Oh ik wel hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er
Maar daar word je vast niet veel vrolijker van
Het is FOK!, het mag altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is immers bijna kerst, dan mag dat.
Precies! Stomme laatste dag.. voelt nu al of ie extra lang duurtquote:
Net een kwartier bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Stomme laatste dag.. voelt nu al of ie extra lang duurt
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echoquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er morgen waarschijnlijk ook hoor
Kun je nagaan hoe erg het isquote:
Wanneer komt 'tquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echo
quote:
Ik ga gewoon vandaag en morgen thuiswerken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook morgen nog werken idd. Geen zin is een klein understatement.
Doe je goed, dat gaat het hier nooit worden denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vandaag en morgen thuiswerken.
Maar wel FOK!kenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb me ziek gemeld vandaag.
Ziek zijn
Beter dan septischquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel FOK!ken
* stbabylon is sceptisch
Ik zou lekker verder zijn gaan slapen als ik hem was. Slapenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel FOK!ken
* stbabylon is sceptisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |