Oh ik wel hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er
Maar daar word je vast niet veel vrolijker van
Het is FOK!, het mag altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is immers bijna kerst, dan mag dat.
Precies! Stomme laatste dag.. voelt nu al of ie extra lang duurtquote:
Net een kwartier bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Stomme laatste dag.. voelt nu al of ie extra lang duurt
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echoquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er morgen waarschijnlijk ook hoor
Kun je nagaan hoe erg het isquote:
Wanneer komt 'tquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echo
quote:
Ik ga gewoon vandaag en morgen thuiswerken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook morgen nog werken idd. Geen zin is een klein understatement.
Doe je goed, dat gaat het hier nooit worden denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vandaag en morgen thuiswerken.
Maar wel FOK!kenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb me ziek gemeld vandaag.
Ziek zijn
Beter dan septischquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel FOK!ken
* stbabylon is sceptisch
Ik zou lekker verder zijn gaan slapen als ik hem was. Slapenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel FOK!ken
* stbabylon is sceptisch
Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Laatste dag werken en dan lekker vrij tot 6 januari
Ik denk bij een vrouw dan altijd dat ze in die put roepen: "Wie is de burgemeester van Wezel???"quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echo
Blij dat het bij ons gewoon gemeengoed is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je goed, dat gaat het hier nooit worden denk ik.
Hooguit fietsstuur hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Q weer bezopen achter het stuur gekropen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)ermarkt-utrecht.html
Oeh, ik heb lekker die vrijdag er nog bij gepaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een vrouw dan altijd dat ze in die put roepen: "Wie is de burgemeester van Wezel???"
Die vrijdag? Op welke kalender kijk jij? De 5e is een maandag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ik heb lekker die vrijdag er nog bij gepakt
Nee, ik denk dat je een echoput hebt. Die kan ook strak en smal zijn, maar diep!!!quote:
Oh ik lees halfquote:
Ik ben morgen lekker wel vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.
En je quote ook nog verkeerd!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik lees halfIk ben zó aan vakantie toe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je een echoput hebt. Die kan ook strak en smal zijn, maar diep!!!
Ik vind morgen niet erg. In de ochtend ff wat dingen afmaken en dan zo naar de lunch ergens een keer naar huis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben morgen lekker wel vrij
Maar ja, werk dan wel weer 29, 30 en 31 december
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je quote ook nog verkeerd!
GA NAAR HUIS!
Ja, de ezel-ezel-ezel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dat dan alles terug echo'd
Will someone please remove this woman from her work?!quote:
- opruimenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind morgen niet erg. In de ochtend ff wat dingen afmaken en dan zo naar de lunch ergens een keer naar huis.
Peren stoffen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- opruimen
- afstoffen
- stofzuigen
- dweilen
- peren stoffen
- badkamer schoonmaken
- plee schrobben
- ramen lappen
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken
Krijg je gasten of zo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- opruimen
- afstoffen
- stofzuigen
- dweilen
- peren stoffen
- badkamer schoonmaken
- plee schrobben
- ramen lappen
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken
Yes pleeeeeeasequote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Will someone please remove this woman from her work?!
De lampjes?quote:
Step awaaaaaaaaaaaaaaaay from the keyboard! Slowly!quote:
Ms stoofperen die al even liggen?quote:
Ja maar ik moet mijn kerstcadeautje nog krijgen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Step awaaaaaaaaaaaaaaaay from the keyboard! Slowly!
stovenquote:
Vakantie kopen? Had je meer dagen opgenomen dan je krijgt of zo? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Wooohoooo, 1130 euro standby vergoeding737 euro bonus
1714 euro vakantie kopen
Oh well, toch nog 150 euro.. bruto... eindejaars uitkering van 80 tientjes
Wij maken in de Efteling ook altijd iets heel anders van de put van vrouw Holle.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een vrouw dan altijd dat ze in die put roepen: "Wie is de burgemeester van Wezel???"
Je geeft ze geld en dan mag je vrij nemen. Doe ik ook altijd, krijg maar 20 dagen, iets te weinig voor mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakantie kopen? Had je meer dagen opgenomen dan je krijgt of zo? Geen idee hoe dat werkt.
Ik zie nu een soort geile circle swaffel met hetero boys voor me, rond die wensputquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij maken in de Efteling ook altijd iets heel anders van de put van vrouw Holle.
En dat is dan voor t komende jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je geeft ze geld en dan mag je vrij nemen. Doe ik ook altijd, krijg maar 20 dagen, iets te weinig voor mij.Zeker omdat ik gewoon 5x8 werk.
Ja, systeem is een flinke tijd verkeerd geweest, dus had niet door dat ik officieel in de min stond. Daarna nog 2 dagen opgenomen en nog 5,5 dag vanwege het overlijden van mijn schoonvader. Dus stond 7,5 in de min. En die heb ik recent aangeschaft, zodat het met het decemberloon nog mee gingquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakantie kopen? Had je meer dagen opgenomen dan je krijgt of zo? Geen idee hoe dat werkt.
Onbetaald verlof nemen of dagen kopen is een wereld van verschil. Als je koopt, krijg je op de dag dat je vrij bent betaald, maar doe je ook aan pensioenopbouw en afdragen van premie's. Onbetaald verlof creeërt gaten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dan voor t komende jaar?
Ik krijg 40 dagen, dus ik heb dat nooit hoeven doen.
Volgens mij zijn er idd hier wel mensen die meer dan die 40d vakantie op hebben genomen en dan onbetaald verlof nemen (ofwel kopen).
40 dagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er idd hier wel mensen die meer dan die 40d vakantie op hebben genomen en dan onbetaald verlof nemen (ofwel kopen).
Yep, 20 dagen per kalenderjaar. Of misschien 21. Maar echt niet meer. Maar daar heb ik niet echt genoeg aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 vakantiedagenquote:
Prima bod toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Verkoophoek op FB: Iemand biedt een smartphone aan van nog geen maand oud. Eerste bod: 15 euro
Bij mn vorige werk had ik er ook 25 + 13, dat schoot lekker op. Kreeg ze nooit op, ook niet omdat ik toen nog geen verre reizen van elk jaar 3 weken maakte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 vakantiedagen
13 verletdagen (36u contract en 40u werken)
2 CAO dagen
Totaal 40
Dat krijg je als je Philips was he
O die 13 tel je zo mee. De meeste mensen krijgen dan om de week ofzo een dag vrij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 vakantiedagen
2 CAO dagen
Totaal 40
Aan de hoge kant voor een Droidquote:
Philips is/was gewoon best wel flink goed voor haar werknemers. En al die dochters als ASML en NXP en wij hebben die regelingen ook nog, incl vakantiegeld en 13e maand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook licht verbaasd/zwaar jaloers
Ën die verletdagen zijn vrij inzetbaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 vakantiedagen
2 CAO dagen
Totaal 40
Het is zo'n Huawei dus eigenlijk moeten ze meteen akkoord gaan, beter wordt het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de hoge kant voor een Droid.
Daar moet idd geld bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de hoge kant voor een Droid.
Ik krijg ze ook nooit op. Heb 1 jaar een flinke inhaalslag gemaakt vanwege Australie/Portugal/Barcelona, maar ik heb nog steeds flink wat dagen van vorig jaar staan. Komt omdat ze ze niet meer willen uitbetalen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mn vorige werk had ik er ook 25 + 13, dat schoot lekker op. Kreeg ze nooit op, ook niet omdat ik toen nog geen verre reizen van elk jaar 3 weken maakte.
Ja voor ons zijn dat gewoon een soort vakantiedagen, vrij in te plannen en mee te nemen. Alleen juridisch net iets anders dan vakantiedagen. Verletdagen heten die dingen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die 13 tel je zo mee. De meeste mensen krijgen dan om de week ofzo een dag vrij.
Jupquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ën die verletdagen zijn vrij inzetbaar?
En als je ze wilt opnemen dan kan dat zeker nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook nooit op. Heb 1 jaar een flinke inhaalslag gemaakt vanwege Australie/Portugal/Barcelona, maar ik heb nog steeds flink wat dagen van vorig jaar staan. Komt omdat ze ze niet meer willen uitbetalen.
Ik ben daar heel slecht in, in dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onbetaald verlof nemen of dagen kopen is een wereld van verschil. Als je koopt, krijg je op de dag dat je vrij bent betaald, maar doe je ook aan pensioenopbouw en afdragen van premie's. Onbetaald verlof creeërt gaten.
Lees nu overal dat je Android 5 toch wel elke dag even moet resetten wil het een beetje soepel blijven lopen. Welcome to Windows 95 people!!quote:
9 van de 10x wel hoor. Alleen ff rekening houden met maand- en jaarafsluitingen (en audits, en collega's, en hoerige kut kindervakanties...)quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je ze wilt opnemen dan kan dat zeker niet
Dat scheelt wel. Ik heb ze ook bij mijn volgende werk, maar ik mag ze niet opsparen. Alleen schuiven. Dus als ik 4 weken op vakantie ga, kost me dat 18 dagen. Dan kan ik de 2 weken er voor en er na 2x5 werken en de vrije dagen in de vakantie schuiven, dan kost het nog maar 16 dagen. Maar kan niet zeggen: ik werk heel januari - augustus 40 per week en neem dan 4 dagen vrij.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees nu overal dat je Android 5 toch wel elke dag even moet resetten wil het een beetje soepel blijven lopen. Welcome to Windows 95 people!!
De iPhone doet dat tenminste zelf!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPhone begint soms ook kuren te vertonen. Laatst wilde ie niet ontgrendelen en eergisteren resette ie zichzelf ineensNIET DOODGAAN
Nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPhone begint soms ook kuren te vertonen. Laatst wilde ie niet ontgrendelen en eergisteren resette ie zichzelf ineensNIET DOODGAAN
Ik vind de 5 en de 6 veel te grootquote:
Ja, een oude, van een paar jaar oud.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
De iPhone doet dat tenminste zelf!
Lig ook nog in bed. Durf me niet zo goed te bewegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou lekker verder zijn gaan slapen als ik hem was. Slapen
Niets mis meequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de 5 en de 6 veel te grootEn veel te duur ook, trouwens. Dan is het doei Apple, hallo Lumia.
Want dan val je uit elkaar...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lig ook nog in bed. Durf me niet zo goed te bewegen.
Ja wij dus wel. Dat is een Philips erfenis. DAF heeft t volgens mij trouwens ook. Iedereen heeft een 36u contract (al verdien je eigenlijk netzoveel als een 40u contract, dus dikke prima) en werkt 40u en die 4u extra die krijg je in 13 verletdagen. Qua inzetten werken die hetzelfde als vakantiedagen, daarom dat ik ze ook gewoon meetel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Ik heb ze ook bij mijn volgende werk, maar ik mag ze niet opsparen. Alleen schuiven. Dus als ik 4 weken op vakantie ga, kost me dat 18 dagen. Dan kan ik de 2 weken er voor en er na 2x5 werken en de vrije dagen in de vakantie schuiven, dan kost het nog maar 16 dagen. Maar kan niet zeggen: ik werk heel januari - augustus 40 per week en neem dan 4 dagen vrij.
Moet je anders kotsen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lig ook nog in bed. Durf me niet zo goed te bewegen.
Maar ik vind dat iOS net zo fijnquote:
Lumia zijn gelukkig niet te groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de 5 en de 6 veel te grootEn veel te duur ook, trouwens. Dan is het doei Apple, hallo Lumia.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een oude, van een paar jaar oud.
Niet een nieuwe, met een net nieuw uitgebrachte versie van het OS.
Die 5 is echt maar ietsjes groter dan de 4 hoor. En stuk dunner waardoor hij heel prima vasthoudt. Net zo breed als de 4.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind dat iOS net zo fijnOok in combinatie met de iPad enzo. Maar ik kan die 5 en 6 echt niet normaal vasthouden.
Dat verdienen als 40h geldt natuurlijk alleen als je er al werkte toen het omging naar 36hquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij dus wel. Dat is een Philips erfenis. DAF heeft t volgens mij trouwens ook. Iedereen heeft een 36u contract (al verdien je eigenlijk netzoveel als een 40u contract, dus dikke prima) en werkt 40u en die 4u extra die krijg je in 13 verletdagen. Qua inzetten werken die hetzelfde als vakantiedagen, daarom dat ik ze ook gewoon meetel.
Vandaar dat t voor velen ook wennen is als ze onder Philips weggaan en wergens anders gaan werken.
Ik kan niet tellen, maar moeten dat dan eigenlijk geen 26 dagen zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij dus wel. Dat is een Philips erfenis. DAF heeft t volgens mij trouwens ook. Iedereen heeft een 36u contract (al verdien je eigenlijk netzoveel als een 40u contract, dus dikke prima) en werkt 40u en die 4u extra die krijg je in 13 verletdagen. Qua inzetten werken die hetzelfde als vakantiedagen, daarom dat ik ze ook gewoon meetel.
Vandaar dat t voor velen ook wennen is als ze onder Philips weggaan en wergens anders gaan werken.
De 5 is niet groter dan de 4 hoor. En de 6 ook niet echt. Alleen de 6+.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |