Pretty much yeah...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dafuck?! Schuif je het naar binnen ofzo?
No hate, buff jwts!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij noemt je dik Qwea, pik je dat?!
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.quote:
Ga jij maar niet neer refreinen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu ga ik echt niet neer refreinen en reageren.
Dweilen als je bent klaargekomen he!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.
Ja, liters.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dweilen als je bent klaargekomen he!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dweilen als je bent klaargekomen he!
Dan ga ik ook maarquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.
Zoals bij de Ramadan? Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef Krulledol het volgende:
Hoe denken jullie over vasten? Dat wordt steeds populairder.
Oh, als in een detox. Lijkt me net zoals de 1000 andere diëten: een tijdelijke oplossing.quote:
500 jaar geleden at men ook geen 6 keer per dag. En 500 jaar is niks in de termen van evolutie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef Krulledol het volgende:
Sommige mensen zeggen dat het gezond is, alleen kan ik me daar niets bij voorstellen
Niks tijdelijks aan als je je kcalbehoefte in 8 uurtjes naar binnen schuift ipv 16 uur. Prima manier om je hongergevoel te managen. Na een paar dagen gewenning is 't easy peasy vol te houden. Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, als in een detox. Lijkt me net zoals de 1000 andere diëten: een tijdelijke oplossing.
Wow echt?quote:
Jup. Dat staat op het zakje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wow echt?Hij smaakt naar bubblegum
Oke, thank you!
Ja, jij moest zo nodig naar die fuck biosquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ben ik een avondje op stap mis ik gelijk van allesRuziemakertjes
![]()
Vandaag:
O: schaaltje yoghurt en een cappuchino (met zoetje uiteraard)
T: 2 bruine boterhammen kaas
L: kipfilet, rijst en wokgroentes (is nog over van gisteren)
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
D: spinazie met een stukje vlees
T: 500 gram magere kwark
Nog 2 dagen werken en dan lekker lang weekend. Hopelijk mogen we morgen wat eerder naar huis, mag daarna nog gezellig naar Den Haag rijden om bij m'n moeder te gaan eten.
Echt de eerste pwo die ik echt lekker vondquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup. Dat staat op het zakje.
Klopt, dat zou wel een betere omschrijving zijn.
Hmm.. nou ja, mij lijkt het persoonlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
500 jaar geleden at men ook geen 6 keer per dag. En 500 jaar is niks in de termen van evolutie.
[..]
Niks tijdelijks aan als je je kcalbehoefte in 8 uurtjes naar binnen schuift ipv 16 uur. Prima manier om je hongergevoel te managen. Na een paar dagen gewenning is 't easy peasy vol te houden. Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.
Ik heb IMF gedaan.. ik kan het iig nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. nou ja, mij lijkt het persoonlijk helemaal niksMaar als het niet zo'n Sonja Bakker dieet is, dan is het wel prima
Nee, ik moet ook 'gewoon' kunnen eten. Al die boeken die van alles en nog wat voorschrijven.. nahquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb IMF gedaan.. ik kan het iig niet
Hier doen collega's ook niks anders dan op of aanmerkingen hebben op mijn eet patroon. Maar zelf ondertussen 3 ker per week tijdens de lunch lekker naar de snackbar gaan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:54 schreef fathank het volgende:
Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.
En dan zeker een gezond broodje tartaar halen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier doen collega's ook niks anders dan op of aanmerkingen hebben op mijn eet patroon. Maar zelf ondertussen 3 ker per week tijdens de lunch lekker naar de snackbar gaan...
Ik denk ook wel dat die manie beter werkt.. ik heb zelf een beetje hoe strikter het word hoe meer ik mezelf er tegen verzetquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Maraca het volgende:
Nee, ik moet ook 'gewoon' kunnen eten. Al die boeken die van alles en nog wat voorschrijven.. nah
Ik hou dus juist van strikt en schema. Ik weet nu precies wanneer ik wat mag eten. Werkt als een tietquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die manie beter werkt.. ik heb zelf een beetje hoe strikter het word hoe meer ik mezelf er tegen verzet
Ja of een 'broodje gezond'.. maar de keren dat ik mee ga is het toch patat + nog iets en een blikje cola. Bestel er zelf overigens niks maar wel grappig om te zien. Moet er niet aan denken. 3-4 keer per week patat eten tijdens je lunch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan zeker een gezond broodje tartaar halen ofzo![]()
Ik ken ze die eten 3x in de week KFC, 1x per week MCD, elke dag tijdens de lunch stuk of 4 croissants, en thuis ipv normaal te eten nog 3 zakken chips ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja of een 'broodje gezond'.. maar de keren dat ik mee ga is het toch patat + nog iets en een blikje cola. Bestel er zelf overigens niks maar wel grappig om te zien. Moet er niet aan denken. 3-4 keer per week patat eten tijdens je lunch.
Blegh
Ruilen? 90% van wat hier zit eet echt bedroevend slecht. Niet dat ik mezelf er mee ga bemoeien, ze zoeken het maar uit. Sowieso hoop ik hier niet lang meer te zitten eigenlijk, ballententquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
Ik heb collega's die echt gezond etenGoed, een aantal krijg je niet mee naar de salade-bar, maar die eten dan nog wel volkorenbrood met gezond beleg.
Maar misschien dat zij (net zoals ik) achter gesloten deuren eters zijn (in het openbaar keurig eten, maar thuis een zak oliebollen wegwerken). Alhoewel dat laatste natuurlijk verleden tijd is
werk er iig hard aan!
Nou ja, de meesten eten zo gezond omdat we een vrij zware baan hebben en het anders niet vol te houden isquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ruilen? 90% van wat hier zit eet echt bedroevend slecht. Niet dat ik mezelf er mee ga bemoeien, ze zoeken het maar uit. Sowieso hoop ik hier niet lang meer te zitten eigenlijk, ballentent
En je mag jezelf natuurlijk best wel een keertje verwennen met een oliebol! Als het maar met mate is.
Misschien is het voor jou wel aantrekkelijk, ik werk over het algemeen voornamelijk met mannen. Moeten IT-nerdjes wel een beetje je type zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, de meesten eten zo gezond omdat we een vrij zware baan hebben en het anders niet vol te houden isDus ik weet niet zeker of je wilt ruilen
En een keer een oliebol is prima. Maar ik at er echt 10 op in 1 zitting
Ik werk ook vrijwel alleen met mannenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wel aantrekkelijk, ik werk over het algemeen voornamelijk met mannen. Moeten IT-nerdjes wel een beetje je type zijn natuurlijk
Mazzelaar, je hebt ze voor het uitzoeken dus!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik werk ook vrijwel alleen met mannenBen werkzaam in een mannenwereldje
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mazzelaar, je hebt ze voor het uitzoeken dus!
Ik dacht dat jij een vriendin had?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik bied mezelf wel aan als vrijwilliger?
Shit, je hebt goed opgeletquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had?
Ligt eraan wat het takenpakket van die vrijwilliger isquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar ik kan mezelf natuurlijk nog steeds wel opgeven als vrijwilliger toch?
Mijn zusje eet ook altijd zo (min de 3x patat, maar soms eet ze dat ook wel eens) en ze is super mooi slank. Platte buik, mooie benen en mooie rondingen. Heeft mazzel! Of ze gaat nog aankomen als ze wat ouder gaat worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken ze die eten 3x in de week KFC, 1x per week MCD, elke dag tijdens de lunch stuk of 4 croissants, en thuis ipv normaal te eten nog 3 zakken chips ofzo.
Nope. Vrijgezel zijn is een vereistequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar ik kan mezelf natuurlijk nog steeds wel opgeven als vrijwilliger toch?
Zo was ik vroeger ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Mijn zusje eet ook altijd zo (min de 3x patat, maar soms eet ze dat ook wel eens) en ze is super mooi slank. Platte buik, mooie benen en mooie rondingen. Heeft mazzel! Of ze gaat nog aankomen als ze wat ouder gaat worden.
Mijn moeder probeert haar gezond te laten eten, zoals vroeger, maar dan gaat ze toch nog naar de supermarkt om ongezonde zooi in te slaan of met haar vriendinnen naar de snackbar naast het normale avondetenErg eigenlijk.
Eeeeh, geen overhaaste dingen doenquote:
Slank zijn betekent niet dat ze geluk heeft en ook echt gezond is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Mijn zusje eet ook altijd zo (min de 3x patat, maar soms eet ze dat ook wel eens) en ze is super mooi slank. Platte buik, mooie benen en mooie rondingen. Heeft mazzel! Of ze gaat nog aankomen als ze wat ouder gaat worden.
Mijn moeder probeert haar gezond te laten eten, zoals vroeger, maar dan gaat ze toch nog naar de supermarkt om ongezonde zooi in te slaan of met haar vriendinnen naar de snackbar naast het normale avondetenErg eigenlijk.
Laten we het uitstellen tot het nieuwe jaar danquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeeh, geen overhaaste dingen doen
Hahaha hoe oud was jij toen je aankwam? Ze is nu 17.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Vrijgezel zijn is een vereiste
[..]
Zo was ik vroeger ookEn toen werd ik ouder..
*snik*
Ik denk niet dat ze van binnen heel gezond is nee.. Of miss ook wel. Maar dat boeit haar vrij weinig omdat ze zich nooit ziek voeltquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slank zijn betekent niet dat ze geluk heeft en ook echt gezond is.
Toen ik fulltime ging werken en een auto kreegquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hahaha hoe oud was jij toen je aankwam? Ze is nu 17.
Maar dus niets om jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:22 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van binnen heel gezond is nee.. Of miss ook wel. Maar dat boeit haar vrij weinig omdat ze zich nooit ziek voelt
Mijn schoonvader eet de hele dag door. Chips, snoep, patat. pizza, shoarma... En de beste man is een mager scharminkel dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken ze die eten 3x in de week KFC, 1x per week MCD, elke dag tijdens de lunch stuk of 4 croissants, en thuis ipv normaal te eten nog 3 zakken chips ofzo.
Dat is niet handig neequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Maraca het volgende:
Oh en het hielp ook niet dat ze een McDonalds tegenover mijn huis gingen bouwen waar ik langsrij na een lange werkdag en amper gegeten te hebben
Kan nooit goed zijn. Heb me ook eens laten testen na jarenlang verkeerd eten (veel chocolade, liters cola en ga zo maar door) maar ben kerngezond. Dat was toch wel even een turning point voor mij dat ik geluk heb gehad en dat het vanaf nu wel anders moetquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader eet de hele dag door. Chips, snoep, patat. pizza, shoarma... En de beste man is een mager scharminkel dat wil je niet weten
Nou, dat nooit ziek zijn.......quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dus niets om jaloers op te zijn
Klinkt bekend... Ik heb er ook 1 op de routequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Maraca het volgende:
Oh en het hielp ook niet dat ze een McDonalds tegenover mijn huis gingen bouwen waar ik langsrij na een lange werkdag en amper gegeten te hebben
Nee, moet echt tussendoortjes meenemen naar mijn werk. Weet van te voren nooit hoe laat ik thuis ben. Dat kan ergens tussen 18:00 en 22:00 zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet handig nee
McD ben ik al heel lang niet meer geweest, zijn minstens 15 minuten rijden met de auto van ons huis vandaan.
Grappig genoeg was de opmerking "tot morgen" aanleiding om naar de huisarts te gaan voor een onderzoekquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Ik heb er ook 1 op de route
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappig genoeg was de opmerking "tot morgen" aanleiding om naar de huisarts te gaan voor een onderzoek(opmerking was totaal onterecht overigens
)
Die van mij dacht dat ik anorexia hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ging voor totaal andere klachten, maar de huisarts wees me op mijn ietwat ongezonde levenstijl. Nu schoot ze volgens mij wel heel erg door in wat ik moest laten en alles, maar het opende wel de ogen.
Ik ook niet nee.....quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef sandertjuh het volgende:
Bij m'n vorige werkgever had ik ook een collega, gozer van 23 die zo mager als een broodplank was. En die kon maar eten wat hij wilde, tijdens lunch een kapsalon en dan als avondeten gewoon weer een broodje shoarma bestellen.
Met deze windkracht buiten waaide hij gewoon van z'n fiets. Maar kon wel eten als de beste zonder een grammetje aan te komen.
Of ik er mee zou willen ruilen? Nee
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappig genoeg was de opmerking "tot morgen" aanleiding om naar de huisarts te gaan voor een onderzoek(opmerking was totaal onterecht overigens
)
Vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef sandertjuh het volgende:
Heb je vakantie? Of een dagje vrij?
Lekker, ik ben jaloers! En gefeliciteerd met het jubileum.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vakantie(tot 5 jan)
En gisteren waren mijn vriend en ik 7 jaar samen dus hadden wat te vieren.
Verder probeer ik wel iets van een normaal ritme aan te houden.
*boks voor IT-nerd*quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wel aantrekkelijk, ik werk over het algemeen voornamelijk met mannen. Moeten IT-nerdjes wel een beetje je type zijn natuurlijk
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lekker, ik ben jaloers! En gefeliciteerd met het jubileum.![]()
Nog (leuke) verplichtingen met kerst op de agenda staan?
*boks* en dikquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Vrijgezel zijn is een vereiste
[..]
Zo was ik vroeger ookEn toen werd ik ouder..
*snik*
Bekend plaatje met de feestdagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja het gebruikelijke: 1e kerstdag gourmetten bij mijn familie en 2e kerstdag naar mijn schoonfamilie.
Kerstavond zijn we gewoon samen en ga ik sushi maken
Heb jij nog vrije dagen de komende weken?
Mijne ook, maar die loopt dan ook 4x per week afstanden van 20km ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader eet de hele dag door. Chips, snoep, patat. pizza, shoarma... En de beste man is een mager scharminkel dat wil je niet weten
Ieder jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Qwea het volgende:
Wat een massa hysterie in de winkels zeg. De touwtyfus. Iedereen hysterisch. Vrouwtje totaal hysterisch omdat ik de laatste 12 bakken kwark van 500g pakte "WAT MOEST ZIJ NOU ETEN MET DE KERST DAN SAMEN MET HAAR GEZIN?!"
Ik zat echt zo :Nou, niet deze kwark
![]()
Ooh. Nou, kut voor jequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn nerds! Me totally not!
Ik zou online bestellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
En ik moet zo nog een kerstcadeau kopen, ga ik nog wat vinden denk je? Of zullen alle winkels al geplunderd zijn?
Ahh das minder, nog even doorbikkelen dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Bekend plaatje met de feestdagen.
Helaas niet, sta zelfs 70 uur in min volgens mij. Ben in september begonnen bij dit bedrijf en ben eind september nog op vakantie geweest.
Heb dus helaas geen keuze
Nou, serieus, ik geloof dat ze wilde vechten voor de kwark. Want "JIJ HEBT TOCH GEEN 12 KWARK NODIG IN JE EENTJE?! IK BEN MET EEN HEEL GEZIN VAN 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MET DE KERST!!!!!!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ieder jaar hetzelfde![]()
Supermarkten zien eruit alsof er elk moment oorlog uit kan breken
Meer de tijd uitzitten, meeste klanten hebben vakantie. Tevens ook een change freeze (klinkt lekker nerdie he?) dus mag ook zo goed als geen wijzigingen uitvoeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh das minder, nog even doorbikkelen dus.
Moet ze maar geen kwark halen op 23 december als ze daar zo afhankelijk van isquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik geloof dat ze wilde vechten voor de kwark. Want "JIJ HEBT TOCH GEEN 12 KWARK NODIG IN JE EENTJE?! IK BEN MET EEN HEEL GEZIN VAN 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MET DE KERST!!!!!!!!!!!!!"
Ik bedacht mij op een dag toen ik de spiegel passeerde dat ik er gewoon echt zoveel lekkerder/beter uit kon zien dan dat ik destijds deedquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ging voor totaal andere klachten, maar de huisarts wees me op mijn ietwat ongezonde levenstijl. Nu schoot ze volgens mij wel heel erg door in wat ik moest laten en alles, maar het opende wel de ogen.
Ik heb wel ff staan lachen. Mooie is... ik pakte het en toen begon ze al te steigeren.. en ik had er eigk maar 3 nodigquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet ze maar geen kwark halen op 23 december als ze daar zo afhankelijk van is
Voor wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nu komt dan de vraag, wat?!?!?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Qwea het volgende:
Wat een massa hysterie in de winkels zeg. De touwtyfus. Iedereen hysterisch. Vrouwtje totaal hysterisch omdat ik de laatste 12 bakken kwark van 500g pakte "WAT MOEST ZIJ NOU ETEN MET DE KERST DAN SAMEN MET HAAR GEZIN?!"
Ik zat echt zo :Nou, niet deze kwark
![]()
Ja, natuurlijk.. dan heeft ze er 9 terwijl ze er 10 nodig heeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel ff staan lachen. Mooie is... ik pakte het en toen begon ze al te steigeren.. en ik had er eigk maar 3 nodigMaar dan ben ik ook zo'n kutwijf die het schap leegpakt
Ja nou, sorry hoorquote:
Ik zweer het, als er 20 hadden gestaan had ik ze alle 20 meegenomenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.. dan heeft ze er 9 terwijl ze er 10 nodig heeftEn waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan
![]()
Weekendje wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vriendin. Ben hier echt zo bedroevend slecht in namelijk.. en a-romantisch!![]()
Romantisch hoeft ook niet (vind ik zelf dan)quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vriendin. Ben hier echt zo bedroevend slecht in namelijk.. en a-romantisch!![]()
Nou dat gaan we al aankomend weekend, is alleen geen verrassing want hebben we samen geboekt. Ik ga lekker cliché voor een luchtje denk ikquote:
Nou, jullie hebben genoeg kwark iigquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, sorry hoor
[..]
Ik zweer het, als er 20 hadden gestaan had ik ze alle 20 meegenomenEnige hoerige is dat ik net kwark bij mijn schoonouders moest stallen, ik heb geen plek meer
Jezus christus!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nou dat gaan we al aankomend weekend, is alleen geen verrassing want hebben we samen geboekt. Ik ga lekker cliché voor een luchtje denk ik
Ja, alleenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, jullie hebben genoeg kwark iig![]()
Sterkte bij de parfumerie! Heel veel sterktequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nou dat gaan we al aankomend weekend, is alleen geen verrassing want hebben we samen geboekt. Ik ga lekker cliché voor een luchtje denk ik
Geef dr gewoon je pik! 3u lang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je gedachten kan lezen
www.douglas.nlquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sterkte bij de parfumerie! Heel veel sterkte
Ik heb al van een aantal collega's vernomen dat de parfumeries een beetje leeg zijn op het moment.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Al die arme mannen staan daar nuquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel weten welke je wilt! Anders moet je gokken dat het lekker isquote:
Serieus? Vorig jaar verloor ik bijna een oogquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb al van een aantal collega's vernomen dat de parfumeries een beetje leeg zijn op het moment.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Vorig jaar verloor ik bijna een oog
De mijne niet, die is na 15 meter al dodelijk vermoeidquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook, maar die loopt dan ook 4x per week afstanden van 20km ofzo
Kleine Douglas, veel mensen.. niet zo heel groot zijnquote:
Ik denk dat iedereen op een een gegeven moment een eye opener nodig heeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedacht mij op een dag toen ik de spiegel passeerde dat ik er gewoon echt zoveel lekkerder/beter uit kon zien dan dat ik destijds deed
Hoe groot is niet zo groot? Ik heb een zwak voor niet zo grootquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kleine Douglas, veel mensen.. niet zo heel groot zijn![]()
Maar heb je al een idee welk geurtje het gaat worden?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel ff staan lachen. Mooie is... ik pakte het en toen begon ze al te steigeren.. en ik had er eigk maar 3 nodigMaar dan ben ik ook zo'n kutwijf die het schap leegpakt
Weekendje Venetie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
True story. Heul vies!quote:
Ruilen in de winkel na kerst als ie niet goed isquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel weten welke je wilt! Anders moet je gokken dat het lekker is
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
De mijne niet, die is na 15 meter al dodelijk vermoeid![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik geloof dat ze wilde vechten voor de kwark. Want "JIJ HEBT TOCH GEEN 12 KWARK NODIG IN JE EENTJE?! IK BEN MET EEN HEEL GEZIN VAN 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MET DE KERST!!!!!!!!!!!!!"
Ik dacht eerst dat het over je lul ging.quote:
Moet wel origineel blijven natuurlijk he....quote:
Trio met een hoer lijkt me wel watquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over je lul ging.
Ninja edit
Doe er een strik om?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Moet wel origineel blijven natuurlijk he....
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Trio met een hoer lijkt me wel wat
+/- 1.70quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoe groot is niet zo groot? Ik heb een zwak voor niet zo groot![]()
Nee, help me eens!
Dat is toch niet klein johquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
+/- 1.70Draag wel vaak hakken, lijk ik iets groter
Maar je hebt een vriendin
![]()
Ik weet niet wat je budget is maar dit zijn mijn favo 2:
La Vie est Belle
Elie Saab
Dubbele zwak! Niet zo groot en vaak hakken dragen... niet verder gaan hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
+/- 1.70Draag wel vaak hakken, lijk ik iets groter
Maar je hebt een vriendin
![]()
Ik weet niet wat je budget is maar dit zijn mijn favo 2:
La Vie est Belle
Elie Saab
Ik ben vaak de kleinste in een groepquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch niet klein johgemiddeld
*op handen gaat zitten*quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Trio met een hoer lijkt me wel wat
Roep eens wat!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:17 schreef sanger het volgende:
Maarre naamgenoot, waarom niet eens iets anders als een luchtje??
Ik heb al jaren geen luchtje meer gegeven
Moet je zeggen als je een dutch oven doet bij dr.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:17 schreef sanger het volgende:
Maarre naamgenoot, waarom niet eens iets anders als een luchtje??
Ik heb al jaren geen luchtje meer gegeven
-Neem dr mee uit etenquote:
Wat ik de laatste jaren heb gegeven:quote:
http://www.dianabol.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:20 schreef Maraca het volgende:
* Maraca gaat steroīden bestellen
Wacht maar
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Goh. Wat scheelt dat een hoop centen om geen vriendin te hebben
Hoeren moet je ook betalen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Goh. Wat scheelt dat een hoop centen om geen vriendin te hebben
Ok, ik bluftequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dianabol.nl/
Laat me weten hoe het bevalt!
Ooh dus jij bent zoeen die je lul erin hangt en niet afrekend. Ja, nee. Duidelijk.quote:
Wanneer wil je afspreken? Gr. A. Stegemanquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Psssst. Wat kopen? Heb nog van alles in de kofferbak
Ben je we nog boos om? Meende dat we dit hadden uitgepraat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dus jij bent zoeen die je lul erin hangt en niet afrekend. Ja, nee. Duidelijk.
Krijg nog 90 euro van je!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben je we nog boos om? Meende dat we dit hadden uitgepraat.
Deel je daar geen samples van uit?quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer wil je afspreken? Gr. A. Stegeman
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer wil je afspreken? Gr. A. Stegeman
Sorry. Ik heb wel ketamine, oxycodon, sos, pep, butrans en fentanyl voor je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Deel je daar geen samples van uit?Wat voor drugdealer ben jij?
Inflatie he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verdomme. Je bent duurder geworden.
2 uur vanmiddag. Pompstation op de afsluitdijk, jij en ik alleen. Dit moeten we nu maar eens uitvechten.quote:
Zit op die website te kijken. Ziet er gewoon eng uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb wel ketamine, oxycodon, sos, pep, butrans en fentanyl voor je?
Oke!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
2 uur vanmiddag. Pompstation op de afsluitdijk, jij en ik alleen. Dit moeten we nu maar eens uitvechten.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit op die website te kijken. Ziet er gewoon eng uit
Maar dat is zonder anabolen. Althans, die 10-12% kun je gewoon zonder bereiken hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks
[ afbeelding ]
Ga zelf voor 20-22%
Wil dit ook heel graag bereiken zonder anabolenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat is zonder anabolen. Althans, die 10-12% kun je gewoon zonder bereiken hoor.
ik vind het overigens wel awesome.
Ik zit nu op 20-22%
Kun je bereiken hoor. Kwestie van hard trainen en een straks schema qua voeding volgen. Ik wil richting 15% Miss wel iets lager nog. Maar dat zie ik dan wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil dit ook heel graag bereiken zonder anabolenZit nu tussen de 25 en de 30
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Gewoon gaan voor die 50% is veel makkelijker
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je bereiken hoor. Kwestie van hard trainen en een straks schema qua voeding volgen. Ik wil richting 15% Miss wel iets lager nog. Maar dat zie ik dan wel.
10 is het minimum geloof ik voor vrouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar < 16% schijnt toch voor vrouwen niet al te gezond te zijn?
Dan z'n de vrouwelijke curves wel weg of valt dat mee?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 is het minimum geloof ik voor vrouwen.
Dan ben je kei afgetraind.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan z'n de vrouwelijke curves wel weg of valt dat mee?
Valt me nog mee. Persoonlijk vind ik een midden tussen de middelste en laatste mooiquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ben je kei afgetraind.
[ afbeelding ]
Wel een mooie illustratie van hoe verschillend de distributie kan zijn (En wat goed bij je lijf gekozen "kleding" kan doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks
[ afbeelding ]
Ga zelf voor 20-22%
Ik zat precies hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooie illustratie van hoe verschillend de distributie kan zijn (En wat goed bij je lijf gekozen "kleding" kan doen), als je naar de middelste rij kijkt bijvoorbeeld, vind ik de 30% een mooier lijf dan de 25%
Zo'n spiegelbeeld zou ik ook echt prima vinden.
(Om bij de plaatjes te blijven, zit nu meer in de hoek van de 35%
)
Waardeloze personal trainer dan. Maar what else is new.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik fulltime ging werken en een auto kreegJaar of 23 moet ik geweest zijn. Op mijn 17e was ik maatje 34
Toen deed ik echt alles op de fiets en ik sportte wel veel (veel dansen). Maar ik heb het er ook over gehad met mijn PT en die gaf ook aan dat het niet realistisch is om te verwachte dat je 10 jaar later nog steeds zo'n lichaam hebt. Hoe goed je ook eet
Ik vind het ook mooi. Ik heb hetzelfde figuur als 25 op dit moment en dat vind ik niet lelijk, maar ik wil wel wat dunner worden. Alleen soms heb ik het idee dat ik niet zo Sylvie Meis dun kan worden omdat mijn figuur van zichzelf wat voller is.. Of misschien krijg ik dat door heel veel te trainen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooie illustratie van hoe verschillend de distributie kan zijn (En wat goed bij je lijf gekozen "kleding" kan doen), als je naar de middelste rij kijkt bijvoorbeeld, vind ik de 30% een mooier lijf dan de 25%
Zo'n spiegelbeeld zou ik ook echt prima vinden.
(Om bij de plaatjes te blijven, zit nu meer in de hoek van de 35%
)
Ben jij nu een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Ik heb hetzelfde figuur als 25 op dit moment en dat vind ik niet lelijk, maar ik wil wel wat dunner worden. Alleen soms heb ik het idee dat ik niet zo Sylvie Meis dun kan worden omdat mijn figuur van zichzelf wat voller is.. Of misschien krijg ik dat door heel veel te trainen.
't is dat ze er zelf naar vraagtquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef sandertjuh het volgende:
Ik weet trouwens al wat voor cadeau het gaat worden. Een nieuw strijkijzer! Ze loopt al weken te klagen dat het ding wat ze nu gebruikt ruk is.
Nu nog even zoeken naar een goede
Het is natuurlijk een beetje in eigen belang, zo'n cadeauquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is dat ze er zelf naar vraagtAnders was het een twijfelachtig cadeau
Tip: stoomfunctie
Een meisje, hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben jij nu een jongen of een meisje?
Ah, volgens je profiel ben je een jongen. Dacht alquote:
Dat. Je kan prima zo'n lichaam hebben op latere leeftijd. Ik ben straks ook 26.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Waardeloze personal trainer dan. Maar what else is new.
O zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, volgens je profiel ben je een jongen. Dacht al
Braafquote:
Good luck.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:46 schreef sandertjuh het volgende:
Strijkijzer besteld, word morgen hier op werk afgeleverd![]()
Nu beginnen aan de grootste kut klus van vandaag, serienummers bij elkaar gaan zoeken van een grote order voor een klant.
Wish me luck
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En toen liet je de PWO vallen
Tijd voor nieuwe pot
Ach ja. Moet soms ff gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb echt een schurft hekel aan dat soort administratieve rompslomp
Je hebt straks een hyperactieve vloerquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En toen liet je de PWO vallen
Tijd voor nieuwe pot
Of puppyquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt straks een hyperactieve vloer
Nou, nadat ik dacht "GODVERDOMME"... bedacht ik me dat dus ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]. sukkel
Goed excuus om xplode te bestellen.
Verstandigquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of puppydie moest ik er bij vandaan trekken
die kwam al aangesjeest
Had al zo'n voorgevoelquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:54 schreef Qwea het volgende:
komt die kortingscode goed van pas, Maraca
Hehe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nadat ik dacht "GODVERDOMME"... bedacht ik me dat dus ook
De tering. Dat gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:33 schreef Qwea het volgende:
True story.
Poll : 200 kilo legpress, redden of niet?
Ik kom niet boven de 135quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De tering. Dat gaat je niet lukken.
Zelf momenteel op 125 kg
3 sets van 10 reps red ik op 135.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar jij bedoelde met 1 herhaling toch? Geen 12 ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 sets van 10 reps red ik op 135.
Ik red tot en met 150kg op 3 reps
Netjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 sets van 10 reps red ik op 135.
Ik red tot en met 150kg op 3 reps
Netjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:57 schreef sandertjuh het volgende:
Heb laatst eens gekeken wat mijn max met benchpressen was. Begonnen met 90kg-95-100 en uiteindelijk gestrand op 105kg 2 herhalingen.
Misschien dat ik de 110kg ook wel had gered als ik met een hoger gewicht was begonnen
Binnenkort weer een keertje proberen.
Ik ga morg 85/90 proberen op 4 repsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:57 schreef sandertjuh het volgende:
Heb laatst eens gekeken wat mijn max met benchpressen was. Begonnen met 90kg-95-100 en uiteindelijk gestrand op 105kg 2 herhalingen.
Misschien dat ik de 110kg ook wel had gered als ik met een hoger gewicht was begonnen
Binnenkort weer een keertje proberen.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:33 schreef Qwea het volgende:
True story.
Poll : 200 kilo legpress, redden of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Geen lift. Ja, 5 min +-quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lift?
Moet je ook nog fietsen oid om thuis te komen?
Netjes hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Lekker gefietst. 25 km in 48:32. 30,96 km/u
Ik kan het dus ook zonder PWO
Wil in het nieuwe jaar de racefiets intensief gebruiken. Dus nu even opbouwenquote:
Klinkt als een prima training!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Lekker gefietst. 25 km in 48:32. 30,96 km/u
Ik kan het dus ook zonder PWO
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een prima training!
Hier een hardlooptraininkje, 4,5km in 36 minuten, lekker relaxed dus. (Loop met zusje mee, die was nog aan het opbouwen naar de 5, dus snelheid boeit even niet.) In het nieuwe jaar wat meer op snelheid trainen ook.
Oh, neuh, in training langzamer lopen is helemaal prima. Maar ik wil ook wat sneller *kunnen*, zeg maar. En nooit echt heel veel aandacht aan besteedt, dus een mooi doel voor het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Volgens mij is soms iets langzamer lopen helemaal niet verkeerd, maar ik weet daar niet veel vanaf
O zo op die manierquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, in training langzamer lopen is helemaal prima. Maar ik wil ook wat sneller *kunnen*, zeg maar. En nooit echt heel veel aandacht aan besteedt, dus een mooi doel voor het nieuwe jaar.
En in principe geldt hoe minder gewicht, hoe sneller, dus ook in dat opzicht nog genoeg potentie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O zo op die manier. Inderdaad een snel, realistisch, doel zetten voor 2015. Motiveert lekker, maakt het leuk
Hoe minder vetmassa hoe sneller ook over het algemeenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En in principe geldt hoe minder gewicht, hoe sneller, dus ook in dat opzicht nog genoeg potentie.
Win win, want en sneller en lichter. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En in principe geldt hoe minder gewicht, hoe sneller, dus ook in dat opzicht nog genoeg potentie.
Ik wil het gewicht niet in spiermassa verliezen in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe minder vetmassa hoe sneller ook over het algemeen
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Win win, want en sneller en lichter. Ik zeg doen.
respectquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef CrunchySelf het volgende:
En wij zitten hier af en toe te mekkeren, motivatie filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)_jullie_excuus_.html
Wat is reuma stand? Krom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef Qwea het volgende:
Mijn hand staat in reuma stand
Hoe de fuck moet ik nou morgen benchpressen?
![]()
![]()
Ik mountainbike liever, maar fietsen is inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wil in het nieuwe jaar de racefiets intensief gebruiken. Dus nu even opbouwen
Heb een racefiets paar jaar geleden gekocht, nieuw. Weinig gebruikt, dus dat moet even anders.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik mountainbike liever, maar fietsen is inderdaad lekker
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is reuma stand? Krom?
Klote in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |