Tja van de muziek komen ze niet meer rond, dan moet het geld ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, je hebt ze ook voor rond de 65/66, en deze discussie is gisteren al geweest, dat zijn nu eenmaal tegenwoordig de prijzen van grote acts.
Daarom. Albums leveren amper meer wat op met dank aan downloaden, Spotify en YouTube. Vergeet niet dat (legaal) muziek luisteren weer veel goedkoper is geworden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja van de muziek komen ze niet meer rond, dan moet het geld ergens vandaan komen.
Zeker, alhoewel het daar ook neer lijkt te komen op dat de platenmaatschappij >99% van de 'winst' in zak steekt, maar zelfs al zouden ze dat niet doen leveren 34 miljoen streams dus 'maar' rond de 200.000-235.000$ op. Je mag als artiest/label blij zijn als je een cent per stream haalt, bij de Spotify's van deze wereld is dat maar de helft. En daar moet dan dus artiest en label van betaald worden, stukje overhead, nog wat belasting...quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
http://consequenceofsound(...)-34-million-streams/
idd dit soort dingen zijn wel schrijnend.
Niet helemaal waar. Van het weekend naar soad geweest voor 50 Euro. Dat vind ik een nette prijs. Alles hoger is gewoon te veel. Alleen levende legendes waar het een wonder is dat ze überhaupt leven (Maca, Madonna, the Who en Rolling Stones bijvoorbeeld) mogen hoger van mij. De foo fighters vragen gewoon veel te veel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, je hebt ze ook voor rond de 65/66, en deze discussie is gisteren al geweest, dat zijn nu eenmaal tegenwoordig de prijzen van grote acts.
Ik denk dat commercieel gezien de Foo's paar maatjes groter zijn dan SOAD. Maar goed, hier kom je nooit uit. Vindt je het te duur, ga je lekker niet. Het is niet verplicht ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Van het weekend naar soad geweest voor 50 Euro. Dat vind ik een nette prijs. Alles hoger is gewoon te veel. Alleen levende legendes waar het een wonder is dat ze überhaupt leven (Maca, Madonna, the Who en Rolling Stones bijvoorbeeld) mogen hoger van mij. De foo fighters vragen gewoon veel te veel.
Daar kent iedereen toch maar één nummer van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ook vrijdag voorverkoop voor concert a-ha, wordt weer lekker druk dus
Mjah, komt nog genoeg volk op af vrees ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar kent iedereen toch maar één nummer van.
Ik wil voor beide kaarten hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, komt nog genoeg volk op af vrees ik.
quote:
quote:De eerder gevormde 'supergroup' Teenage Time Killers met Dave Grohl en Slipknot-zanger Corey Taylor brengt in de zomer haar eerste album uit.
Dat meldt Consequence of Sound.
Het gaat om het album Greatest Hits Vol. 1, waarbij onder andere Pat Smear (Foo Fighters), Jello Biafra (The Dead Kennedys), Randy Blythe (Lamb of God) en Matt Skiba (Blink-182) te horen zijn. Het eerste nummer is inmiddels uitgebracht.
In februari vorig jaar maakte de Foo Fighters-frontman al bekend dat hij samen met Taylor de gelegenheidsformatie Teenage Time Killers zou vormen. De nieuwe plaat moet op 31 juli verschijnen.
Ziggo Doos heeft ook redelijke capaciteit toch, maar dat wordt natuurlijk hetzelfde liedje, al doen ze in Italie niet ook nog een festival, wat dat betreft worden we best verwend; ze slaan ons zelden over.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef Felixa het volgende:
Concerten in Italië gingen om 10u in de verkoop.
Allebei al uitverkocht (totaal ruim 27.000 kaarten).
Dat belooft wat voor morgen.
De vloer van de ziggo dome is niet zo groot natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziggo Doos heeft ook redelijke capaciteit toch, maar dat wordt natuurlijk hetzelfde liedje, al doen ze in Italie niet ook nog een festival, wat dat betreft worden we best verwend; ze slaan ons zelden over.
En stressenquote:
Dat is al jaren niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:32 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, is er ook een fysieke verkoop?
ticketmaster.nlquote:Onderhoud
Deze server is tijdelijk niet beschikbaar. We werken aan een gepland onderhoud. Onze technici werken er hard aan en de normale service zal binnenkort hersteld worden.
Hopelijk zijn ze wat extra capaciteit voor morgen aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
HAHA nu al
[..]
ticketmaster.nlY U NO LIKE ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |