Of er zijn users die met heel het hart hopen dat het geen moslim is om de oogjes fijn gesloten te kunnen houden en lekker verder te kunnen pittenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg het idee dat er een aantal users is dat met heel hun hart dat het een extremistische moslim was die op het publiek is ingereden.
Zodat ze kunnen zeggen: 'zie je nou wel? Ik roep het al jaren!'
Waarop Elfletterig weer iets kan mompelen over zwaar straffen en de zweep erover.
Inderdaad, je zult zien dat ze zelfs een onbenullig verkeersongeluk verdacht gaan vinden. Want het is de laatste weken natuurlijk wel erg goed zoeken naar gekkigheid van 'een extremistische moslim'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg het idee dat er een aantal users is dat met heel hun hart dat het een extremistische moslim was die op het publiek is ingereden.
Waarop Elfletterig weer iets kan mompelen over zwaar straffen en de zweep erover.
Ik hoop inderdaad dat de dader geen extremistische moslim is. Ik denk namelijk dat niemand is gebaat bij een extremistische vijfde colonne die zich steeds gewelddadiger manifesteert.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Of er zijn users die met heel het hart hopen dat het geen moslim is om de oogjes fijn gesloten te kunnen houden en lekker verder te kunnen pitten
Eens. Daar is niemand bij gebaat. Doch al gaande, helaas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat de dader geen extremistische moslim is. Ik denk namelijk dat niemand is gebaat bij een extremistische vijfde colonne die zich steeds gewelddadiger manifesteert.
Naar verluidt gaat het om een Dsoixante-six burgemeester.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
Toeval bestaat niet. Dit was gewoon de volgende moslimterroristische aanslag, maar er zal wel een of andere linkse burgemeester belang bij hebben om er een ander verhaal van te maken.
Dat valt in de praktijk dus wel mee. Ja, er zijn Syrië-gangers en ja, er lopen genoeg gekken rond. Echte incidenten lijken tot dusver echter uit te blijven (in ons land althans). En dat terwijl er al sinds 9/11 gesproken wordt over de dreiging van moslimextremisten en de aanslagen die zij zouden willen plegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eens. Daar is niemand bij gebaat. Doch al gaande, helaas.
Waarom zou je je beperken tot Nederland? Overigens het land waar Theo van Gogh werd doodgeschoten door een moslimextremist, maar dat zal wel te kleinschalig en onbelangrijk zijn in het grotere geheel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk dus wel mee. Ja, er zijn Syrië-gangers en ja, er lopen genoeg gekken rond. Echte incidenten lijken tot dusver echter uit te blijven (in ons land althans). En dat terwijl er al sinds 9/11 gesproken wordt over de dreiging van moslimextremisten en de aanslagen die zij zouden willen plegen.
Ik heb daarom goede hoop dat het allemaal wel mee zal vallen.
Niet onbelangrijk, wel weinig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waarom zou je je beperken tot Nederland. Overigens het land waar Theo van Gogh werd afgeslacht, maar dat zal wel te kleinschalig en onbelangrijk zijn in het grotere geheel.
Je denkt toch niet serieus dat dit ene voorval veel verandert aan het probleem van moslimextremisme in West-Europa? Als journalist lees je wel eens kranten, toch? Dan weet je ook dat er in of vanuit Frankrijk al diverse terroristische aanslagen zijn gepleegd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Dat valt ook wel mee, maar het is wel vrij crue om dan te stellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk, wel weinig.
Moslimextremisme heeft over een periode van ruim dertien jaar slechts 1 slachtoffer geëist in ons land.
Dat zegt naar mijn idee wel genoeg.
Alsof zoiets walgelijks en zinloos als die moord dan maar even vergeten moet worden.quote:Echte incidenten lijken tot dusver echter uit te blijven (in ons land althans)
Drie dagen achter elkaar nu valt echt niet mee he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk dus wel mee. Ja, er zijn Syrië-gangers en ja, er lopen genoeg gekken rond. Echte incidenten lijken tot dusver echter uit te blijven (in ons land althans). En dat terwijl er al sinds 9/11 gesproken wordt over de dreiging van moslimextremisten en de aanslagen die zij zouden willen plegen.
En bedreigingen/verijdelde aanslagen tel je even niet mee want?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk, wel weinig.
Moslimextremisme heeft over een periode van ruim dertien jaar slechts 1 slachtoffer geëist in ons land.
Dat zegt naar mijn idee wel genoeg.
Ik stel helemaal nergens dat de moord maar 'even moet worden vergeten'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, maar het is wel vrij crue om dan te stellen
[..]
Alsof zoiets walgelijks en zinloos als die moord dan maar even vergeten moet worden.
Sterker nog, Karst T, Volkert van der G, en Tristan hebben een factor 20 (zoiets) meer slachtoffers veroorzaakt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel helemaal nergens dat de moord maar 'even moet worden vergeten'.
Ik plaats het slechts in perspectief.
In dezelfde periode (2001-2014) zijn duizenden malen meer verkeersdoden gevallen. Nogmaals: perspectief.
Hoezo zouden we die moeten meetellen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En bedreigingen/verijdelde aanslagen tel je even niet mee want?
Je 'vergeet' die moord gewoon totaal door te stellen dat incidenten zijn uitgebleven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel helemaal nergens dat de moord maar 'even moet worden vergeten'.
Ik plaats het slechts in perspectief.
In dezelfde periode (2001-2014) zijn duizenden malen meer verkeersdoden gevallen. Nogmaals: perspectief.
Waarom zou een dergelijke achterlijke aanslag meer aandacht moeten krijgen dan een aanslag op Koninginnedag door een autochtone gek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je 'vergeet' die moord gewoon totaal door te stellen dat incidenten zijn uitgebleven.
En vanzelfsprekend is de kans verwaarloosbaar dat jij of ik persoonlijk het slachtoffer worden van moslimsextremisme.
Jij gaat hier dus met droge ogen beweren dat er geen extreme toename is in islamitisch-gerelateerd terrorisme sinds 2001 en anders de laatste 5 jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet meer aandacht te krijgen. Maar als je het dan toch over incidenten en moslimextremisme in Nederland hebt na 9/11 is het onzin om de moord op Theo van Gogh te vergeten. Dat is nou bij uitstek een daad waarvan het helder was wat de dader bewoog.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou een dergelijke achterlijke aanslag meer aandacht moeten krijgen dan een aanslag op Koninginnedag door een autochtone gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |