Heb je haar daarna alle hoeken van het kopieerhok laten zien?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef Redster1984 het volgende:
Ik ben een x door een vrouwelijke collega op mijn kont geslagen bij t kopieer apparaat...
Morgenavond. Jij. Ik. Achter een station naar keuze. Dan kom je er wel achter hoe lekker het met me gaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat het niet zo lekker met je VD?
Ik door een fokster. Maar dat was niet bij een kopieerapparaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef Redster1984 het volgende:
Ik ben een x door een vrouwelijke collega op mijn kont geslagen bij t kopieer apparaat...
Tuurlijk. Ik ben immers ook een god om te zien.quote:
Het gaat niet echt lekker dus. Morgenavond, Eindhoven CS. Totdan.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Morgenavond. Jij. Ik. Achter een station naar keuze. Dan kom je er wel achter hoe lekker het met me gaat.
Dan laat ik je de ware betekenis van kerst voelen, internetflikker.
Ok. Waar? Bij de starbucks voor? Ik zeg 19:30.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker dus. Morgenavond, Eindhoven CS. Totdan.
Doe maar op het pleintje waar Arnol altijd crost, kan hij scheids zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok. Waar? Bij de starbucks voor? Ik zeg 19:30.
Die is er niet altijd. Ik zeg station, binnen, bij de starbucks voor. De camera's zijn de scheidsrechter wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar op het pleintje waar Arnol altijd crost, kan hij scheids zijn.
Een koffie variant. Hier, luie tak.quote:
Binnen. Mietje.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die is er niet altijd. Ik zeg station, binnen, bij de starbucks voor. De camera's zijn de scheidsrechter wel.
O, op die manier. Nooit zo over nagedacht. Goed om te horen van iemand die dat zelf uitgebreid heeft ervaren.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef laurens325 het volgende:
Als een lelijke vrouw je complimenteert denkt ze dat ze een kans heeft en ben je waarschijnlijk lelijk.
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef roodborst het volgende:
TS is en zal altijd een kneus blijven.
Heb geen kloon.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?
Ha fucking ha motherfucker.quote:
Kloon van wie dan wel niet? Minderwaardige worm.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?
Ha fucking ha motherfucker.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:52 schreef roodborst het volgende:
[..]
Kloon van wie dan wel niet? Minderwaardige worm.
Lijkt me best te zuipenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een koffie variant. Hier, luie tak.
Zoiets ja. Of nee, toch niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:58 schreef IkBenDeBaas het volgende:
De klacht is dus dat je op 50 jarige leeftijd voor het eerst sjans heb ofzo?
Terechte klacht
Mwah ze liep tegen pensioen leeftijd aan en was en Ms Bucket type... plus dat ik het al had aangelegd met de collega die tegenover haar zat ;-)quote:Op donderdag 25 december 2014 14:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je haar daarna alle hoeken van het kopieerhok laten zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |