of speel je dat niet?![]()
![]()
Tegen de computer lukt het wel aardig. Online word ik volledig ingemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die heb ik alleen voor de PS3 liggenKan je het een beetje?
Jij gaat dus snel naar de winkel rennen voor FIFA15? Dan leer ik je de kneepjes van het vak welquote:Op donderdag 25 december 2014 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tegen de computer lukt het wel aardig. Online word ik volledig ingemaakt
Nee, sorryquote:Op donderdag 25 december 2014 13:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jij gaat dus snel naar de winkel rennen voor FIFA15? Dan leer ik je de kneepjes van het vak wel
Ooh menquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, snap het ook nietLaat het je weten als ik hem dinsdag nog niet binnen heb
Ik vier geen kerst, omdat ik dit jaar een burn out heb opgelopen. In december heb ik daar nog een paar rake klappen bovenop gekregen, waardoor het niet slim is om 2x 2 uur te rijden (familie woont aan de andere kant van het land), een paar nachten te overnachten bij mijn ouders en lange avonden te hebben. Heb al een terugval gehad, en wil dat niet weer.. Dus vandaar deze keuzeOverigens geen partner, dus vanavond volvreten met McDonalds, zelf koken.
Ooh gezellig!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat ik vandaag ga doen? Iedereen is hier bij elkaar ( zus/zwager/hun dochter, mijn beppe (oma), broer, ouders en ik) zijn hier. We eten zo gezamenlijk, liggen pakjes onder de boom en voor je het weet is de dag over.
En jij Q?
Klootzak.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Zou ik ook gedaan hebben, leedvermaak is altijd fijn
Ooh ja!quote:
Ach ja, 't is niet anders. Ben wel blij dat ik weer aan het werk ben.. stilzitten is echt niks voor mijquote:
Niks doen ook fijn. Het is leuk al die gezelligheid. Maar het is hier druk vanaf 10:30 tot 20:00/21:00. Altijd ook wel weer blij als iedereen weg is.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh gezellig!Ik ga niks doen nu
Om 16u naar mijn schoonouders en om 18u uit eten
Morgen komen vrienden hier.
[..]
Klootzak.
[..]
Ooh ja!
Ja dat kan ik wel snappen jaquote:Op donderdag 25 december 2014 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach ja, 't is niet anders. Ben wel blij dat ik weer aan het werk ben.. stilzitten is echt niks voor mij
Ik word altijd heel erg snel flauw van visitequote:Op donderdag 25 december 2014 14:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niks doen ook fijn. Het is leuk al die gezelligheid. Maar het is hier druk vanaf 10:30 tot 20:00/21:00. Altijd ook wel weer blij als iedereen weg is.
Fijne dag nog
Diner om 14:30?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Burp. Diner op, nu nog toetje wachten.
Valt wel mee hoe slecht het eten is. Boontjes, stoofpeertjes en voornamelijk vlees (kip/rollade). Frituur bewust wat gemeden, klein beetje van gehad.
Het scheelt enorm dat ik nog thuis woon, dus hoef ze niet te vermaken. Maar ik ben er wel klaar mee weerquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel snappen ja
[..]
Ik word altijd heel erg snel flauw van visiteDus ik hou er echt van dat we alleen maar uit eten gaan vanaaf
[..]
Diner om 14:30?
Morgen doen we hier gourmet. Met kalkoenfilet, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, ect ect. Groentesveel
verse tomatensoep vooraf
En eigen grand dessert
Omnomnom
Geen visite, sporten en niks doenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Qwea het volgende:
Toetjeen wat staat er morgen op het menu?
*uitrekt* dat was een turbotukje
Pastinaak? Wat is dat?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanavond pastinaaksoep maken met een kipfiletspiets
Aha. Datquote:Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje een 'vergeten' groente
Johquote:Op donderdag 25 december 2014 22:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Zit vandaag ongetwijfeld (ruim) boven onderhoud te eten. Voornamelijk toetje (ijs incl. slagroom) zal er flink inhakkenMaargoed, zet het afvaltraject na morgen wel weer voort.
Mja, hier doet het ook niet meer zoveel.quote:
Ik had 1 biertje en amaretto koffie op... Werkt alsnog niet echtquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, hier doet het ook niet meer zoveel.
Ik slikte net wel m'n prozac weg met wijn.
Elke dag wegen is zinloos..quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:50 schreef sanger het volgende:
Hmmm.... Was ik gisterochtend 1,5 kg kwijt tov maandag, vanmorgen was er weer 0,5 kg terug tov gisteren....
Mogguhhhh iedereen.
Wat Maraca zegt. Je schommelt daarvoor te veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:50 schreef sanger het volgende:
Hmmm.... Was ik gisterochtend 1,5 kg kwijt tov maandag, vanmorgen was er weer 0,5 kg terug tov gisteren....
Mogguhhhh iedereen.
Gaaf, scheelt een hoop centenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren gratis kunnen dineren bij de griek.
We gaan al 4 jaar lang naar dezelfde griek en reserveren dan altijd dezelfde tafel. Gelijk diezelfde avond nog reserveren we dan weer voor het volgende jaar.
Nu kwamen we gisteren aan en zagen dat er 'tokkies' aan die betreffende tafel zaten. Wat bleek nou, waren het zigeuners die om 6 uur naar binnen zijn gewandeld en perse aan die tafel moesten zitten. Ze hebben de eigenaar van de tent zelfs bedreigd als hij ze weg wilde sturen of de politie ging bellen. Dat durfde hij dus niet meerEn ondertussen beweren tegen ons dat ze eerder hadden gereserveerd als ons
![]()
Kan je wat zeggen over de Marokkanen/Turken onder ons maar dit volk is nog een slag erger. Ik durf te wedden dat ze gisteren gewoon de deur uit zijn gelopen zonder te betalen.![]()
Zodoende had hij plek geregeld bij de buurman Griek en hebben we met 8 man de hele avond gratis kunnen eten en drinken
Weet ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:52 schreef Maraca het volgende:
Goedmorgen allemaal
[..]
Elke dag wegen is zinloos..
Triest.....quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren gratis kunnen dineren bij de griek.
We gaan al 4 jaar lang naar dezelfde griek en reserveren dan altijd dezelfde tafel. Gelijk diezelfde avond nog reserveren we dan weer voor het volgende jaar.
Nu kwamen we gisteren aan en zagen dat er 'tokkies' aan die betreffende tafel zaten. Wat bleek nou, waren het zigeuners die om 6 uur naar binnen zijn gewandeld en perse aan die tafel moesten zitten. Ze hebben de eigenaar van de tent zelfs bedreigd als hij ze weg wilde sturen of de politie ging bellen. Dat durfde hij dus niet meerEn ondertussen beweren tegen ons dat ze eerder hadden gereserveerd als ons
![]()
Kan je wat zeggen over de Marokkanen/Turken onder ons maar dit volk is nog een slag erger. Ik durf te wedden dat ze gisteren gewoon de deur uit zijn gelopen zonder te betalen.![]()
Zodoende had hij plek geregeld bij de buurman Griek en hebben we met 8 man de hele avond gratis kunnen eten en drinken
Da's om de weg te wijzen tijdens hardloopwedstrijdenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn kerstcadeau was een tomtom multisport horlogeEn voor hem een Nest thermostaat
Als je gewicht veel schommelt is dagelijks wegen juist beter. Je hebt dan meer punten dus een genuanceerder beeld. Bij mij schommelt het ook veel, dus als ik één keer per week zou wegen en ik zit in de tweede week net op een piek dan lijkt het alsof ik ben aangekomen. Als ik elke dag weeg zie ik een grillige lijn die wel langzaam daalt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat Maraca zegt. Je schommelt daarvoor te veel.
Ja dat ben ik met je eens, qua data wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je gewicht veel schommelt is dagelijks wegen juist beter. Je hebt dan meer punten dus een genuanceerder beeld. Bij mij schommelt het ook veel, dus als ik één keer per week zou wegen en ik zit in de tweede week net op een piek dan lijkt het alsof ik ben aangekomen. Als ik elke dag weeg zie ik een grillige lijn die wel langzaam daalt.
Je moet alleen wel blijven letten op het grotere plaatje en je niet blind staren op het gewichtsverschil van één dag.
Begrijp ik, maar ik vind juist wekelijks wegen demotiverend. Juist vanwege die schommelingen, als je dan na een lange week goed bezig zijn weegt en je nog steeds geen progressie ziet terwijl je die progressie wel had gezien als je dagelijks had gewogen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, qua data wel.
Maar het kan enorm demotiverend werken door dagelijks te wegen, als je voor je gevoel een goede dag hebt gehad maar vervolgens toch bent gegroeid.
Ach. Ik weeg wekelijks, blijft het prettigst voor mij.
Gaat inderdaad toch over het langere plaatje en dan doen je weinig meer met al je dagelijkse meetpunten
Hetzelfde principe. Inderdaad iedereen zijn eigen manierquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik vind juist wekelijks wegen demotiverend. Juist vanwege die schommelingen, als je dan na een lange week goed bezig zijn weegt en je nog steeds geen progressie ziet terwijl je die progressie wel had gezien als je dagelijks had gewogen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |