Nou, die heb ik denk ik al zeker 10 jaar niet meer gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je het de Kampioen leest denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:15 schreef Paul het volgende:
Heleen is een GILFBedankt voor je uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heleen is een GILFWij leven op het internet, je hoeft niet uit te leggen wat een GILF is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ohhhh ik had het zelf zo verzonnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij leven op het internet, je hoeft niet uit te leggen wat een GILF is.
Paul tochquote:
Heleen is een GILFIs zij al een granny? DjeezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
En ook niet welke zieke fantasieën ie heeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij leven op het internet, je hoeft niet uit te leggen wat een GILF is.
Ik heb het meest met Keesie Kwaksiequote:
Ik zie dat gewoon echt niet hèquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeft Domien niet veel voor te doen.
Ja die eten alles nu...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef noodgang het volgende:
Domein, ben je nu rijst aan het eten?
Echniequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, achter de schermen eten ze allemaal
Ik hoor liever eens Werewolves of London.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom deze altijd boven Lynyrd Skynyrd
Waarom deze überhaupt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom deze altijd boven Lynyrd Skynyrd
Das stimmt!quote:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!quote:
Dat doen ze alweer wat jaren hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Haha, gewoon van d'r telefoon aflezen
Zou ik doen ook doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:37 schreef D. het volgende:
Iedereen is natuurlijk aan het uitrusten zodat ze straks fit zijn als Jett komt
7/10 en kan ze koken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij kan het niet bekorenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker vrolijkquote:
Ik vind Iggy eigenlijk wel wat hoor. Ze heeft iets. En dat klinkt natuurlijk heel politiek correct. Bloosquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, geen geforceerd anthemquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
het liveoptreden van dit liedje was echt goed
Hij zat er vannochtend een paar keer naast... maarrr als je tegenwoordig artiesten hoort zingen zonder filtertje dan klinkt het soms nog erger..quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zolang hij het maar niet live doet.
Truequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zolang hij het maar niet live doet.
Hij zong het echt loepzuiverquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]nee joh. Leuk misschien, maar hij kan echt niet goed genoeg zingen.
Mankeer je wat aan je oren?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zong het echt loepzuiverGerard
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het horen of er vals gezongen wordt. Dit was vals. Echt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben doof.quote:
Minder vals dan Flappie gisterenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het horen of er vals gezongen wordt. Dit was vals. Echt.
helpen jullie met afvinken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef JaneDoe het volgende:
in de laatste 24 uur verwacht ik nog
-robbie robertson
-pino d'angino
-petshop boys
-bruce springsteen (the river)
en misschien toch living doll
omdat er waarschijnlijk veel mensen zijn die em nog aangevraagd hebben...maar dan hopelijk echt voor de allerlaatste keer
portishead en zombie nation.quote:
http://www.buzzfeed.com/r(...)he-planet#.lpegyLnJBquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef Pandaplint het volgende:
Nederland kennende zou het vast gehaat worden als hij het onder eigen naam uitgebracht had
gewoon midden in de nacht doen wanneer Gerard ligt te pittenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Hij mag Living Doll best draaien als hij veel aangevraagd wordt, maar dan moet hij gewoon demonstratief even weggaan ofzo
effe flink gaan bouten en per ongeluk zijn microfoon open laten staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Hij mag Living Doll best draaien als hij veel aangevraagd wordt, maar dan moet hij gewoon demonstratief even weggaan ofzo
Door Jett Rebel laten coveren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon midden in de nacht doen wanneer Gerard ligt te pitten
WOW WOW WOW JANKEND IN DE VANGRAILSquote:
Geniaal tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek dit niet. Mijn kitschbellen gaan af
de jett rebel van de jaren '90quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek dit niet. Mijn kitschbellen gaan af
oneensquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Robbie Valentine > Valensia, dat dan weer wel.
Godverdommequote:
Ah... ja dus...quote:
Toch nog iemand met een boodschaaaapquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Blester het volgende:
WTF-momentje van de dag ook weer geweest
Ik mis die gozer... dat filmpje is geniaal!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toch nog iemand met een boodschaaaap
Eentje is de muziekcomputer en ik gok dat op de rest de SMS-bak, Twitter en de app-jes staan. Denk dat het gewoon overzichtelijker is zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef PG18 het volgende:
Waarom worden alle namen van mensen die een nummer aangevraagd hebben op papier geprint, terwijl ze voor zich 3 computers hebben staan?
Shake! shake! shake the room!quote:
Boemerdeboem! Shake the roomquote:
Tja, overtuigingskracht hè.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Paul het volgende:
RoemerSP
IK GA SP STEMMEN VOORTAAN
shit het werkt
Dan zou je wel een heel simpele ziel zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Paul het volgende:
RoemerSP
IK GA SP STEMMEN VOORTAAN
shit het werkt
Lag er wat dik bovenop, maar goed..quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Doet iedereen toch die daar komt?
Of het bands zijn die aandacht willen of politici zieltjes.
Of Foo Fighters!quote:
Gelukkig welquote:
Wie is 'wij'?quote:
quote:
Ieder z'n meningquote:
wat een liefde hierquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ieder z'n meningLeven en laten leven.
JE HAD BOOS MOETEN WORDEN :|(quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ieder z'n meningLeven en laten leven.
eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:55 schreef Guanabana het volgende:
Snap die adoratie voor Foo Fighters ook niet. Heel standaard simpele rock, ken zoveel betere bands. Maar misschien heb ik altijd net de verkeerde nummers/albi geluisterd.
'Heel standaard simpele rock' is een mening, zo zeg ik over MJ dat het standaard simpele pop is. Betekend niet dat er geen mensen blij van wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:55 schreef Guanabana het volgende:
Snap die adoratie voor Foo Fighters ook niet. Heel standaard simpele rock, ken zoveel betere bands. Maar misschien heb ik altijd net de verkeerde nummers/albi geluisterd.
Denk je een beetje om je taalgebruik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dat magquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Heel standaard simpele rock' is een mening, zo zeg ik over MJ dat het standaard simpele pop is. Betekend niet dat er geen mensen blij van wordenEn ik ken ook betere bands dan Foo Fighters, ik vind alleen (vrijwel) alle nummer lekker om te luisteren.
Ja doei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Vloeken is verboden.
Zie artikel 5.2 FOK!
Wat ik stom vind is dat er mensen zijn die zeggen ''Maar dit album klinkt weer als alle andere''. Als je dat niet leuk vindt, dan luister je toch niet. Het klinkt inderdaad als Foo Fighters.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:02 schreef Kyran het volgende:
Kracht van Foo Fighters is gewoon dat ze album na album hun geluid weten vast te houden, maar toch niet saai worden. Beetje zoals Iron Maiden.
Zijn ze de beste band ooit? Nee, absoluut niet, maar dat hoeft toch ook niet.
Maar... maar.. maar het is nog geen kerst.quote:
ja je moet het voorbereiden Hansquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar... maar.. maar het is nog geen kerst.
volgend jaar in t glazen huisquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Sked het volgende:
Het enige wat ik van Roosmarijn weet is dat ze wel een kilootje kwijt kan
Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef Paul het volgende:
Ff serieus heeft Roos een vriend? Of vriendin? Ik weet zo weinig over Roosmarijn
Niks mis met vernieuwend bezig zijn en je eigen geluid te blijven ontwikkelen. Foo Fighters hebben imo een te herkenbaar geluid, je hoeft maar een paar seconden te horen om te weten dat het de Foo Fighters zijn. Maar goed, er wordt sowieso maar weinig echt goede rock gemaakt nog.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik stom vind is dat er mensen zijn die zeggen ''Maar dit album klinkt weer als alle andere''. Als je dat niet leuk vindt, dan luister je toch niet. Het klinkt inderdaad als Foo Fighters.
dat was idd een misserquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Paul het volgende:
Toen ze per ongeluk Annemieke het huis in hadden gedaan een jaar
samen met fleurquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan wordt de actie 14 dagen? Met roos solo?
Zeker wel dat die gezellig met Giel en Gerard op de kamer heeft lopen spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Paul het volgende:
Toen ze per ongeluk Annemieke het huis in hadden gedaan een jaar
Ja, en dan gewoon op een half crackertje per dag. Of zijn er nog andere 3FM dj's die een kilootje kwijt kunnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan wordt de actie 14 dagen? Met roos solo?
Sofie vd Enkquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef PinkLow het volgende:
Het wordt serieus wel tijd voor een vrouw in het huis.
Dit ontkennen wij ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je gaat mij niet zeggen dat die DJ's die al zes dagen op van de sapjes leven zoveel energie hebben. Schijterij van alleen sapjes jongens. Kijk naar Ekdom bijvoorbeeld. ...nee die eten achter de schermen gewoon wat vast voedsel. Je maakt mij niks wijs.
ga jij maar eens van wat je nu op een dag eet naar alleen een paar sapjes voor zes dagen. Dan piep je wel anders.
Ik geloof het niet.
Bedankt hansquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je gaat mij niet zeggen dat die DJ's die al zes dagen op van de sapjes leven zoveel energie hebben. Schijterij van alleen sapjes jongens. Kijk naar Ekdom bijvoorbeeld. ...nee die eten achter de schermen gewoon wat vast voedsel. Je maakt mij niks wijs.
ga jij maar eens van wat je nu op een dag eet naar alleen een paar sapjes voor zes dagen. Dan piep je wel anders.
Ik geloof het niet.
Zijn niet zo veel vrouwelijke dj's op 3fm, veel keuze heb je nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef PinkLow het volgende:
Mwoah, je kunt prima een paar dagen zonder vast voedsel en nog energie hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik geloof het niet.
Ach, bij een andere band zeggen ze weer dat het teveel veranderd (Metallica bijvoorbeeld). Dan is het weer niet goed, omdat ze niet keer op keer een zelfde geluid produceren. Bij Foo Fighters en Iron Maiden is het weer precies andersom. Daar heb je zeikerds die zeuren dat het teveel van hetzelfde is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik stom vind is dat er mensen zijn die zeggen ''Maar dit album klinkt weer als alle andere''. Als je dat niet leuk vindt, dan luister je toch niet. Het klinkt inderdaad als Foo Fighters.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn niet zo veel vrouwelijke dj's op 3fm, veel keuze heb je niet
Moet je wel een goeie binnen de organisatie hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef PinkLow het volgende:
Ik zou zeggen, open er een topic overquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee weet ik maar hebben jullie ook dat idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |