Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:23 schreef TheMechanic het volgende:
Je wordt straks in je reet genomen door haar.
Ja wat anders? Kipfilet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef TheStranger1158 het volgende:
Wiener melange uit een koffieautomaat drinken
En ik ben eigenlijk best verlegen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:25 schreef Willoow het volgende:
Ah, wat lief. Vogeltjesdans heeft sjans.
Wiener Melange is soortvan koffie met chocolademelk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef vera166 het volgende:
Ik ken alleen Wienerschnitzel![]()
en pics van je hoofd
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wiener Melange is soortvan koffie met chocolademelk.
ghehequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun je geen sarcasme herkennen?
Ah, schattig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik ben eigenlijk best verlegen hoor
Ja DUH. Anders mag je geen lid worden van FOKquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Hoax, iedereen weet dat jij al jaren steun trekt bij de overheid
Zelfmutilatie en penetratiedrang je weet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk joh dat je op je 50e nog gewaardeerd word door vrouwen. Maar waarom de drang dit te vertellen op FOK! ?
Neuken?quote:
Ja waarmee anders? Met kipfilets?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:33 schreef Isund het volgende:
Gewoon die brouwsel in je droom lafjes vol blaffen metzaad!
Met jou altijd.quote:
Kerst vierenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:54 schreef penny-wise het volgende:
Medelijden ofcourse ivm de kerstgedachte.......
Nee, die komt nogquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:59 schreef Bloem84 het volgende:
maar moet de kerstborrel nog komen of heb je die al gehad?
Hee man, hi five.quote:
Had ik ook weleens, maar dan dat een dame zei 'hee!! hoe gaat ie'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Loop ik zo over de gang, gewoon chill Wiener melange halen je weet, kom ik een vrouwsel tegen dat er niet verkeerd uitziet. Zegt ze zo "ha lekker ding!" tegen me
Klacht: ik word gestalkt en seksueel geïntimideerd
Klopt, een knappe kerel leidt natuurlijk altijd af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:18 schreef Pharkus het volgende:
Heb je haar doorverwezen naar hans anders? Levensgevaarlijk als ze zo gaat autorijden.
Je moeder.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun je geen sarcasme herkennen?
Die optie zit er voor stiekeme gays op. 'Ik hou van wieners hihi'quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Geerd het volgende:
Je hebt koffie met melk en suiker, dan komt thee, en dan kom jij aan met wiener melange??
WTF
Wienerschnitzelquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die optie zit er voor stiekeme gays op. 'Ik hou van wieners hihi'
Of van die lui die suiker in de koffie doen met opgeklopte melk godver.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die optie zit er voor stiekeme gays op. 'Ik hou van wieners hihi'
Ja. Maar kunnen we even mannelijk knuffelen om de pijn te verzachten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Geerd het volgende:
Je hebt koffie met melk en suiker, dan komt thee, en dan kom jij aan met wiener melange??
WTF
Mannelijke knuffel bestaat dan wel weer,quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja. Maar kunnen we even mannelijk knuffelen om de pijn te verzachten?
In elk geval niet over jouw lelijke kutkop, grafbek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Waarschijnlijk had ze het over je kopje wiener melange.
en daardoor voor flikkersquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wiener Melange is soortvan koffie met chocolademelk.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In elk geval niet over jouw lelijke kutkop, grafbek.
Haha.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In elk geval niet over jouw lelijke kutkop, grafbek.
Het is gewoon een knip met de vingers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rasti Rostelli wordt dan ook door een hoop vrouwen als een zeer aantrekkelijke man beschouwd vogeltjesdans, zo vreemd is het dus niet.
Ik denk dat die vrouwen hopen dat vogeltjesdans wel meer met zijn magische vingertjes kan dan knippen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is gewoon een knip met de vingers.
Als je onder hypnose bent dan merk je het verschil niet tussen goede seks of slechte seks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat die vrouwen hopen dat vogeltjesdans wel meer met zijn magische vingertjes kan dan knippen.
Maar jij zal daar nooit achter komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen hopen dat vogeltjesdans wel meer met zijn magische vingertjes kan dan knippen.
Je moet je gore kk bek houden, drumstick.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je onder hypnose bent dan merk je het verschil niet tussen goede seks of slechte seks.
Dat gaat niet werken als je dat tegen ze zegt als ze onder hypnose zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet je gore kk bek houden, drumstick.
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar jij zal daar nooit achter komen
Moet jij onder hypnose zijn om je gore kutbek in elkaar getremd te krijgen, dropsleutelgezicht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken als je dat tegen ze zegt als ze onder hypnose zijn.
Als ik onder de indruk moet zijn van deze dreigementen lijkt het me wel slim ja. Als het effect dat je na probeert te jagen "angst" is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet jij onder hypnose zijn om je gore kutbek in elkaar getremd te krijgen, dropsleutelgezicht?
Het is 'roverheid'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Hoax, iedereen weet dat jij al jaren steun trekt bij de overheid
Guus pech6quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
VD's kutkop zit hem goed dwars volgens mij.
Het was een vraag, penishoofd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik onder de indruk moet zijn van deze dreigementen lijkt het me wel slim ja. Als het effect dat je na probeert te jagen "angst" is.
Als je even tot 10 telt, mijn antwoord nog een keer leest en dan nog een keer diep inademt, zul je zien dat het een antwoord is op je vraag.quote:
En ontken ik dat dan? Blödhead.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je even tot 10 telt, mijn antwoord nog een keer leest en dan nog een keer diep inademt, zul je zien dat het een antwoord is op je vraag.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ontken ik dat dan? Blödhead.
Daarmee impliceer je dat ik geen antwoord heb gegeven op een vraag maar iets anders heb gezegd.quote:
TS kan het niet aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Loop ik zo over de gang, gewoon chill Wiener melange halen je weet, kom ik een vrouwsel tegen dat er niet verkeerd uitziet. Zegt ze zo "ha lekker ding!" tegen me
Klacht: ik word gestalkt en seksueel geïntimideerd
Ik stel een vraag. Dat jij daar al dan niet antwoord opgeeft staat daar op zich los van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Daarmee impliceer je dat ik geen antwoord heb gegeven op een vraag maar iets anders heb gezegd.
Godzijdank niet, en dat is maar goed ook.quote:
Ben je zo debiel dat je twee keer moet duidelijk moet maken dat je een vraag stelt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stel een vraag. Dat jij daar al dan niet antwoord opgeeft staat daar op zich los van.
Zak gewoon in de stront, enorme eikel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je zo debiel dat je twee keer moet duidelijk moet maken dat je een vraag stelt?
Wat is er met je gevatheid gebeurd?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zak gewoon in de stront, enorme eikel.
Zo zo vandaag nogal veel vragen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er met je gevatheid gebeurd?
Die zit achter mijn knokkels en zometeen tegen je huig.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er met je gevatheid gebeurd?
Gaat het niet zo lekker met je VD?quote:Op donderdag 25 december 2014 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die zit achter mijn knokkels en zometeen tegen je huig.
Heb je haar daarna alle hoeken van het kopieerhok laten zien?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef Redster1984 het volgende:
Ik ben een x door een vrouwelijke collega op mijn kont geslagen bij t kopieer apparaat...
Morgenavond. Jij. Ik. Achter een station naar keuze. Dan kom je er wel achter hoe lekker het met me gaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat het niet zo lekker met je VD?
Ik door een fokster. Maar dat was niet bij een kopieerapparaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef Redster1984 het volgende:
Ik ben een x door een vrouwelijke collega op mijn kont geslagen bij t kopieer apparaat...
Tuurlijk. Ik ben immers ook een god om te zien.quote:
Het gaat niet echt lekker dus. Morgenavond, Eindhoven CS. Totdan.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Morgenavond. Jij. Ik. Achter een station naar keuze. Dan kom je er wel achter hoe lekker het met me gaat.
Dan laat ik je de ware betekenis van kerst voelen, internetflikker.
Ok. Waar? Bij de starbucks voor? Ik zeg 19:30.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker dus. Morgenavond, Eindhoven CS. Totdan.
Doe maar op het pleintje waar Arnol altijd crost, kan hij scheids zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok. Waar? Bij de starbucks voor? Ik zeg 19:30.
Die is er niet altijd. Ik zeg station, binnen, bij de starbucks voor. De camera's zijn de scheidsrechter wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar op het pleintje waar Arnol altijd crost, kan hij scheids zijn.
Een koffie variant. Hier, luie tak.quote:
Binnen. Mietje.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die is er niet altijd. Ik zeg station, binnen, bij de starbucks voor. De camera's zijn de scheidsrechter wel.
O, op die manier. Nooit zo over nagedacht. Goed om te horen van iemand die dat zelf uitgebreid heeft ervaren.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef laurens325 het volgende:
Als een lelijke vrouw je complimenteert denkt ze dat ze een kans heeft en ben je waarschijnlijk lelijk.
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef roodborst het volgende:
TS is en zal altijd een kneus blijven.
Heb geen kloon.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?
Ha fucking ha motherfucker.quote:
Kloon van wie dan wel niet? Minderwaardige worm.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weer eens je kloon van stal gehaald, pisnicht?
Ha fucking ha motherfucker.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:52 schreef roodborst het volgende:
[..]
Kloon van wie dan wel niet? Minderwaardige worm.
Lijkt me best te zuipenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een koffie variant. Hier, luie tak.
Zoiets ja. Of nee, toch niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:58 schreef IkBenDeBaas het volgende:
De klacht is dus dat je op 50 jarige leeftijd voor het eerst sjans heb ofzo?
Terechte klacht
Mwah ze liep tegen pensioen leeftijd aan en was en Ms Bucket type... plus dat ik het al had aangelegd met de collega die tegenover haar zat ;-)quote:Op donderdag 25 december 2014 14:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je haar daarna alle hoeken van het kopieerhok laten zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |