Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het legerquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Strani het volgende:
Als je met deze verwachting het leger ingaat, krijg je het nog moeilijk (ik gok dat de échte defensiemensen je dat gaan vertellen).
ja..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:54 schreef happinessfordogs het volgende:
Is dit een serieuze gedachtekronkel?
Nee, je wordt niet sneller toegelaten omdat je broer in het leger zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het leger
Grappig..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Leonos het volgende:
Ik denk dat je in je anusje genomen gaat worden.
Okee, was ook maar gewoon een vraagje. Vind het niet super erg, gewoon mijn best doen en ik kom er welquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef hcwp het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet sneller toegelaten omdat je broer in het leger zit.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Okee, was ook maar gewoon een vraagje. Vind het niet super erg, gewoon mijn best doen en ik kom er wel
Je wilt wel voorrang, anders zou je dit niet vragen. En ik denk niet dat ze in het leger erg gek zijn op mensen die via connecties hogerop willen komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het leger
Het is niet dat ik het perse wil, het was gewoonten vraagje, was er gewoon benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wilt wel voorrang, anders zou je dit niet vragen. En ik denk niet dat ze in het leger erg gek zijn op mensen die via connecties hogerop willen komen.
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
Met zo'n laag iq is het antwoord nee meisje
Je weet mijn ik?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eens
Dat lijkt me niet..quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:30 schreef Nobu het volgende:
Je bent een vrouw, je wordt sowieso wel aangenomen.
Jawel dat is 43, op basis van je OPquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eens
Ik heb t even nagevraagd, ja je bent sneller toegelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:48 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Hallo,
Mijn broer is sergeant in het leger, nu zou ik volgend jaar ook graag in het leger willen want was in het voorjaar op de opendagen. Word ik sneller toegelaten tot de opleiding of niet? Serieus antwoord svp
Wat jij wilquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Jawel dat is 43, op basis van je OP
Ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb t even nagevraagd, ja je bent sneller toegelaten.
Morgen met de eerste reisgelegenheid van het openbaar naar de dichtstbijzijnde kazerne en aldaar melden bij de wacht waarna verdere instructies volgen.
iets voor 6, en ik ben niet ongeschiktquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
Hoelaat vertrekt vanuit jouw woonplaats de eerste bus of trein?
Dat betekend dat je om iets voor 6 in een bus of trein moet zitten en je jezelf verplaatst naar de dichtstbijzijnde kazerne.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
iets voor 6, en ik ben niet ongeschikt
Nee, je kunt gewoon de bus pakken. Wel in de gepaste kledingstijl anders wordt je teruggestuurd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik ben wel 15, maakt dat uit? Over twee maanden wel 16
Maar zo'n uniform heb ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon de bus pakken. Wel in de gepaste kledingstijl anders wordt je teruggestuurd.
Je heb toch wel een camouflage legging en een groene jas? Dat is voldoende.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:06 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Maar zo'n uniform heb ik niet
dit. mijn nichtje van 3 is toen gelijk aangenomenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je heb toch wel een camouflage legging en een groene jas? Dat is voldoende.
Idd, ff serieus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:09 schreef hcwp het volgende:
Even niet zo TS fucken. Ze kan gewoon in haar normale kleren op komen dagen. Ik zou iets comfortabels aantrekken, want je zit er wel even..
Hij bedoeld nette kleding, je mag op een kazerne niet als een of andere slet rondlopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:06 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Maar zo'n uniform heb ik niet
Komt goed uit, want ik heb ook helemaal niks sletterigs in mijn kledingkastquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hij bedoeld nette kleding, je mag op een kazerne niet als een of andere slet rondlopen.
Nee camouflage legging heb ik niet, draag nooit leggings maar heb wel een echte legerjasquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je heb toch wel een camouflage legging en een groene jas? Dat is voldoende.
Geloof het allemaal wel, dankjewelquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Idd, ff serieus.
Kleding krijg je van defensie. Als je je meld bij de poort word je dat allemaal nog verteld.
Je gaat dan naar het kpu in soesterberg(google desnoods als je t niet geloofd) en daar krijg je alles.
Eventueel kun je, om zeker te zijn, een uniform van je broer meenemen.
Was dat ook wel van planquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:09 schreef hcwp het volgende:
Even niet zo TS fucken. Ze kan gewoon in haar normale kleren op komen dagen. Ik zou iets comfortabels aantrekken, want je zit er wel even..
Wat was het antwoord van je broer de sergeant toen je hem deze vraag stelde? Je hebt hem die vraag toch wel gesteld?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:48 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Hallo,
Mijn broer is sergeant in het leger, nu zou ik volgend jaar ook graag in het leger willen want was in het voorjaar op de opendagen. Word ik sneller toegelaten tot de opleiding of niet? Serieus antwoord svp
Waarom en wie is datquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:24 schreef cressisub het volgende:
Vraag meteen naar Jeanine Hennis-Plasschaert, die mag jou vast.
Hij zei dat ik daar zelf achter moest komen want hij wilt dat ik er moeite voor doe dus ik dacht ik vraag het online gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wat was het antwoord van je broer de sergeant toen je hem deze vraag stelde? Je hebt hem die vraag toch wel gesteld?
Ik hoef niet perse een hogere rang zonder er iets voor te doen. Ik wil er wel naartoe werkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef Pauper_Bob het volgende:
Een vrouw met een broer als sergeant? Dat wordt natuurlijk gelijk toelating tot de hogere krijgsschool.
Je bent ook niet per direct 3* generaal als je die opleiding hebt doorlopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:32 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse een hogere rang zonder er iets voor te doen. Ik wil er wel naartoe werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |