Nou ja, vooral practischquote:
Dat..quote:
Dat zo'n boer als jij ergens nog zo'n goed hart heeft verbaast me nogalquote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef densmee het volgende:
Je gaat er iemand dol gelukkig mee maken, ik had de jongen waar hij naar toe gaat net nog aan de telefoon en zit aardig op iets opbeurends te wachten. Net voor kerst je moeder verliezen aan kanker is niet prettig. Hopelijk is de motor dan ook de start van een goed jaar voor hem.
Komende week knappen we de motor op (erg beperkt wat er moet gebeuren, motor zag er na een paar jaar buiten staan nog goed uit)
En dan op 1 januari op 0:00 komt er iemand met de motor naar hem toegereden en krijgt hij hem.
Nogmaals Motorbloempje hartstikke bedankt.
En we houden je op de hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
waarom?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, moet wel mijn machtsgeilekutzolderautistmodimago behouden ja?
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zo'n boer als jij ergens nog zo'n goed hart heeft verbaast me nogalBoeren/ bosbouwers zijn toch zo'n goeie mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Succes op de weg met de jaarwisseling.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef densmee het volgende:
En dan op 1 januari op 0:00 komt er iemand met de motor naar hem toegereden en krijgt hij hem.
Hohoho, nou niet meteen de hele provincie over één kam scheren heahquote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef densmee het volgende:
[..]
Boeren/ bosbouwers zijn toch zo'n goeie mensen.
We gaan met de hele groep eten dus de afstand is vooral van de ene loods naar de anderequote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Succes op de weg met de jaarwisseling.
Je hebt niet afgesproken dattie een filmpje maakt én hier post?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat het kanben benieuwd naar de reactie!
ik heb gezegd dat ik voor deze financiële aderlating alles wil. Foto's, YouTube-filmpjes, ansichtkaarten, alles.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt niet afgesproken dattie een filmpje maakt én hier post?
Als 500 euro een financiële aderlating is dan doe je/jullie toch iets niet helemaal goedquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gezegd dat ik voor deze financiële aderlating alles wil.
Nou wanneer geef jij een "kadootje" weg van 500 euro.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als 500 euro een financiële aderlating is dan doe je/jullie toch iets niet helemaal goed
Dan is het dus geen aderlating. Me dunkt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wees niet bang hoor. We kunnen nog steeds 5 keer per jaar op vakantie, maar dat neemt niet weg dat 500 euro gewoon iets is wat je nooit door een foutje zomaar kwijt zou willen zijn.
Photoshop de volgende keer de standaard even wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een feauteautje van de motor:
[ afbeelding ]
Das de overloop.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Photoshop de volgende keer de standaard even weg
In dat geval mijn excuses.quote:
We moeten nog een paar puntjes bijwerken, zoals de middenbok lassen (is doormidden gebroken), toch nog een lampje van een knipperlicht vervangenquote:
Die jas die heeft hij al enkele jaren, die stamt nog uit het derbi senda tijdperkquote:Op woensdag 31 december 2014 17:17 schreef CafeRoker het volgende:
Wat lief
heeft hij die jas toevallig ook via fok gekregen?
Hij lijkt erg blij met z'n nieuwe aanwinst. Ook een mooie stunt met die scooterquote:Op woensdag 31 december 2014 17:23 schreef densmee het volgende:
[..]
Die jas die heeft hij al enkele jaren, die stamt nog uit het derbi senda tijdperk
Er worden al wat ritten georganiseerd : Topicreeks: Motorrijders newbieritquote:Op maandag 5 januari 2015 23:52 schreef habanero het volgende:
erg mooie Div. jammer van je kosten motorbloempje.
Fok! motorrit in het voorjaar ? of zijn die er al ?
nice dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef frederik het volgende:
[..]
Er worden al wat ritten georganiseerd : Topicreeks: Motorrijders newbierit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |