Pretty much yeah...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dafuck?! Schuif je het naar binnen ofzo?
No hate, buff jwts!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij noemt je dik Qwea, pik je dat?!
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.quote:
Ga jij maar niet neer refreinen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu ga ik echt niet neer refreinen en reageren.
Dweilen als je bent klaargekomen he!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.
Ja, liters.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dweilen als je bent klaargekomen he!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dweilen als je bent klaargekomen he!
Dan ga ik ook maarquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pfff. Nou, ga maar lekker slapen dan. Ik blijf hier wel alleen de wacht houden.
Zoals bij de Ramadan? Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef Krulledol het volgende:
Hoe denken jullie over vasten? Dat wordt steeds populairder.
Oh, als in een detox. Lijkt me net zoals de 1000 andere diëten: een tijdelijke oplossing.quote:
500 jaar geleden at men ook geen 6 keer per dag. En 500 jaar is niks in de termen van evolutie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef Krulledol het volgende:
Sommige mensen zeggen dat het gezond is, alleen kan ik me daar niets bij voorstellen
Niks tijdelijks aan als je je kcalbehoefte in 8 uurtjes naar binnen schuift ipv 16 uur. Prima manier om je hongergevoel te managen. Na een paar dagen gewenning is 't easy peasy vol te houden. Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, als in een detox. Lijkt me net zoals de 1000 andere diëten: een tijdelijke oplossing.
Wow echt?quote:
Jup. Dat staat op het zakje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wow echt?Hij smaakt naar bubblegum
Oke, thank you!
Ja, jij moest zo nodig naar die fuck biosquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ben ik een avondje op stap mis ik gelijk van allesRuziemakertjes
![]()
Vandaag:
O: schaaltje yoghurt en een cappuchino (met zoetje uiteraard)
T: 2 bruine boterhammen kaas
L: kipfilet, rijst en wokgroentes (is nog over van gisteren)
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
D: spinazie met een stukje vlees
T: 500 gram magere kwark
Nog 2 dagen werken en dan lekker lang weekend. Hopelijk mogen we morgen wat eerder naar huis, mag daarna nog gezellig naar Den Haag rijden om bij m'n moeder te gaan eten.
Echt de eerste pwo die ik echt lekker vondquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup. Dat staat op het zakje.
Klopt, dat zou wel een betere omschrijving zijn.
Hmm.. nou ja, mij lijkt het persoonlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
500 jaar geleden at men ook geen 6 keer per dag. En 500 jaar is niks in de termen van evolutie.
[..]
Niks tijdelijks aan als je je kcalbehoefte in 8 uurtjes naar binnen schuift ipv 16 uur. Prima manier om je hongergevoel te managen. Na een paar dagen gewenning is 't easy peasy vol te houden. Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.
Ik heb IMF gedaan.. ik kan het iig nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. nou ja, mij lijkt het persoonlijk helemaal niksMaar als het niet zo'n Sonja Bakker dieet is, dan is het wel prima
Nee, ik moet ook 'gewoon' kunnen eten. Al die boeken die van alles en nog wat voorschrijven.. nahquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb IMF gedaan.. ik kan het iig niet
Hier doen collega's ook niks anders dan op of aanmerkingen hebben op mijn eet patroon. Maar zelf ondertussen 3 ker per week tijdens de lunch lekker naar de snackbar gaan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:54 schreef fathank het volgende:
Alleen moet je opmerkingen van je collega's voor lief nemen. "Zeg hoef jij niks te eten?". Nee, mijn eetwindow begint pas om 16:00 uur. Kijken ze je aan alsof ze water zien branden.
En dan zeker een gezond broodje tartaar halen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier doen collega's ook niks anders dan op of aanmerkingen hebben op mijn eet patroon. Maar zelf ondertussen 3 ker per week tijdens de lunch lekker naar de snackbar gaan...
Ik denk ook wel dat die manie beter werkt.. ik heb zelf een beetje hoe strikter het word hoe meer ik mezelf er tegen verzetquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Maraca het volgende:
Nee, ik moet ook 'gewoon' kunnen eten. Al die boeken die van alles en nog wat voorschrijven.. nah
Ik hou dus juist van strikt en schema. Ik weet nu precies wanneer ik wat mag eten. Werkt als een tietquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die manie beter werkt.. ik heb zelf een beetje hoe strikter het word hoe meer ik mezelf er tegen verzet
Ja of een 'broodje gezond'.. maar de keren dat ik mee ga is het toch patat + nog iets en een blikje cola. Bestel er zelf overigens niks maar wel grappig om te zien. Moet er niet aan denken. 3-4 keer per week patat eten tijdens je lunch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan zeker een gezond broodje tartaar halen ofzo![]()
Ik ken ze die eten 3x in de week KFC, 1x per week MCD, elke dag tijdens de lunch stuk of 4 croissants, en thuis ipv normaal te eten nog 3 zakken chips ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja of een 'broodje gezond'.. maar de keren dat ik mee ga is het toch patat + nog iets en een blikje cola. Bestel er zelf overigens niks maar wel grappig om te zien. Moet er niet aan denken. 3-4 keer per week patat eten tijdens je lunch.
Blegh
Ruilen? 90% van wat hier zit eet echt bedroevend slecht. Niet dat ik mezelf er mee ga bemoeien, ze zoeken het maar uit. Sowieso hoop ik hier niet lang meer te zitten eigenlijk, ballententquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
Ik heb collega's die echt gezond etenGoed, een aantal krijg je niet mee naar de salade-bar, maar die eten dan nog wel volkorenbrood met gezond beleg.
Maar misschien dat zij (net zoals ik) achter gesloten deuren eters zijn (in het openbaar keurig eten, maar thuis een zak oliebollen wegwerken). Alhoewel dat laatste natuurlijk verleden tijd is
werk er iig hard aan!
Nou ja, de meesten eten zo gezond omdat we een vrij zware baan hebben en het anders niet vol te houden isquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ruilen? 90% van wat hier zit eet echt bedroevend slecht. Niet dat ik mezelf er mee ga bemoeien, ze zoeken het maar uit. Sowieso hoop ik hier niet lang meer te zitten eigenlijk, ballentent
En je mag jezelf natuurlijk best wel een keertje verwennen met een oliebol! Als het maar met mate is.
Misschien is het voor jou wel aantrekkelijk, ik werk over het algemeen voornamelijk met mannen. Moeten IT-nerdjes wel een beetje je type zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, de meesten eten zo gezond omdat we een vrij zware baan hebben en het anders niet vol te houden isDus ik weet niet zeker of je wilt ruilen
En een keer een oliebol is prima. Maar ik at er echt 10 op in 1 zitting
Ik werk ook vrijwel alleen met mannenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wel aantrekkelijk, ik werk over het algemeen voornamelijk met mannen. Moeten IT-nerdjes wel een beetje je type zijn natuurlijk
Mazzelaar, je hebt ze voor het uitzoeken dus!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik werk ook vrijwel alleen met mannenBen werkzaam in een mannenwereldje
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mazzelaar, je hebt ze voor het uitzoeken dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |