Dat is toch weer iets heel anders?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de gemiddelde Marokkaan thuis kan zeggen dat hij homo is. Geloof het gewoon serieus niet.
Dat is fijn voor je. Dat staat verder best wel los van de discussie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de gemiddelde Marokkaan thuis kan zeggen dat hij homo is. Geloof het gewoon serieus niet.
Was een grapquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Vind de uitkomst van dit onderzoek gewoon te positief.
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Vind de uitkomst van dit onderzoek gewoon te positief.
Nee. 62 procent van de Marokkanen accepteert homoseksualiteit. Tenzij het in de eigen familie plaats vindt zeker ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je. Dat staat verder best wel los van de discussie.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.
Ze verschillen zelfs...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van beiden onderzoeken bedoel je. Ik heb er namelijk uit twee gequote.
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% (van de autochtonen) accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. 62 procent van de Marokkanen accepteert homoseksualiteit. Tenzij het in de eigen familie plaats vindt zeker ?
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.
Vrij oprecht. Als je dochter besluit om een neuspiercing te nemen heb ik daar geen moeite mee. Als mijn dochter dat doet, wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?
Oprechtheid valt niet echt te kwantificeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en hoe oprecht is die acceptatie dan ?
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin, dat pilletje op het aanrecht was geen paracetamol
Lijkt mij ook wel lastig met het kerstdiner als men ineens heel voorzichtig moet doen met varkensvlees.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zoiets als 70% (van de autochtonen) accepteert moslims, tenzij een eigen familielid moslim wordt.
LSD moet je met mate nemen schatje van me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.
Ik snap het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Jullie snappen mijn punt niet. Dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |