De opleiding groep 6 bij basisschool De Vlieger.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef ZarB het volgende:
En welke studie doe je aangezien je hiermee in staat lijkt te zijn vragen over het ah assortiment te kunnen beantwoorden?
Dat heb je niet nodig, maar andersom is het allemaal ook niet hogere wiskunde binnen zo'n supermarkt, dus ik voel me nogal beledigd wanneer een klant meent dat ik geen antwoord op een vraag kan geven.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Inspireme het volgende:
Ja want voor producten kennis in een supermarkt heb je een wo opleiding nodig
Teamleiders die niks doen of niet helpen zijn vervelend, maar jij stelt je ook een beetje aan
Die klant weet niet dat jij wo doet dus misschien is het een idee om je collegekaart op te spelden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Dat heb je niet nodig, maar andersom is het allemaal ook niet hogere wiskunde binnen zo'n supermarkt, dus ik voel me nogal beledigd wanneer een klant meent dat ik geen antwoord op een vraag kan geven.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die klant weet niet dat jij wo doet dus misschien is het een idee om je collegekaart op te spelden.
Je hoeft je niet beledigd te voelen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Dat heb je niet nodig, maar andersom is het allemaal ook niet hogere wiskunde binnen zo'n supermarkt, dus ik voel me nogal beledigd wanneer een klant meent dat ik geen antwoord op een vraag kan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nil nequit amor.
Op de vraag waarom ze dergelijke doetjes aannemen na ben ik het met je vragen eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me af in welk geval klanten om een teamleider vragen (klachten uitgezonderd). Als een vakkenvuller niet weet waar iets staat ofzo? Welke vragen kun je uberhaupt hebben in een supermarkt?
Je weet dat je vrij bent om ontslag te nemen? Je bent nog jong dus elke jonge kracht is tegenwoordig welkom bij welke super ook. AH is niet alles...quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Werk nu al een tijdje bij AH. Op zich prima werk, veel toffe collega's. Af en toe moet ik echter wel echt mijn ego behoorlijk aan de kant zetten.
Er zijn namelijk een aantal teamleiders, van mijn leeftijd, soms ietsje ouder. Ik stoor me er enorm aan dat ik dan moet luisteren naar een of andere wijsneus die weinig tot geen capaciteiten heeft, maar zich wel enorm interessant vindt omdat hij bij een supermarkt in Lutjebroek een team moet aansturen.
Vandaag heb ik weer gewerkt, en ik moet echt af en toe op mijn tanden bijten. Vanaf het moment dat de supermarkt manager naar huis ging, heeft hij de hele avond boven gezetenBeetje broodjes bakpao in de magnetron stoppen, op zijn telefoon kloten.
Het ergste is nog dat er soms klanten zijn die vragen of ik de teamleider even van''achter'' wil halen voor een vraag omdat ze kennelijk denken dat ik niet in staat ben om normaal antwoord te geven oid, terwijl ik een wo opleiding ben gestart in september en die kerel een of andere mbo fitness opleiding doet.
De vernedering die ik elke keer weer moet nemen door dat soort gasten
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De opleiding groep 6 bij basisschool De Vlieger.
Bij mij doen ze zelf een pad zodat we zo min mogelijk moeten overwerken als er iemand niet is en zeggen dat dat zo hoort. Ze proberen bij mij heel erg 1 team te maken en iedereen heeft vaste avonden zodat iedereen gemotiveerd is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef getfitbysmith het volgende:
I know the pain bro.
9/10 keer zijn die teamleiders allemaal stoere mannetjes, ze hebben iets "bereikt" in hun leven. Stoor me vooral aan die mbo sukkeltjes, die mij de les gaan lezen.
Heb 2 teamleiders gehad die zich wel normaal kunnen gedragen, de rest was.
Een vrouw met humor! Ze bestaan!quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die klant weet niet dat jij wo doet dus misschien is het een idee om je collegekaart op te spelden.
Stoere man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:06 schreef Bloem84 het volgende:
Haha zo'n 5 jaar geleden was ik ook zo'n teamleider klootzak. Naast het feit dat ik boven in de kantine m'n vriendin zat af te kluiven (de lekkerste kassachick uiteraard) onder werktijd terwijl ik geacht werd mee te vullen, kwam het werk ook regelmatig niet af. Heb nooit een negatief woord gehoord overigens.
Toen ik nog een jonge Kiid was van rond de 15 jaar werkte je boy ook in de supermarkt. Toen kwam er één of andere G langs met de vraag naar groene bonen. Dus je boy natuurlijk radeloos want ik ken bruine bonen en witte bonen als geen ander, maar groene bonen? Achteraf bleek dus dat die G gewoon op zoek was naar sperziebonen. Wist je boy veelquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me af in welk geval klanten om een teamleider vragen (klachten uitgezonderd). Als een vakkenvuller niet weet waar iets staat ofzo? Welke vragen kun je uberhaupt hebben in een supermarkt?
Euh wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Herkenbaar ondanks dat ik gelukkig nooit in een supermarkt ben geweest.
Jezelf in 3e persoon 'je boy' noemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik nog een jonge Kiid was van rond de 15 jaar werkte je boy ook in de supermarkt. Toen kwam er één of andere G langs met de vraag naar groene bonen. Dus je boy natuurlijk radeloos want ik ken bruine bonen en witte bonen als geen ander, maar groene bonen? Achteraf bleek dus dat die G gewoon op zoek was naar sperziebonen. Wist je boy veel
Vragen van dergelijke strekking mag/kan je verwachten en je moet niet het niveau onderschatten.
Ik ben maar 1 persoon hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jezelf in 3e persoon 'je boy' noemen.
Zeker bij een pakje boter gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef fs180 het volgende:
zo heuj, een vakkenvuller met een wo opleiding
Ben jij ook al hoofd van de vakkenvulling guus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is gewoon een collega met karakter.
Ik ben niet eens vulploegmedewerker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij ook al hoofd van de vakkenvulling guus?
Ja zo hoort het ook, niet van die teamleiders die op hun luie reet zitten en rond zitten te commanderen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Bij mij doen ze zelf een pad zodat we zo min mogelijk moeten overwerken als er iemand niet is en zeggen dat dat zo hoort. Ze proberen bij mij heel erg 1 team te maken en iedereen heeft vaste avonden zodat iedereen gemotiveerd is.
Je boy was opgestapt toen er een nieuwe bedrijfsleider werd aangesteld die werkdagen van 5 tot 9 wilde invoeren. Dat ging mij als 15/16-jarig wonderkind toch net wat te ver.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:49 schreef JiggyJ het volgende:
Snap sowieso niet hoe je je voor die paar euro per uur kunt laten vernederen.
Ben op mijn 14e bij AH gaan werken, en toen trok ik het nog wel om commando's van 18-20 jarige teamleiders te krijgen. Maar toen ik 18 was, en tegen de teamleider zei '' Ik rijd de zuivel alvast even door naar de koelcel '' en als antwoord kreeg ''Nee ik wil dat je eerst even naar me luistert'' , ben ik per direct opgestapt.
Mijn ogen!quote:[b]Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Er zijn namelijk een aantal teamleiders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |