Kan praktisch zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]in bierfles vasthouden functie
Sowieso kuttig, schouders doen ook zeer. Morgen anders maar eens herstel training doen als het blijft
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kan praktisch zijn. Maar niet met sporten
Het wordt een lang weekend, non?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Uhuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Mooi klote zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Kortom: kutzooi!
Kun je geen afspraken maken met de garage? Ik betaal nooit meer voor een huurauto als mijn auto bij de garage is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Als die op voorraad is moet dat geen probleem zijn bij de meeste auto's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm, dat is weer balen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef sandertjuh het volgende:
De huurauto is gratis tot zaterdagochtend 10.00 uur. Tot die tijd heb ik om de auto te laten maken. De huurauto is weer geregeld via de autoverzekering.
Wat voor dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef sandertjuh het volgende:
De uitdaging zit het in dat ik geen doorsnee auto rijd denk ik
Bij mij valt dit buiten het leasecontractquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mij valt dit buiten het leasecontract
Vraag me af of de dynamo zoveel anders is als de standaard. Overigens komt dat v6 blok vaker voor in op de Vw een audi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.
Ik rijd een Seat Leon V6 cupra uit 2001. Ook niet super speciaal maar ook niet echt doorsnee.
Nope. Die houdt het in van mijn salarisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kostenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Ja, alleen wel bij kleine reparaties en APK. Als mijn auto weer eens in de prak ligt dan nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kosten
Oh nee, gewoon van mijn nettoloonquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?
Die bijtelling betaal je niet aan de werkgever hč. Dat is eigenlijk de belasting over de waarde van de auto, omdat het als inkomen gezien wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kosten
Niet echt belasting vriendelijk van de werkgever.... Het kost hem minder en jou minder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon van mijn nettoloonMaar niet meer, want de garage mag van mij geen facturen meer sturen
Ja ach. Ik heb een toffe werkgever, maar de afdeling die hier over gaat is genadeloosquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet echt belasting vriendelijk van de werkgever.... Het kost hem minder en jou minder.
Ja op die manier. Das natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef Maraca het volgende:
Ik lever hem wel standaard later in bij de garageMaar ook in het belang van mijn werk. Als ik voor 17:00 bij de garage moet zijn, moet ik eerder weg van mijn werk. Terwijl ik hem ook prima de volgende dag rond 7:30 kan inleveren. Ze geven de auto toch niet weg in die tussentijd
Maar je moet inderdaad goed opletten dat ze dat niet als extra dag rekenen. Zijn boefjes
Boh. Ben en Jerry, strawberry cheesecakequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zwaar trek in een broodje chocopasta
En ik heb in de vriezer ben and jerry's
Cookie dough! Voor bij het grand dessert met kerst.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boh. Ben en Jerry, strawberry cheesecake![]()
Waarom heb je dat in huis dan dikke zeugquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zwaar trek in een broodje chocopasta
En ik heb in de vriezer ben and jerry's
Ik zag je net trollen in dat ander topic. Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom heb je dat in huis dan dikke zeug
Niet de keutel nou weer intrekken hoor. Kom op, beetje motiverenquote:
Die is ook gouden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cookie dough! Voor bij het grand dessert met kerst.
Heb bedacht zojuist dat ik 1ste kerstdag geen toetje hoeft. Heb 2de al zoete bek. Ik word daar altijd heel chagrijnig van als ik dan weer moet afkicken
Nooit gehad. Tenminste bewustquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef Qwea het volgende:
Ooh enspekkoek
nam een hapje van mijn kerel...
De spekkoek, niet mijn kerel
Weet je hoe agressief ik word als je me eerst vol suiker trapt en het me dan afpakt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die is ook gouden.
Afkicken ook
Gore zompige smerige zoete vette troepquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nooit gehad. Tenminste bewust
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je hoe agressief ik word als je me eerst vol suiker trapt en het me dan afpakt?
de vraag blijft staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet de keutel nou weer intrekken hoor. Kom op, beetje motiveren
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gore zompige smerige zoete vette troep
Boh. 3 ongestelde wijven zonder chocolade zijn er niks bijquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Nee, krijg nu wel horror beelden van je
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh. 3 ongestelde wijven zonder chocolade zijn er niks bij
Ja. Kijk tot 23 snap ik... Maar 18/19 was mooi geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hiero ook vermindert ja. Ik bedoel kom op why. Kerst is pas daarna
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Kijk tot 23 snap ik... Maar 18/19 was mooi geweest![]()
Morgen PT skippen en maar ff zelf trainen dan.
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Train morgen toch niet
Soort van chips. Klinkt dubieusquote:
60 gr van een of andere lays weinig vet. Schade 280 kcal. Die ruimte had ik wel, maar toch klote keuzequote:
Joh. Shit happens. Niet over in zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
60 gr van een of andere lays weinig vet. Schade 280 kcal. Die ruimte had ik wel, maar toch klote keuze
Heb je zin in cola.. Of in een zoete bek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zin in colaheb niks in huis en ben (gelukkig) te lui om naar de overkant (McDonalds) te gaan. Maar een grote mok thee nu.. hopelijk helpt dat
Nee, echt specifiek in cola. Heb namelijk chocolade in huis en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je zin in cola.. Of in een zoete bek?
Het is een 13 dagen dieet dat erg strikt is. Hier vind je het menu:quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een ziekenhuis dieet is?
Dude, verkeerde topicquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef johannaovertrecht het volgende:
[..]
Het is een 13 dagen dieet dat erg strikt is. Hier vind je het menu:
http://gezonder-afvallen.nl/afval-tips/het-ziekenhuisdieet
Ach, met zoveel afval topics is het niet raarquote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, echt specifiek in cola. Heb namelijk chocolade in huis en daar heb ik geen zin in.
Heb geen zin in chocolade.. .. nooit gedacht dat ik dat zou typen. Ben ik ziek aan het worden?
Nah, moet weer Spa Rood in huis halen. Merk dat dit vaak een goed alternatief is als ik zin heb in cola.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wehehehe.
Expliciet cola kan ik je niet mee helpen. Zoete bek had je bv kunnen oplossen met honing
Als je om de hoek woonde had ik je 1 van mijn 8 flessen gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, moet weer Spa Rood in huis halen. Merk dat dit vaak een goed alternatief is als ik zin heb in cola.
Dat menuquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, met zoveel afval topics is het niet raarAlleen wel knap met een quote
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je om de hoek woonde had ik je 1 van mijn 8 flessen gegeven
Ooh men. Sterktequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga morgen met gevaar voor eigen leven wel even naar de supermarkt
Ga wel om 8 uur naar een lokale buurtsuper. Moet ik volgens mij wel overlevenquote:
Als je om 08:30 niet terug bent ga ik vragen om een amberalert.,.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga wel om 8 uur naar een lokale buurtsuper. Moet ik volgens mij wel overleven
O nee. Altijd grappig dat het vooraf enorm lekker lijkt, het ook nog is tijdens het eten en achteraf heb je zoiets van: meh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh. Shit happens. Niet over in zitten.
Als ik tijdens het eten : "meh" heb flikker ik het wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O nee. Altijd grappig dat het vooraf enorm lekker lijkt, het ook nog is tijdens het eten en achteraf heb je zoiets van: meh.
Goed plan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik tijdens het eten : "meh" heb flikker ik het wegals ik wat in mijn smoel stop wil ik het wel lekker vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |