abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2015 @ 15:10:12 #276
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_148356843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:17 schreef -Splash- het volgende:
Hier ook maar een update:

Vanavond date 6 met een Utrechtse. 5 jaar ouder dan ik, maar dat maakt niets uit. Het is erg leuk en ze heeft zeker een wow-factor. Vanavond drie gangen voor haar koken en daarna film kijken (we hebben al gedronken, geschaatst, etc..). Volgens mij gaan we zondag een activiteit doen. :P

En ze had al kaartjes gekocht voor iets in februari (eh?). Maar gaat leuk dus!
jij gaat naar de film van vijftig tinten!!! *O*

Leuk man!!!
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:19:44 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148357191
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat staat er behalve sport eigenlijk vaak bij interesses?
reizen (...)
  maandag 5 januari 2015 @ 15:24:11 #278
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_148357342
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

reizen (...)
Tattoo's
pi_148357437

Iemand hier die interesse heeft? *;
  maandag 5 januari 2015 @ 15:28:04 #280
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148357487
atletisch haar. Keil.
pi_148358299
Laat dr eerst die Louis Vuitton zooi maar verkopen.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:55:58 #282
376800 Acradavos
Poetsfanaat
pi_148360674
Nu ik er echt klaar mee was, heb ik een geweldige tinderdate te pakken gekregen. Serieus leuk praten, iets jonger als ik. Leuke interesses, hobby.. geen selfiesletje. Perfecto. Morgen op date.
pi_148374269
Laatst was ik op paiq met iemand aan het praten en dat leek me oprecht een hele leuke meid, totdat haar foto`s tevoorschijn kwamen inclusief een paar full body shots met wat vrienden, ze had me verteld dat ze 1,54 was, dan ben je al vrij snel wat steviger als je 5-10 kilo zwaarder bent, ze vertelde dat ze wat steviger was.. Maar ik schat dat ze 110-115 kilo woog, en op een van haar "Selfies" had ze haar op d`r kin :r Dus toen heb ik d`r geblokkeerd, hoe lullig dat ook mogen wezen want ik ben zelf ook zeker niet de slankste en er mag ook écht nog wel wat af én ik ben ook niet een aantrekkelijk iemand, maar iemand met maat 50-52 schat ik gaat hem niet worden..

[ Bericht 10% gewijzigd door Stratman op 05-01-2015 22:57:29 ]
pi_148375427
Hieronder alle ''Braddie pls :') '' en ''Alsof jij eisen mag stellen..'' reacties graag.

0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Hieronder alle ''Braddie pls :') '' en ''Alsof jij eisen mag stellen..'' reacties graag.

14s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:09 schreef Stratman het volgende:

[..]

Heel voorspelbaar, goed gedaan.
Nee jij dan, jij leert het ook nooit. Zeiken dat mensen oppervlakkig zijn richting jou, vanwege je gezicht en postuur, en dan zulke posts gaan plaatsen.
Kom op zeg, doe niet zo hypocriet.
pi_148375674
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee jij dan, jij leert het ook nooit. Zeiken dat mensen oppervlakkig zijn richting jou, vanwege je gezicht en postuur, en dan zulke posts gaan plaatsen.
Kom op zeg, doe niet zo hypocriet.
Mij zal je nooit horen zeggen dat ik er goed uit zie en dat ik " een paar kilo`s te veel " heb, omdat dat niet zo is, want ik ben flink te zwaar, en ik zie er verre van goed uit, mensen die weten dan dat als ik bijvoorbeeld een foto stuur ze geen dun en aantrekkelijk iemand kunnen verwachten. Maar als je zegt "Ik heb 5 a 10 kilo te veel schat ik, en ik ben 1,54" en je stuurt vervolgens een foto waarop je minimaal 50 kilo te zwaar bent en maat 50-52 hebt, vind ik dat je geen realistisch beeld hebt van jezelf.. En dat je niet alleen jezelf maar ook andere voorliegt.
pi_148375756
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef Stratman het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen zeggen dat je een paar kilo`s te veel hebben en op foto`s er uitzien alsof je zeker 50 kilo te zwaar bent, wees dan meteen eerlijk en zeg dat je veel te zwaar bent.
Mij zal je nooit horen zeggen dat ik er goed uit zie en dat ik " een paar kilo`s te veel " heb, omdat dat niet zo is, want ik ben te zwaar, en ik zie er verre van goed uit, mensen die weten dan dat als ik bijvoorbeeld een foto stuur ze geen dun en aantrekkelijk iemand kunnen verwachten. Maar als je zegt "Ik heb 5 a 10 kilo te veel schat ik, en ik ben 1,54" en je stuurt vervolgens een foto waarop je minimaal 50 kilo te zwaar bent en maat 50-52 hebt, vind ik dat je geen realistisch beeld hebt van jezelf.. En dat je niet alleen jezelf maar ook andere voorliegt.
Jij kunt blijkbaar niet verder kijken dan iemands uiterlijk, terwijl het meisje nog zo leuk en aardig was.
Your loss.
pi_148375811
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij kunt blijkbaar niet verder kijken dan iemands uiterlijk, terwijl het meisje nog zo leuk en aardig was.
Your loss.
Ik kan écht wel verder kijken dan iemands uiterlijk, ik ga juist altijd eerst af op iemands innerlijk, maar zelfs IK heb nog mijn grenzen en zelfs IK heb nog mijn standaard, als je 10-20 kilo te zwaar bent, lekker belangrijk, boeit me echt geen reet, maar als je het een zegt dat je bent, en vervolgens op foto`s naar voren komt dat je totaal het tegenovergestelde bent, ben ik klaar met diegene. Want dan begint het ook al niet goed (liegen over wie je bent, hoe moet dat dan als je afspreekt met diegene? want het is en blijft een datingsite he )

Overgewicht boeit mij echt niet of je dat hebt, maar het ligt er wel aan, het zou behoorlijk hypocriet van mij zijn om iemand daar op af te wijzen, want ik ben zelf ook gewoon nog dik, klaar. Maar zeg niet dat je mollig bent, en vervolgens ben je zo dik dat je in Amerika als "morbidly obese" word beschouwd.
pi_148375851
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ik kan écht wel verder kijken dan iemands uiterlijk, ik ga juist altijd eerst af op iemands innerlijk, maar zelfs IK heb nog mijn grenzen en zelfs IK heb nog mijn standaard, als je 10-20 kilo te zwaar bent, lekker belangrijk, boeit me echt geen reet, maar als je het een zegt dat je bent, en vervolgens op foto`s naar voren komt dat je totaal het tegenovergestelde bent, ben ik klaar met diegene. Want dan begint het ook al niet goed (liegen over wie je bent, hoe moet dat dan als je afspreekt met diegene? want het is en blijft een datingsite he )

Overgewicht boeit mij echt niet of je dat hebt, maar het ligt er wel aan, het zou behoorlijk hypocriet van mij zijn om iemand daar op af te wijzen, want ik ben zelf ook gewoon nog dik, klaar. Maar zeg niet dat je mollig bent, en vervolgens ben je zo dik dat je in Amerika als "morbidly obese" word beschouwd.
:N

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 23:20:47 ]
pi_148375997
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:N
Voor jou dan even een foto van iemand die vergelijkbaar was qua uiterlijk met deze meid in kwestie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I rest my case, hypocriet nu of niet.
pi_148376205
Hmm relatieplanet wat altijd wel een goede moet ik zeggen, leuke ervaringen mee en niet zo'n uitmelkers als een lexa ofzo.
pi_148376267
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef redrock het volgende:
Hmm relatieplanet wat altijd wel een goede moet ik zeggen, leuke ervaringen mee en niet zo'n uitmelkers als een lexa ofzo.
Relatieplanet had ik echt geen goede ervaring mee, ik zit op Paiq en zo nu en dan praat ik met iemand op Badoo, en daar blijft het ook wel bij, prima zat :)
pi_148380354
Mag m'n foto weg? :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148380433
morgen mensen :)
Do what you love, love what you do!
pi_148380449
O, is het tegenwoordig een slowchat topic? Leuk!

Goedemorgen mensen! Ik ga zo ontbijten met een cracker!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_148380467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

Haha ik poste in de verkeerde dus eigenlijk, maar als nog goeie morgen :)
Do what you love, love what you do!
pi_148380513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

Lekker hoor :9 Geniet ervan :)
pi_148380578
mmm lekker genieten
pi_148380609
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lekker hoor :9 Geniet ervan :)
Dank je wel! Fijne dag he! Groetjes thuis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')