Onzin, maar ik heb geen zin om er verder op te reageren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn punt was ook met dat deze groep dan binnenkort geen moslim meer is omdat het niet samen gaat met de samenleving hier.
"ergens in de islam"quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke, wordt er ergens in islam positief gesproken over homoseksualiteit ?
Nee, maar ook niet perse negatief. De islam is een erg anarchistische religie (interpretatie en context afhankelijk)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke, wordt er ergens in islam positief gesproken over homoseksualiteit ?
Dat is het ook niet perse.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja jullie doen net alsof het geen zonde is ?
Uhh. Niet echt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn punt was ook met dat deze groep dan binnenkort geen moslim meer is omdat het niet samen gaat met de samenleving hier.
Alsof de afstand richting het geloof niet groter gaat worden ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, maar ik heb geen zin om er verder op te reageren.
Alsof mensen geheel zondeloos door het leven gaan. Ik bedoel, als je een zonde begaat ben je in jouw ogen dus meteen geen moslim meer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze vinden het geen zonde meer volgens het onderzoek wat je net aanhaalde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof mensen geheel zondeloos door het leven gaan. Ik bedoel, als je een zonde begaat ben je in jouw ogen dus meteen geen moslim meer?
Het heeft geen zin ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof mensen geheel zondeloos door het leven gaan. Ik bedoel, als je een zonde begaat ben je in jouw ogen dus meteen geen moslim meer?
Deden de Ottomanen in 1854 al.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze vinden het geen zonde meer volgens het onderzoek wat je net aanhaalde.
Dat kan je niet zo een twee drie zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof de afstand richting het geloof niet groter gaat worden ?
Je kan iets een zonde vinden en alsnog zeggen dat mensen hun leven mogen leiden zoals ze willen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze vinden het geen zonde meer volgens het onderzoek wat je net aanhaalde.
ACCEPTATIE.....quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik quote nog uit het onderzoek van 2011. Het meest recente onderzoek geeft aan dat de acceptatie onder Marokkanen en Turken nog iets verder gestegen is:
Homoseksuele mannen en lesbische vrouwen moeten hun leven kunnen leiden zoals zij dat willen,
(helemaal) mee eens, naar etnische herkomst, leeftijd en generatie, 2009 en 2011 (in procenten)
Turks 62%
Marokkaans 67%
Ja dat kan....quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan iets een zonde vinden en alsnog zeggen dat mensen hun leven mogen leiden zoals ze willen.
Ehm ja? Wat dan? Moeten ze die levenstijl eigen maken ofzo? Moeten ze het zelfs goed vinden dat mannen kontebonken?quote:
De enige die niets zinnigs zegt ben jij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen Henk ?
Nee ik geloof niet dat de gemiddelde Marokkaan thuis kan zeggen dat hij homo is. Geloof het gewoon serieus niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm ja? Wat dan? Moeten ze die levenstijl eigen maken ofzo?
Dat is toch weer iets heel anders?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de gemiddelde Marokkaan thuis kan zeggen dat hij homo is. Geloof het gewoon serieus niet.
Dat is fijn voor je. Dat staat verder best wel los van de discussie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de gemiddelde Marokkaan thuis kan zeggen dat hij homo is. Geloof het gewoon serieus niet.
Was een grapquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Vind de uitkomst van dit onderzoek gewoon te positief.
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Vind de uitkomst van dit onderzoek gewoon te positief.
Nee. 62 procent van de Marokkanen accepteert homoseksualiteit. Tenzij het in de eigen familie plaats vindt zeker ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je. Dat staat verder best wel los van de discussie.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.
Ze verschillen zelfs...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% (van de autochtonen) accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. 62 procent van de Marokkanen accepteert homoseksualiteit. Tenzij het in de eigen familie plaats vindt zeker ?
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.
Vrij oprecht. Als je dochter besluit om een neuspiercing te nemen heb ik daar geen moeite mee. Als mijn dochter dat doet, wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?
Oprechtheid valt niet echt te kwantificeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin, dat pilletje op het aanrecht was geen paracetamol
Lijkt mij ook wel lastig met het kerstdiner als men ineens heel voorzichtig moet doen met varkensvlees.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% (van de autochtonen) accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.
LSD moet je met mate nemen schatje van me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.
Ik snap het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |