Noord-Georgia was het trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland ja
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noord-Georgia was het trouwens
Blijft een dijk van een film
Squeel like a pigquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?
Tja. Moet je hem maar niet naar de stad van orgaanhandelaren laten afreizen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kut voor die pa idd. Man zat er goed doorheen tijdens het interview bij HvN.
Denk dat veel Noren nog geen idee hebben van het feit dat het hier zwart ziet van de orgaanhandelaren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Moet je hem maar niet naar de stad van orgaanhandelaren laten afreizen.
Nee. En zou ook niet direct al teveel waarde hechten aan een zo'n melding van iemand die denkt Tore mogelijk gezien te hebben op plaats X.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo?
Hmm Angela Kluivert woont (woonde?) in Byzantium en zij date tegenwoordig zware criminelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo? Ligt hij niet gewoon in elkaar geslagen in een hoekje van het Byzantium?
quote:Gistermiddag bleek dat Grødem rond vier uur onwel is geworden op het Rembrandtplein. Ambulancepersoneel heeft hem daar onderzocht en daarna naar zijn hotel gebracht. Uit camerabeelden blijkt dat hij daar in een hoek bij de gesloten hoofdingang heeft staan plassen. Hij is vervolgens niet naar de zijingang gelopen, die wel 's nachts geopend is, bleek uit andere camerabeelden.
Niet in de media iig. Er is alleen bekend gemaakt dat die melding is gedaan, niet dat het ook gecheckt en bevestigd is dat het klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo? Ligt hij niet gewoon in elkaar geslagen in een hoekje van het Byzantium?
Ik wel, ik voel me altijd verantwoordelijk als ouder... maar je hebt gelijk dat je een knaap zeker al op 21-jarige leeftijd an sich volkomen los moet laten...quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schuldig? Hij is volwassen. Je kunt hem niet altijd in de gaten houden en zijn handje vasthouden. Nee, als ik die vader was zou ik me niet schuldig voelen.
Ja, toch? Maar jij bent een man van bijna 50.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?
er stond ook ergens dat die chauffeur hem in een nat pak heeft gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Doorweekt shirt was de omschrijving toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:16 schreef fespo het volgende:
[..]
er stond ook ergens dat die chauffeur hem in een nat pak heeft gezien volgens mij.
ja dat zou kunnen, maar als dat bevestigd kan worden dan maakt het wel een vaag verhaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Doorweekt shirt was de omschrijving toch?
Zonder jas wordt een shirt al gauw nat als het regent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef fespo het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar als dat bevestigd kan worden dan maakt het wel een vaag verhaal.
maar dat is nogal een afstandje.
Dat sowieso, zeker als je een lichtblauw overhemd draagt. Een bescheiden buitje en je bent al 'doorweekt'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zonder jas wordt een shirt al gauw nat als het regent.
bron AT5quote:Het lichaam dat dinsdagochtend is gevonden in het water achter het Olympisch Stadion, is van een 45-jarige man uit Algerije.
De man verbleef illegaal in Nederland. De politie gaat niet uit van een misdrijf.
Dinsdag kwam iets na 9.00 uur de melding binnen van een lichaam in het water bij de Jan Wilsbrug. Een boot van Waternet en een duikteam van de brandweer waren bij de actie betrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron AT5
dat was hem dus nietLeuk man, er is iemand dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch? Maar jij bent een man van bijna 50.
Absoluut een aanraderquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |