* HeatWave onthoudt als kerstcadeau.quote:
Maar gebaseerd op de Bijbel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De recensie van Dante is veel uitgebreider
Het zijn vreemden, dus dat maakt StBabylon niets uitquote:
Na de wederopstanding is ie weer dood gegaan hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, na de wederopstanding natuurlijk. Dhuuh.
The second coming! Fucking infidel, die!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na de wederopstanding is ie weer dood gegaan hoor
Precies het tegenovergestelde gebeurt. Omdat er zo'n enorme angst is, moet nu alles maar gezegd kunnen worden. Onder het mom, ik ben alleen verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij hoort, worden de meest verschrikkelijke dingen gezegd. En als iemand daar wat over zegt: vrijheid van meningsuiting kankerniggerhoerenpolicorislamfuckface.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag helemaal niets meer binnenkort, alles en iedereen is om niets beledigd en itt wat de mensheid tot nu toe gedaan heeft gaat dat nu allemaal strafbaar worden.
Welkom in de politiestaat binnenkort.
En een bomaanslag riskeren?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan maak je er toch fuck Mohammed van!
Geef die man ook een verzetje. Maria Magdelena is al tijden dood. Die is niet herboren en zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
DAN MOET JE NIET MET JEZUS FUCKEN.
Dat moeten we toch niet willen. FOK plat omdat er niemand is die de hometrainer aan het draaien houdt om de server van stroom te voorzien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor van FOK!? En dat alle medewerkers dan thuis moeten blijven?
Je mag alles zeggen. Wil niet zeggen dat je alles moet zeggen. Zoiets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde gebeurt. Omdat er zo'n enorme angst is, moet nu alles maar gezegd kunnen worden. Onder het mom, ik ben alleen verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij hoort, worden de meest verschrikkelijke dingen gezegd. En als iemand daar wat over zegt: vrijheid van meningsuiting kankerniggerhoerenpolicorislamfuckface.
Zo mooi is Stadshagen toch niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor van FOK!? En dat alle medewerkers dan thuis moeten blijven?
Ik las homotrainerquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat moeten we toch niet willen. FOK plat omdat er niemand is die de hometrainer aan het draaien houdt om de server van stroom te voorzien.
Doe jij anders even de second opinion over deze TR Bart.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat moeten we toch niet willen. FOK plat omdat er niemand is die de hometrainer aan het draaien houdt om de server van stroom te voorzien.
Valt me tegen, ik had verwacht dat je homopener zou lezenquote:
Oké, komt ie, in een spoiler tegen tere zieltjes:quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe jij anders even de second opinion over deze TR Bart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |