Sommige woorden, zoals waarde, kunnen op meerdere manieren geschreven woorden. Zowel waarden als waardes is daarom correct. Welke vorm je gebruikt hangt af van je eigen persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Waardes?
Ik zou zeggen 'waarden'.......
Hm?
Dat is de grap ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Waardes?
Ik zou zeggen 'waarden'.......
Hm?
ahja dit is er dus ook zo 1.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige woorden, zoals waarde, kunnen op meerdere manieren geschreven woorden. Zowel waarden als waardes is daarom correct. Welke vorm je gebruikt hangt af van je eigen persoonlijke voorkeur.
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaringquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die vrouwen sletten noemen zijn inherent onzeker. Vrouwen die mannen players noemen zullen weliswaar vaak gelijk hebben, maar moeten dan wat betere smaak ontwikkelen.
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaring.
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vrouwen die andere vrouwen slet noemen, in mijn ervaring.
Ja, zo hypocriet zijn veel mannen wel, inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.
Jaloezie! Sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet. Maar mensen vinden het nodig me zo te bestempelen om het aantal zoenpartners dat ik heb gehad.
Ik heb ook meer dit idee ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen ook heel veel, maar dan achter de rug want ze willen er natuurlijk wel nog overheen.
Ik ben ook wel eens slet genoemd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Pragmatisch is het woord wat het Gilde van Piemeldragers hanteert.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo hypocriet zijn veel mannen wel, inderdaad.
Dat is helaas ook weer zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het doet me ook niks, hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef Koettie het volgende:
Lekker schijt aan hebben joh. Sletvrees is ook niet aantrekkelijk bij mensen.
[..]
Jaloezie! Sowieso
Omdat ie je in de slaapkamer een sletje noemde?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef Koettie het volgende:
Ik eigenlijk bijna nooit meer ( in mn gezicht iig) als ik ergens écht pissig van wordt is dat het wel. Heb mn ex er eens 's nachts voor de deur uit gezet
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ie je in de slaapkamer een sletje noemde?
Terecht, maar dan ook niet klagen hier he?quote:
Ik ook als ik alle verhalen mag geloven. Jammer alleen dat er vrijwel niets van klopt. Maar ik ben ook gewoon erg open over seks. Iedereen heeft dat immers of wil dat hebben, dus waarom moeilijk daarover doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |