Tja, en als je in Amsterdam iemand of de politie om hulp vraagt ben je natuurlijk ook gelijk de sjaak, hmmm?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als hij aan een oor helemaal doof is en het gehoorapparaat in z'n andere oor werkt om een of andere reden niet meer (batterij leeg, verloren bij een val of ruzie) dan heeft hij een behoorlijk probleem als hij z'n balans dan niet goed weet te vinden en niet kan communiceren.
Als je je moeilijk kunt oriënteren, wellicht je evenwicht niet helemaal op orde hebt, de taal niet spreekt en mensen niet kunt verstaan (lees: horen) dan kan dat nog best een uitdaging zijn ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, en als je in Amsterdam iemand of de politie om hulp vraagt ben je natuurlijk ook gelijk de sjaak, hmmm?
Hij kon ook zuipen en een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je moeilijk kunt oriënteren, wellicht je evenwicht niet helemaal op orde hebt, de taal niet spreekt en mensen niet kunt verstaan (lees: horen) dan kan dat nog best een uitdaging zijn ja.
Toen was hij ook nog niet kwijt, en had waarschijnlijk nog een werkend gehoorapparaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij kon ook zuipen en een tattoo laten zetten.
Ik wist niet dat-ie doof was joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als hij aan een oor helemaal doof is en het gehoorapparaat in z'n andere oor werkt om een of andere reden niet meer (batterij leeg, verloren bij een val of ruzie) dan heeft hij een behoorlijk probleem als hij z'n balans dan niet goed weet te vinden en niet kan communiceren.
Als het onze Noor was, dan was ie waarschijnlijk doorweekt van de regen. Het lijkt me eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat ie na dat tijdstip alsnog de gracht in is geflikkerd tenzij ie nog verder van het padje af is geraakt (zonder geld??) of het aan de stok heeft gekregen met iemand die hem levend, dan wel overleden, in het water gelazerd heeft.quote:Een buschauffeur meldde gisteren dat hij de Noor, die zonder jas de stad in was gegaan, vrijdagochtend rond negen uur zag lopen bij het CS, met een doorweekt overhemd.
Of een trein in gegaan is en nu ergens in één of ander dorp in de Achterhoek zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het onze Noor was, dan was ie waarschijnlijk doorweekt van de regen. Het lijkt me eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat ie na dat tijdstip alsnog de gracht in is geflikkerd tenzij ie nog verder van het padje af is geraakt (zonder geld??) of het aan de stok heeft gekregen met iemand die hem levend, dan wel overleden, in het water gelazerd heeft.
Edit: Ik krijg het vermoeden dat ie in de war is en aan een wandeltocht richting Lourdes is begonnen oid.
Nu wel, nu ik even dit topic doorloop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hoor je zo langzamerhand wel te weten.
Normaal gesproken hoort hij met een oor nog voor 40 procent. Dat is ruim voldoende voor een 21-jarige om zich zelfstandig te redden als hij verder redelijk in orde is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu wel, nu ik even dit topic doorloop.
Poor kid tho. Ik snap dat die ouders meteen naar Asd zijn gevlogen. En zich wrs toch heel schuldig voelen, als ouders van een gehandicapt kind...
Schuldig? Hij is volwassen. Je kunt hem niet altijd in de gaten houden en zijn handje vasthouden. Nee, als ik die vader was zou ik me niet schuldig voelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Poor kid tho. Ik snap dat die ouders meteen naar Asd zijn gevlogen. En zich wrs toch heel schuldig voelen, als ouders van een gehandicapt kind...
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar valt hij veel eerder op dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een trein in gegaan is en nu ergens in één of ander dorp in de Achterhoek zit.
Nee man, dan ben je gewoon een schele.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?
Mentaal ben jij sowieso flink gehandicapt, maar dat heeft niets met jouw zichtvermogen te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gehandicapt? Omdat hij aan 1 oor doof is? Ik draag een bril met sterke dioptrieen, ben ik dan ook gehandicapt?
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar valt hij veel eerder op dan in Amsterdam.
Of stel jij je dit voor bij de Achterhoek?
[ afbeelding ]
In Utrecht moet deze Noor ook wel in staat worden geacht om in een gracht te flikkeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland ja
Maar klinkt wel logisch, dan zou die eerder in een andere grote stad moeten zitten. Rotterdam of Utrecht lijkt me dan het meest logische voor een toerist.
Dat kan in principe altijd, maar een ongeluk / misdrijf lijkt meer voor de hand te liggen. Denk dat hij (al lang) niet meer leeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij een psychose heeft ofzo. Nergens op gestaafd, puur gevoel. Sneue situatie.. Heb echt met die vader te doen
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij een psychose heeft ofzo. Nergens op gestaafd, puur gevoel. Sneue situatie.. Heb echt met die vader te doen
Neem aan dat ze daar al wel navraag hebben gedaan. Tenminste bij GGZ-instellingen in A'dam en omgeving. Net zoals dat ze alle ziekenhuizen hebben afgebeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.
Lijkt me uitgesloten. Zijn vermissing heeft het landelijk nieuws gehaald.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe groot de kans is dat hij opgevangen is bij een ggz en dat de politie er niets van weet.
slechte grapquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hoor je zo langzamerhand wel te weten.
Dat gevoel heb ik ook ja. Als hij om 09:00 uur 's morgens nog gespot is bij CS... in een zeiknat t-shirt, dan is waarschijnlijk verward aan het dolen geslagen. Het was niet echt weer om uren lang zonder jas buiten te gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Noord-Georgia was het trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Achterhoek is voor mij wel het Alabama van Nederland ja
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noord-Georgia was het trouwens
Blijft een dijk van een film
Squeel like a pigquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?
Tja. Moet je hem maar niet naar de stad van orgaanhandelaren laten afreizen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kut voor die pa idd. Man zat er goed doorheen tijdens het interview bij HvN.
Denk dat veel Noren nog geen idee hebben van het feit dat het hier zwart ziet van de orgaanhandelaren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Moet je hem maar niet naar de stad van orgaanhandelaren laten afreizen.
Nee. En zou ook niet direct al teveel waarde hechten aan een zo'n melding van iemand die denkt Tore mogelijk gezien te hebben op plaats X.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo?
Hmm Angela Kluivert woont (woonde?) in Byzantium en zij date tegenwoordig zware criminelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo? Ligt hij niet gewoon in elkaar geslagen in een hoekje van het Byzantium?
quote:Gistermiddag bleek dat Grødem rond vier uur onwel is geworden op het Rembrandtplein. Ambulancepersoneel heeft hem daar onderzocht en daarna naar zijn hotel gebracht. Uit camerabeelden blijkt dat hij daar in een hoek bij de gesloten hoofdingang heeft staan plassen. Hij is vervolgens niet naar de zijingang gelopen, die wel 's nachts geopend is, bleek uit andere camerabeelden.
Niet in de media iig. Er is alleen bekend gemaakt dat die melding is gedaan, niet dat het ook gecheckt en bevestigd is dat het klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Is die melding van e buschauffeur bevestigd? Dmv camerabeelden ofzo? Ligt hij niet gewoon in elkaar geslagen in een hoekje van het Byzantium?
Ik wel, ik voel me altijd verantwoordelijk als ouder... maar je hebt gelijk dat je een knaap zeker al op 21-jarige leeftijd an sich volkomen los moet laten...quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schuldig? Hij is volwassen. Je kunt hem niet altijd in de gaten houden en zijn handje vasthouden. Nee, als ik die vader was zou ik me niet schuldig voelen.
Ja, toch? Maar jij bent een man van bijna 50.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
er stond ook ergens dat die chauffeur hem in een nat pak heeft gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Burdie het volgende:
Doorweekt shirt was de omschrijving toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:16 schreef fespo het volgende:
[..]
er stond ook ergens dat die chauffeur hem in een nat pak heeft gezien volgens mij.
ja dat zou kunnen, maar als dat bevestigd kan worden dan maakt het wel een vaag verhaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Doorweekt shirt was de omschrijving toch?
Zonder jas wordt een shirt al gauw nat als het regent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef fespo het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar als dat bevestigd kan worden dan maakt het wel een vaag verhaal.
maar dat is nogal een afstandje.
Dat sowieso, zeker als je een lichtblauw overhemd draagt. Een bescheiden buitje en je bent al 'doorweekt'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zonder jas wordt een shirt al gauw nat als het regent.
bron AT5quote:Het lichaam dat dinsdagochtend is gevonden in het water achter het Olympisch Stadion, is van een 45-jarige man uit Algerije.
De man verbleef illegaal in Nederland. De politie gaat niet uit van een misdrijf.
Dinsdag kwam iets na 9.00 uur de melding binnen van een lichaam in het water bij de Jan Wilsbrug. Een boot van Waternet en een duikteam van de brandweer waren bij de actie betrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron AT5
dat was hem dus nietLeuk man, er is iemand dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch? Maar jij bent een man van bijna 50.
Absoluut een aanraderquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deliverance? Nooit gezien. Aanrader?
quote:Politie vraagt kapiteins van rondvaartboten uit te kijken naar vermist Noor
De politie heeft kapiteins van rondvaartboten in Amsterdam gevraagd uit te kijken naar het lichaam van de verdwenen Noorse toerist Tore Grodem.
Grodem is na een avondje stappen met een vriend vrijdagochtend niet meer terug gekeerd naar zijn hotel. De ouders van de Noor zijn naar Amsterdam gekomen om samen met zijn vriend naar Tore te zoeken. Er zijn wel diverse tips binnengekomen bij politie, waaronder dat hij nog de volgende dag gezien zou zijn bij het Centraal Station. De politie houdt er rekening mee dat Grodem in het water gevallen kan zijn.
De politie maakt vaker gebruik van de methode om het openbaar vervoer en diensten als de rondvaart in te schakelen, om uit te kijken naar een vermist persoon. Amsterdam is een waterrijke stad en het komt helaas vaker voor dat toeristen in de grachten belanden.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)r-vermist-Noor.dhtml
Dat is onderhand wel bijna uitgesloten. De vraag is of hem überhaupt nog eens vinden.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef john2406 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)r-vermist-Noor.dhtml
Laat ik maar hopen dat het niet zo is dat hij in het water gevonden word.
Ik kan me geen mooier kerstkado voorstellen voor die Noorse mensen dat deze gezond en wel ergens gevonden word!
Maar even tussen door ik vind het wel een blunder om hem bij de hoofdingang af te zetten en niet kijk dat deze ook daadwerkelijk binnen gelaten word, of eventueel opgevangen word door het hotel personeel.
"On your right you see the famous Anne Frank house, where she hid from the Nazi occupiers. On your left you can see .. Tore!"quote:Politie vraagt kapiteins van rondvaartboten uit te kijken naar vermist Noor
Met jonge Al Bundyquote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel een oude... 1972. Niettemin toch maar op mijn watchlist gezet.
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef Enchanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat dat een trollpost is.
Nope. Niets meer over gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:21 schreef Marrije het volgende:
Een week verder, nog steeds geen nieuws he.
Als hij in de gracht gevallen zou zijn, zou je wel iets zien drijven op een gegeven moment, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef Marrije het volgende:
Toch raar, had eigenlijk wel een update verwacht, met stoffelijk overschot gevonden oid.
Kans bestaat dus dat ie nog in leven is en er vandoor is, hoewel ik die kans toch niet zo groot acht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:39 schreef agter het volgende:
[..]
Als hij in de gracht gevallen zou zijn, zou je wel iets zien drijven op een gegeven moment, ja.
mijn maakt het nooit zoveel uit als het al een tijdje heeft lopen rotten zijn de belangrijkste sporen toch wel weg.why?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef Downwards het volgende:
Het kan ook nog de bedoeling van derden zijn geweest dat hij nooit meer gevonden zal worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef john2406 het volgende:
Ik vind het in iedergeval geen reklame en ik zou het in een toeristen wijzer of zoiets laten zetten, zodat het in de toekomst niet meer of minder voor kan komen!
Hij bedoelt waarsch. dat het een slechte zaak is dat er een toerist spoorloos verdwijnt in A'dam en dat er in de toeristenwijzer gewaarschuwd moet worden voor de grachten etc. waar je in kunt beladen (waarsch. gaat hij er vanuit dat hij is verdronken).quote:
Je begrijpt het niet ?quote:
Waarschijnlijk ja, maar het is ietwat voorbarig. Daarnaast kun je ook onder de tram lopen of wat dan ook, maar om overal maar voor te moeten waarschuwen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarsch. dat het een slechte zaak is dat er een toerist spoorloos verdwijnt in A'dam en dat er in de toeristenwijzer gewaarschuwd moet worden voor de grachten etc. waar je in kunt beladen (waarsch. gaat hij er vanuit dat hij is verdronken).
Alsof alleen pinnen zo'n risico is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet ?
Waarom als ze met zijn tweeen zijn maar eentje die gaat pinnen?
Waarom als ik hem voor de deur van zijn hotel afzet niet even wachten zo dat ik zie dat hij daadwerkelijk opgevangen word?
Nou is natuurlijk niks uit te sluiten twee zatten kunnen ja meer dingen fout doen als maar eentje maar toch die andere is wel in zijn hotel gearriveerd is het niet?
Ik weet het niet hoe ik erover oordelen zou moeten of doen, maar als zoiets in een toeristen wijzer staat denken ze dan niet wel beter naar van we zijn met zijn tweeen waarom niet samen pinnen gaan?
Nou stel hij heeft binnen tegen die andere gezegd ik ga pinnen, bij het naar buiten gaan stoot hij of iemand anders tegen hem aan, en hij verliest zijn hoorapperaat, ik las ergens dat hij zich zonder hoorapperaat al niet meer orrienteren zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alsof alleen pinnen zo'n risico is.
Daarnaast heeft dat ambulancepersoneel hem bij het hotel afgezet. Doen ze niet als zij constateren dat de jongen te ver heen is en niet meer voor zichzelf kan zorgen, lijkt me.
Warrig verhaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel hij heeft binnen tegen die andere gezegd ik ga pinnen, bij het naar buiten gaan stoot hij of iemand anders tegen hem aan, en hij verliest zijn hoorapperaat, ik las ergens dat hij zich zonder hoorapperaat al niet meer orrienteren zou kunnen.
Ik schrijf al niks is uit te sluiten maar Amsterdam en savonds en dan wankel op je pooten onbekend en dat alleen, ik ben er geweest ik verdwaalde overdag nog bijna en dan ben ik ned lander.
En had niet gedronken en drugs gebruikt doe ik trouwens beide nooit die dingen.
Drugs hoef je daar ja ook niet lijkt me maar een drankje onbeheerd staan laten doe ik ook hier in Limburg niet.
Are you sure?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel hij heeft binnen tegen die andere gezegd ik ga pinnen, bij het naar buiten gaan stoot hij of iemand anders tegen hem aan, en hij verliest zijn hoorapperaat, ik las ergens dat hij zich zonder hoorapperaat al niet meer orrienteren zou kunnen.
Ik schrijf al niks is uit te sluiten maar Amsterdam en savonds en dan wankel op je pooten onbekend en dat alleen, ik ben er geweest ik verdwaalde overdag nog bijna en dan ben ik ned lander.
En had niet gedronken en drugs gebruikt doe ik trouwens beide nooit die dingen.
Drugs hoef je daar ja ook niet lijkt me maar een drankje onbeheerd staan laten doe ik ook hier in Limburg niet.
Yep mij lijkt dat het met goedkeuring van de ouders is gegaan of gebeurd, en dan kunnen die het er wel in proberen te hammeren lijkt me.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Warrig verhaal.
Maar denk je echt dat het helpt om te waarschuwen in een foldertje?
Wat er in proberen te hammeren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep mij lijkt dat het met goedkeuring van de ouders is gegaan, en dan kunnen die het er wel in proberen te hammeren lijkt me.
Hij was 21.... ik weet niet tot welke leeftijd jij toestemming aan je ouders vroeg voor een weekendje weg, maar mijn zoon deed dat al niet meer toen hij 21 was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep mij lijkt dat het met goedkeuring van de ouders is gegaan of gebeurd, en dan kunnen die het er wel in proberen te hammeren lijkt me.
Ik vroeg nooit om toestemming en gelukkig altijd weer thuis gekomen al was het een keer 8 mnd later pas en toen had ik in coma gelegen door een ongeluk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was 21.... ik weet niet tot welke leeftijd jij toestemming aan je ouders vroeg voor een weekendje weg, maar mijn zoon deed dat al niet meer toen hij 21 was.
Na zo lang.... kloptquote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de kans dat hij nog leeft helaas niet zo hoog is.
Idd.quote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de kans dat hij nog leeft helaas niet zo hoog is.
Wat voor een soort milieu is dat dan waarin die jongen 21 jaar geworden is, bedoel dus waar komt die vandaan, en dan in een keer naar Amsterdam?quote:Op zondag 28 december 2014 13:22 schreef nixxx het volgende:
Nou is er in Bryne niet veel te doen ( heb tijdje er vlakbij gewoond in Sandnes) maar ook weer niet zo verschrikkelijk dat je er spontaan van in een gracht springt.
Wel een geluk bij een (denk ik) ongeluk dat hij net die tattoo had laten zetten... dat maakt identificatie wel makkelijker.
Of op bedevaart naar Lourdesquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Na zo lang.... klopt
Of hij is gewoon naar Noorwegen gaan lopenDat hij dan belt vanaf thuis 'mam, pap, waar zijn jullie?'
Bryne is echt klein en wat plattelands. Maar hij zal vast vaak in stavanger uitgegaan zijn. Dat is na Oslo en Bergen de grootste stad van Noorwegen. Veel expats daar vanwege olie, veel Schotten en Britten. Denk te vergelijken met Breda of Arnhem ongeveer. Had gelezen dat hij ook iets in de olie industrie deed, dus helemaal wereldvreemd zal hij ook niet geweest zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat voor een soort milieu is dat dan waarin die jongen 21 jaar geworden is, bedoel dus waar komt die vandaan, en dan in een keer naar Amsterdam?
Zal wel zo wezen maar naar mijn idee niet te vergelijken met iemand die groot gebracht word in Amsterdam!quote:Op zondag 28 december 2014 16:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bryne is echt klein en wat plattelands. Maar hij zal vast vaak in stavanger uitgegaan zijn. Dat is na Oslo en Bergen de grootste stad van Noorwegen. Veel expats daar vanwege olie, veel Schotten en Britten. Denk te vergelijken met Breda of Arnhem ongeveer. Had gelezen dat hij ook iets in de olie industrie deed, dus helemaal wereldvreemd zal hij ook niet geweest zijn.
Nee, dat klopt, aan die lui valt niets meer te reddenquote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zal wel zo wezen maar naar mijn idee niet te vergelijken met iemand die groot gebracht word in Amsterdam!
laten we nou niet doen alsof amsterdam zo groot is...quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zal wel zo wezen maar naar mijn idee niet te vergelijken met iemand die groot gebracht word in Amsterdam!
Heb ik geen woord over gerept dat het groot is!quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
laten we nou niet doen alsof amsterdam zo groot is...
quote:Politiehonden op zoek naar vermiste Noor
Speurhonden van de politie gaan dinsdagochtend in het water bij het Leidseplein in Amsterdam zoeken naar een vermiste Noorse toerist. De 21-jarige Tore Grodem is sinds de nacht van 18 op 19 december zoek en de politie maakt zich grote zorgen over zijn welzijn.
De Noor is voor het laatst gezien bij zijn hotel, waar hij in beschonken toestand door een ambulance was afgezet. De hoofdingang is echter 's nachts gesloten en volgens een politiewoordvoerster heeft hij geen gebruikgemaakt van de toegankelijke zij-ingang. Toen Grodem 's middags nog niet was teruggekeerd, sloeg de vriend met wie hij in Amsterdam was alarm. Hij dacht aanvankelijk dat de man met een meisje mee naar huis was gegaan.
Sindsdien is niets meer van hem vernomen. Ook heeft hij voor zover bij de politie bekend geen geld meer opgenomen. Zijn ouders zijn al ruim een week in de stad om hem te zoeken. Grodem is gedeeltelijk doof. De politie houdt er rekening mee dat hij in het water is gevallen, zei de zegsvrouw.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_naar_Noor__.html
Vind het wel wat laat, maar goed.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Marrije het volgende:
Hopelijk leveren de speurhonden wat op.
ja, dat had wel gemogen na de tip dat hij doorweekt bij het station was gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind het wel wat laat, maar goed.
dan heeft het niet zoveel zin om in het water bij Leidseplein te gaan zoeken. Een dronken Noor valt toch niet twee keer in een gracht.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, dat had wel gemogen na de tip dat hij doorweekt bij het station was gezien.
Het regende die dag / nacht regelmatig.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan heeft het niet zoveel zin om in het water bij Leidseplein te gaan zoeken. Een dronken Noor valt toch niet twee keer in een gracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |