Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De opleiding groep 6 bij basisschool De Vlieger.
Bij mij doen ze zelf een pad zodat we zo min mogelijk moeten overwerken als er iemand niet is en zeggen dat dat zo hoort. Ze proberen bij mij heel erg 1 team te maken en iedereen heeft vaste avonden zodat iedereen gemotiveerd is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef getfitbysmith het volgende:
I know the pain bro.
9/10 keer zijn die teamleiders allemaal stoere mannetjes, ze hebben iets "bereikt" in hun leven. Stoor me vooral aan die mbo sukkeltjes, die mij de les gaan lezen.
Heb 2 teamleiders gehad die zich wel normaal kunnen gedragen, de rest was.
Een vrouw met humor! Ze bestaan!quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die klant weet niet dat jij wo doet dus misschien is het een idee om je collegekaart op te spelden.
Stoere man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:06 schreef Bloem84 het volgende:
Haha zo'n 5 jaar geleden was ik ook zo'n teamleider klootzak. Naast het feit dat ik boven in de kantine m'n vriendin zat af te kluiven (de lekkerste kassachick uiteraard) onder werktijd terwijl ik geacht werd mee te vullen, kwam het werk ook regelmatig niet af. Heb nooit een negatief woord gehoord overigens.
Toen ik nog een jonge Kiid was van rond de 15 jaar werkte je boy ook in de supermarkt. Toen kwam er één of andere G langs met de vraag naar groene bonen. Dus je boy natuurlijk radeloos want ik ken bruine bonen en witte bonen als geen ander, maar groene bonen? Achteraf bleek dus dat die G gewoon op zoek was naar sperziebonen. Wist je boy veelquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me af in welk geval klanten om een teamleider vragen (klachten uitgezonderd). Als een vakkenvuller niet weet waar iets staat ofzo? Welke vragen kun je uberhaupt hebben in een supermarkt?
Euh wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Herkenbaar ondanks dat ik gelukkig nooit in een supermarkt ben geweest.
Jezelf in 3e persoon 'je boy' noemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik nog een jonge Kiid was van rond de 15 jaar werkte je boy ook in de supermarkt. Toen kwam er één of andere G langs met de vraag naar groene bonen. Dus je boy natuurlijk radeloos want ik ken bruine bonen en witte bonen als geen ander, maar groene bonen? Achteraf bleek dus dat die G gewoon op zoek was naar sperziebonen. Wist je boy veel
Vragen van dergelijke strekking mag/kan je verwachten en je moet niet het niveau onderschatten.
Ik ben maar 1 persoon hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jezelf in 3e persoon 'je boy' noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |