Tja, en als je in Amsterdam iemand of de politie om hulp vraagt ben je natuurlijk ook gelijk de sjaak, hmmm?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als hij aan een oor helemaal doof is en het gehoorapparaat in z'n andere oor werkt om een of andere reden niet meer (batterij leeg, verloren bij een val of ruzie) dan heeft hij een behoorlijk probleem als hij z'n balans dan niet goed weet te vinden en niet kan communiceren.
Als je je moeilijk kunt ori๋nteren, wellicht je evenwicht niet helemaal op orde hebt, de taal niet spreekt en mensen niet kunt verstaan (lees: horen) dan kan dat nog best een uitdaging zijn ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, en als je in Amsterdam iemand of de politie om hulp vraagt ben je natuurlijk ook gelijk de sjaak, hmmm?
Hij kon ook zuipen en een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je moeilijk kunt ori๋nteren, wellicht je evenwicht niet helemaal op orde hebt, de taal niet spreekt en mensen niet kunt verstaan (lees: horen) dan kan dat nog best een uitdaging zijn ja.
Toen was hij ook nog niet kwijt, en had waarschijnlijk nog een werkend gehoorapparaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij kon ook zuipen en een tattoo laten zetten.
Ik wist niet dat-ie doof was joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als hij aan een oor helemaal doof is en het gehoorapparaat in z'n andere oor werkt om een of andere reden niet meer (batterij leeg, verloren bij een val of ruzie) dan heeft hij een behoorlijk probleem als hij z'n balans dan niet goed weet te vinden en niet kan communiceren.
Als het onze Noor was, dan was ie waarschijnlijk doorweekt van de regen. Het lijkt me eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat ie na dat tijdstip alsnog de gracht in is geflikkerd tenzij ie nog verder van het padje af is geraakt (zonder geld??) of het aan de stok heeft gekregen met iemand die hem levend, dan wel overleden, in het water gelazerd heeft.quote:Een buschauffeur meldde gisteren dat hij de Noor, die zonder jas de stad in was gegaan, vrijdagochtend rond negen uur zag lopen bij het CS, met een doorweekt overhemd.
Of een trein in gegaan is en nu ergens in ้้n of ander dorp in de Achterhoek zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het onze Noor was, dan was ie waarschijnlijk doorweekt van de regen. Het lijkt me eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat ie na dat tijdstip alsnog de gracht in is geflikkerd tenzij ie nog verder van het padje af is geraakt (zonder geld??) of het aan de stok heeft gekregen met iemand die hem levend, dan wel overleden, in het water gelazerd heeft.
Edit: Ik krijg het vermoeden dat ie in de war is en aan een wandeltocht richting Lourdes is begonnen oid.
Nu wel, nu ik even dit topic doorloop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hoor je zo langzamerhand wel te weten.
Normaal gesproken hoort hij met een oor nog voor 40 procent. Dat is ruim voldoende voor een 21-jarige om zich zelfstandig te redden als hij verder redelijk in orde is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu wel, nu ik even dit topic doorloop.
Poor kid tho. Ik snap dat die ouders meteen naar Asd zijn gevlogen. En zich wrs toch heel schuldig voelen, als ouders van een gehandicapt kind...
Schuldig? Hij is volwassen. Je kunt hem niet altijd in de gaten houden en zijn handje vasthouden. Nee, als ik die vader was zou ik me niet schuldig voelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Poor kid tho. Ik snap dat die ouders meteen naar Asd zijn gevlogen. En zich wrs toch heel schuldig voelen, als ouders van een gehandicapt kind...
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar valt hij veel eerder op dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een trein in gegaan is en nu ergens in ้้n of ander dorp in de Achterhoek zit.
Nee man, dan ben je gewoon een schele.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?
Mentaal ben jij sowieso flink gehandicapt, maar dat heeft niets met jouw zichtvermogen te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar valt hij veel eerder op dan in Amsterdam.
Of stel jij je dit voor bij de Achterhoek?
[ afbeelding ]
In Utrecht moet deze Noor ook wel in staat worden geacht om in een gracht te flikkeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland ja
Maar klinkt wel logisch, dan zou die eerder in een andere grote stad moeten zitten. Rotterdam of Utrecht lijkt me dan het meest logische voor een toerist.
Dat kan in principe altijd, maar een ongeluk / misdrijf lijkt meer voor de hand te liggen. Denk dat hij (al lang) niet meer leeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij een psychose heeft ofzo. Nergens op gestaafd, puur gevoel. Sneue situatie.. Heb echt met die vader te doen
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij een psychose heeft ofzo. Nergens op gestaafd, puur gevoel. Sneue situatie.. Heb echt met die vader te doen
Neem aan dat ze daar al wel navraag hebben gedaan. Tenminste bij GGZ-instellingen in A'dam en omgeving. Net zoals dat ze alle ziekenhuizen hebben afgebeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.
Lijkt me uitgesloten. Zijn vermissing heeft het landelijk nieuws gehaald.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.
slechte grapquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hoor je zo langzamerhand wel te weten.
Dat gevoel heb ik ook ja. Als hij om 09:00 uur 's morgens nog gespot is bij CS... in een zeiknat t-shirt, dan is waarschijnlijk verward aan het dolen geslagen. Het was niet echt weer om uren lang zonder jas buiten te gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |