Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het legerquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Strani het volgende:
Als je met deze verwachting het leger ingaat, krijg je het nog moeilijk (ik gok dat de échte defensiemensen je dat gaan vertellen).
ja..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:54 schreef happinessfordogs het volgende:
Is dit een serieuze gedachtekronkel?
Nee, je wordt niet sneller toegelaten omdat je broer in het leger zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het leger
Grappig..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Leonos het volgende:
Ik denk dat je in je anusje genomen gaat worden.
Okee, was ook maar gewoon een vraagje. Vind het niet super erg, gewoon mijn best doen en ik kom er welquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef hcwp het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet sneller toegelaten omdat je broer in het leger zit.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Okee, was ook maar gewoon een vraagje. Vind het niet super erg, gewoon mijn best doen en ik kom er wel
Je wilt wel voorrang, anders zou je dit niet vragen. En ik denk niet dat ze in het leger erg gek zijn op mensen die via connecties hogerop willen komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik op alles voorrang wil ofzo, maar wil wel gewoon graag toegelaten worden in het leger
Het is niet dat ik het perse wil, het was gewoonten vraagje, was er gewoon benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wilt wel voorrang, anders zou je dit niet vragen. En ik denk niet dat ze in het leger erg gek zijn op mensen die via connecties hogerop willen komen.
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
Met zo'n laag iq is het antwoord nee meisje
Je weet mijn ik?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eens
Dat lijkt me niet..quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:30 schreef Nobu het volgende:
Je bent een vrouw, je wordt sowieso wel aangenomen.
Jawel dat is 43, op basis van je OPquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Het was maar een vraag, jij kunt niet weten of ik in het leger kom, je weet mijn iq geen eens
Ik heb t even nagevraagd, ja je bent sneller toegelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:48 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Hallo,
Mijn broer is sergeant in het leger, nu zou ik volgend jaar ook graag in het leger willen want was in het voorjaar op de opendagen. Word ik sneller toegelaten tot de opleiding of niet? Serieus antwoord svp
Wat jij wilquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Jawel dat is 43, op basis van je OP
Ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb t even nagevraagd, ja je bent sneller toegelaten.
Morgen met de eerste reisgelegenheid van het openbaar naar de dichtstbijzijnde kazerne en aldaar melden bij de wacht waarna verdere instructies volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |