Sommige woorden, zoals waarde, kunnen op meerdere manieren geschreven woorden. Zowel waarden als waardes is daarom correct. Welke vorm je gebruikt hangt af van je eigen persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Waardes?
Ik zou zeggen 'waarden'.......
Hm?
Dat is de grap ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Waardes?
Ik zou zeggen 'waarden'.......
Hm?
ahja dit is er dus ook zo 1.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige woorden, zoals waarde, kunnen op meerdere manieren geschreven woorden. Zowel waarden als waardes is daarom correct. Welke vorm je gebruikt hangt af van je eigen persoonlijke voorkeur.
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaringquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die vrouwen sletten noemen zijn inherent onzeker. Vrouwen die mannen players noemen zullen weliswaar vaak gelijk hebben, maar moeten dan wat betere smaak ontwikkelen.
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaring.
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaring.
Ja, zo hypocriet zijn veel mannen wel, inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.
Jaloezie! Sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet. Maar mensen vinden het nodig me zo te bestempelen om het aantal zoenpartners dat ik heb gehad.
Ik heb ook meer dit idee ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.
Ik ben ook wel eens slet genoemd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Pragmatisch is het woord wat het Gilde van Piemeldragers hanteert.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo hypocriet zijn veel mannen wel, inderdaad.
Dat is helaas ook weer zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het doet me ook niks, hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef Koettie het volgende:
Lekker schijt aan hebben joh. Sletvrees is ook niet aantrekkelijk bij mensen.
[..]
Jaloezie! Sowieso
Omdat ie je in de slaapkamer een sletje noemde?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef Koettie het volgende:
Ik eigenlijk bijna nooit meer ( in mn gezicht iig) als ik ergens écht pissig van wordt is dat het wel. Heb mn ex er eens 's nachts voor de deur uit gezet
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ie je in de slaapkamer een sletje noemde?
Terecht, maar dan ook niet klagen hier he?quote:
Ik ook als ik alle verhalen mag geloven. Jammer alleen dat er vrijwel niets van klopt. Maar ik ben ook gewoon erg open over seks. Iedereen heeft dat immers of wil dat hebben, dus waarom moeilijk daarover doen?quote:
Ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doet me ook niks, hoor. Ik schaam me niet voor mijn zoen/sekspartners. Zo buitensporig veel zijn het er ook weer niet en ik ben gewoon altijd open geweest over seks. Heerlijk.
Het Gilde van Piemeldragers kan me watquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Pragmatisch is het woord wat het Gilde van Piemeldragers hanteert.
Dat doe ik dan ook en ik voel me er echt geen minder persoon doorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
Al zouden het er wel buitensporig veel zijn, niemand heeft daar iets van te vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doet me ook niks, hoor. Ik schaam me niet voor mijn zoen/sekspartners. Zo buitensporig veel zijn het er ook weer niet en ik ben gewoon altijd open geweest over seks. Heerlijk.
Eens met het laatste.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook als ik alle verhalen mag geloven. Jammer alleen dat er vrijwel niets van klopt. Maar ik ben ook gewoon erg open over seks. Iedereen heeft dat immers of wil dat hebben, dus waarom moeilijk daarover doen?
Je bent ook geen minder persoon hequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook en ik voel me er echt geen minder persoon door.
Klopt. Een beetje zijn piemel in Strawberry_Hill haar hand duwen.quote:
Oh, van mij mogen ze vinden wat ze willenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al zouden het er wel buitensporig veel zijn, niemand heeft daar iets van te vinden.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ook geen minder persoon he
Dat moet je Kaneel vragen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
Maar even serieus: waarom zou je in godsnaam in kaart willen brengen wie het met wie via fok heeft gedaan? Het is geen schatkaart ofzo met een pot goud aan het einde.
Deceptie dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Netjes maar 1 FOK!ster gedaan en me daarbij gehouden.
Hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht, maar dan ook niet klagen hier he?
schandalig. Neuk je gewoon anderen naast je vriendquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:32 schreef Koettie het volgende:
Ohh, weet nog dat een van mijn beste vrienden zoiets zei toen ik zei dat ik een open relatie had. Kwaaaaad dat ik was. ajoo
Ik hou van lijstjes en schema's en ik verveelde me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
Maar even serieus: waarom zou je in godsnaam in kaart willen brengen wie het met wie via fok heeft gedaan? Het is geen schatkaart ofzo met een pot goud aan het einde.
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:32 schreef Koettie het volgende:
Ohh, weet nog dat een van mijn beste vrienden zoiets zei toen ik zei dat ik een open relatie had. Kwaaaaad dat ik was. ajoo
Mja, het is ook niet 'normaal'. Als in: Zo hebben we het van huis uit meegekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:32 schreef Koettie het volgende:
Nieuwsgierigheid. Schatkaart, schaamkaart, ik vind het altijd wel interessant om te zien. Sue me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
Mogen ze wel aan jou zitten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Open relaties, ik vind het allemaal best en prima zolang ik zelf maar niet aan andere mensen hoef te zitten
Maar jezelf ertussen zetten noet toch? Althans die lijst die ik van fasje had gekregen stond jij er niet tussenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van lijstjes en schema's en ik verveelde me.
Toen vroeg ik me af hoe interconnected FOK! was en wilde kijken of ik daar een soort van antwoord op kon vinden met de kennis die ik had.
Goede vriendin van me is ook actief in het swingerswereldje, moet ze helemaal zelf weten en ze is daardoor niet opeens anders voor mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoewel ik zelf denk dat ik geen open relatie zou hebben, hang ik er absoluut geen waardeoordeel aan. Ik vind het zelfs knap en ik kan me voorstellen dat het een verrijking kan zijn.
Drang naar kennis hequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind rondneuken denk ik niet de juiste term.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, het is ook niet 'normaal'. Als in: Zo hebben we het van huis uit meegekregen.
Je hebt de behoefte om rond te neuken.
Is geen waardeoordeel van mij overigensMaar je kunt het de buitenwacht niet kwalijk nemen. Het is moeilijk te begrijpen zoiets
Kaneel staat er tussen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jezelf ertussen zetten noet toch? Althans die lijst die ik van fasje had gekregen stond jij er niet tussen
Letterlijk iedereen fantaseert over seks met andere mensen dan je eigen partner, het feit dat bepaalde mensen daar in hun eigen relatie afspraken over maken ligt nog steeds heel gevoelig. Maar je ziet het wel steeds meer toenemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:32 schreef Koettie het volgende:
Is niet vanuit persoonlijk perspectiefquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind rondneuken denk ik niet de juiste term.
Daaromquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede vriendin van me is ook actief in het swingerswereldje, moet ze helemaal zelf weten en ze is daardoor niet opeens anders voor mij.
Hmm. Nee. Had ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen fantaseert over seks met andere mensen dan je eigen partner, het feit dat bepaalde mensen daar in hun eigen relatie afspraken over maken ligt nog steeds heel gevoelig. Maar je ziet het wel steeds meer toenemen.
Ieder zijn eigen hobbyquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. Schatkaart, schaamkaart, ik vind het altijd wel interessant om te zien. Sue me.
Hall of Fame/Shame.quote:
Ik ook niet, iig niet in onze relatie. Hoewel het voor veel mensen misschien weer een woord is wat precies de lading dekt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind rondneuken denk ik niet de juiste term.
Ah, mooi. Dat kon ik me al niet voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is niet vanuit persoonlijk perspectief
Dat bedoelde ik ermee te zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet in onze relatie. Hoewel het voor veel mensen misschien weer een woord is wat precies de lading dekt.
Ik vind het ook niet echt fijn als mensen aan mij zittenquote:
Ik weet niet of ik het zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Swingen is best leuk, maar je moet er wel beide voor open staan.
Snap ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet in onze relatie. Hoewel het voor veel mensen misschien weer een woord is wat precies de lading dekt.
Jij hebt nooit, maar dan ook nooit over seks met andere mensen gefantaseerd? Sorry, dat gaat er bij mij niet in.quote:
Neehoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen fantaseert over seks met andere mensen dan je eigen partner, het feit dat bepaalde mensen daar in hun eigen relatie afspraken over maken ligt nog steeds heel gevoelig. Maar je ziet het wel steeds meer toenemen.
Nou ja, het kan best fijn zijn. Maar er is wel een drempel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt fijn als mensen aan mij zitten
Gelukkig, was al bang dat ik m'n CSI-like muur met stickertjes, lijntjes en vraagtekens moest opruimen.quote:
Ik ook niet. Gesloten relatie is voor mij persoonlijk het fijnste.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen.
Ik weet het ook niet zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |