Een van de beste van 2014. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:
Ik kijk via de 360cam op hole1988.nl één van de snelste stream. Met goed geluid.quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Amnistia het volgende:
Hoeveel vertraging zit er wel niet tussen de stream en de tv? Ik zit hier met mijn upc box te kijken en ik zie dingen pas later dan bijv dagoduck
Ah... dat zal het hem zijn... klote upc..quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk via de 360cam op hole1988.nl één van de snelste stream. Met goed geluid.
OMGquote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op handjes binnen nu en 2 minuten
Koudspel.quote:
Ik luister deze wel even ter vervanging.quote:
Mij?quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist tussen 13.00 en nu?
Normaal is het andersomquote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Idee van Domien jatten is ook een tikkie jammer
Behalve dat het al gedaan isquote:
- Een kapotte gitaar.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Amnistia het volgende:
Vroeger.... Toen mensen dat nog deden met aanstekers en je een verbrande duim had...
Dat.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Amnistia het volgende:
Vroeger.... Toen mensen dat nog deden met aanstekers en je een verbrande duim had...
Ik heb op mijn iPod geen flitslampje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Zaktabak het volgende:
Van die sukkels die dan het backlight/scherm van hun smartphone omhoog gaan gooien ipv het flitslampje
Ik voel me oudquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat.
Vroeger, toen we nog LP's draaiden.
Geen kindermiddag meer tegenwoordig?quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Een kapotte gitaar.
- Ze gingen stofzuigen
- van alles.
Ik draai nog steeds LP'squote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat.
Paloma Faithquote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
Het is nog geen woendag middag..quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen kindermiddag meer tegenwoordig?
Die hebben de handig sjieke app nog niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Zaktabak het volgende:
Van die sukkels die dan het backlight/scherm van hun smartphone omhoog gaan gooien ipv het flitslampje
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Qunix het volgende:
Coen zijn aandacht is wel weg... Mobieltjes kunnen weer uit, anders is de batterij op.
Vroegâh, toen er nog prijsstickertje op je blikje cola zat wat je er eerst af moest peuteren om daarna het lipje eraf te kunnen trekkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat.
Niet veel dus ....quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Een kapotte gitaar.
- Ze gingen stofzuigen
- van alles.
Kak.quote:
Die heb ik nog steeds joh. Heb ze zelfs een half jaar terug nog van zolder gehaald en ben weer gaan verzamelen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat.
Helemaal terug van weggeweest. I like.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds joh. Heb ze zelfs een half jaar terug nog van zolder gehaald en ben weer gaan verzamelen.
Blijven ademen Ceequote:
Dat lipje is trouwens een rietjeshouder kwam ik laatst achter.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Vroegâh, toen er nog prijsstickertje op je blikje cola zat wat je er eerst af moest peuteren om daarna het lipje eraf te kunnen trekken
Er zijn een paar dingen op de wereld die ik niet tolereer:quote:
Als ik heel hard in het publiek roep 'cassettebandje' dan kijken alleen de oude fossielen op hoor...quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen op de wereld die ik niet tolereer:
Oorlog
Terrorisme
Olijven
De muziek van Maria Mena
Het lipje gooide je wegquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat lipje is trouwens een rietjeshouder kwam ik laatst achter.
Je moet het eens met 'bom' proberenquote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als ik heel hard in het publiek roep 'cassettebandje' dan kijken alleen de oude fossielen op hoor...
Dan worden er wel een paar wakker tenminste... wat een zaaddodende muziek zeg.. pffquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het eens met 'bom' proberen
Herman? Of je eigen brood?quote:
Verdomme, Vulture.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het eens met 'bom' proberen
Cassettebandjesquote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als ik heel hard in het publiek roep 'cassettebandje' dan kijken alleen de oude fossielen op hoor...
De vriend van mijn jongere 'nichtje' (als in dochter van mijn eigen tante/oom) verzamelt ze ook. Ze zijn beide 16.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Helemaal terug van weggeweest. I like.
Twee maanden terug in San Francisco nog 2 cassettebandjes gekocht.quote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Cassettebandjes
vorige maand nog een aantal gedraaid
Cool. Ook nieuwe, of alleen voor 1990?quote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De vriend van mijn jongere 'nichtje' (als in dochter van mijn eigen tante/oom) verzamelt ze ook. Ze zijn beide 16.
En dan je eigen lip snijden aan de restantjes metaal.quote:
San Franciscoquote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee maanden terug in San Francisco nog 2 cassettebandjes gekocht. [ afbeelding ]
Dan heb je 'm verkeerd opengemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan je eigen lip snijden aan de restantjes metaal.
Oh dat heb ik dan echt gemistquote:
Serious Talent coming up... en een proteïnenshake van Wilbert als toetjequote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Amnistia het volgende:
Dat mens klinkt al een kakker.. De band zal ook wel ruk zijn
Hij had gelukkig een schone boxershort aanquote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef miieejj het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien dat down met Johnny , die geer en goor na doen, dat ie domien wakker hadden gemaakt... Domien vond ut nie zo grappig..
quote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serious Talent coming up... en een proteïnenshake van Wilbert als toetje
Gemixt had ze (dat 'nichtje' van mij) me verteld. Wat oudere muziek uit jaren '70 en '80, soms wat '60, juist heel veel jaren 90, en hier en daar nieuw (Mumford and Sons, Radical Face enz) maar dat is dan weer haar bijdragequote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cool. Ook nieuwe, of alleen voor 1990?
(ik heb LP's van na 2005, vandaarquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gemixt had ze (dat 'nichtje' van mij) me verteld. Wat oudere muziek uit jaren '70 en '80, soms wat '60, juist heel veel jaren 90, en hier en daar nieuw (Mumford and Sons, Radical Face enz) maar dat is dan weer haar bijdrage
Dit is de perfecte omschrijving.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Het zou een Letlandse songfestivalinzending kunnen zijn... en da's geen compliment
Ik moest aan Treble denken...en dat was ook niet complimenteus bedoeld.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Het zou een Letlandse songfestivalinzending kunnen zijn... en da's geen compliment
Als dit erbij had staan zingen, waren ze allemaal vrijwillig aan dat kruis gaan hangen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
...zeiden de apostelen op Goede Vrijdag.
Of ze hangen in de vangrails.quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Giel zou een blik bejaarden opentrekken, maar die hebben na het horen van deze plaat allemaal spontaan een euthanasieverklaring getekend
quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Giel zou een blik bejaarden opentrekken, maar die hebben na het horen van deze plaat allemaal spontaan een euthanasieverklaring getekend
quote:Op maandag 22 december 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kreeg net klachten van de buren. En da's knap want die zijn op vakantie.
Heeft ie ook wel in z'n kast dacht ik wel.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
(ik heb LP's van na 2005, vandaar)
quote:
Ik zou willen dat ik kon zeggen "hoe weet jij dat nou" maar zo onderhand half Nederland heeft 'm mogen zien.quote:
Het wordt tijd voor handjesquote:
Hoe zou jij erbij hebben gestaan na die demo?quote:
Ik heb het nog steeds weten te ontlopen.....of ik heb het uit mijn geheugen verbannen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik kon zeggen "hoe weet jij dat nou" maar zo onderhand half Nederland heeft 'm mogen zien.
Als het een man was, zou ik haar een blije eikel genoemd hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Wende altijd zo hysterisch vervelend
Blije doos?quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het een man was, zou ik haar een blije eikel genoemd hebben.
Geen idee wat de vrouwelijke tegenhanger is.
Met m'n HANDJUUUHHSS in m'n oren. Springend overigens.quote:Op maandag 22 december 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zou jij erbij hebben gestaan na die demo?
Dat associeer ik met hysterische zwangere vrouwen, maar ik denk dat het dat moet zijn.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van Glee nog beter
Het zou helpen als ze hetzelfde liedje zouden spelen als Wende zingt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Strijkers zijn tof maar het komt niet over
Zeg je dat volgende week woensdagavond ook?quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Strijkers zijn tof maar het komt niet over
quote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg je dat volgende week woensdagavond ook?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg je dat volgende week woensdagavond ook?
Vind ik een mooie omschrijving.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Het is een soort zingende Victoria Koblenko... vol zitten van je eigen talent maar het vooral overdrijven
Perfect.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Het is een soort zingende Victoria Koblenko... vol zitten van je eigen talent maar het vooral overdrijven
quote:
quote:No licky licky
Ja dit.quote:
Giel doet dat dagelijks tegen iedereen die geluid produceert.quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
Alsof iemand eerlijk tegen haar wilt zeggen dat het echt mooi is
Ze heeft ook echt talent, alleen doet ze er de verkeerde dingen mee... haar Franse chansons zijn mooi (tikje elitair). Toen heeft ze zoveel veren in haar reet gekregen dat ze dacht dat dat met Engelse eigenzinnigheid ook wel moest lukken...quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Zaktabak het volgende:
Ze leek me best heel talentvol op het eerste gezicht. Totdat ze haar keel openzette
Ze typt met d'r tong zeker?quote:
quote:
Zo praat ik ook een beetjuhquote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Krokettah bakkuh, en frikandelluh, slaatjuss makuhh...
Geen speakers hebben die je harder kunt zetten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Qunix het volgende:
Echt kut dat het volume niet harder kan... Staat al op 100%.
Stream is te zacht
Heb ik, maar staan uit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen speakers hebben die je harder kunt zetten.
Soms moet je het werk overlaten aan minderen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
Hoezo bellen ze onze Cee niet, prutsers!
quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is voor mij altijd een referentie aan jou en SR.
Ah, is dat het.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms moet je het werk overlaten aan minderen.
Dat klonk vast fantastisch. Vandaag ga ik louter positief tegen je zijn, Ceequote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik een horny goedemorgen tegen Giel moest zeggen.
Ik heb het fragment nog.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klonk vast fantastisch. Vandaag ga ik louter positief tegen je zijn, Cee
Voordat deze commerciële versie uitkwam was er een instrumentale (original mix) en die had ik voor de release en vaak gedraaid. Hoor ik deze ineens op de radio, dacht ik dat dit een slechte kut cover wasquote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Dit vond ik zo'n gave track toen ik nog SlamFM luisterde
Ja sorry ik was in haarlem de hele dag.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het fragment nog.
Vandaag duurt niet meer lang Mexi.
Dit ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voordat deze commerciële versie uitkwam was er een instrumentale (original mix) en die had ik voor de release en vaak gedraaid. Hoor ik deze ineens op de radio, dacht ik dat dit een slechte kut cover was
Hoe was het? Heb je het plein wit geplamuurd toen War on Drugs werd gedraaid?quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry ik was in haarlem de hele dag.
morgen ook nog dan
2006quote:
Ik woord echt oudquote:
Maar wel met goed vet...quote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Nu heb ik zin in bitterballen ofzo...
Ik wilde het net typenquote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef CrashO het volgende:
Ik ruik die kamer al door mijn scherm heen
Die kwam op het plein niet echt uit de verf. Vooral bij waltz 2 heb ik het plein gewitquote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe was het? Heb je het plein wit geplamuurd toen War on Drugs werd gedraaid?
Lijkt ook een beetje op een bekende Duitser.quote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Miranda heeft het kapsel van Balkenende gejat?
Ik heb dus helemaal geen snacks in huis.quote:
Ik had er een iets Duits/Oostenrijkse associatie bij.quote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Miranda heeft het kapsel van Balkenende gejat?
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik een horny goedemorgen tegen Giel moest zeggen.
Duidelijk, dönerturk bellenquote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal geen snacks in huis.
Vast wel. Alles valt te frituren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal geen snacks in huis.
Miranda ís misluktquote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef ddx het volgende:
Kapsel is ook compleet mislukt van Miranda
Kost geld. Zie username.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zo te ruiken is er niet heel veel zuurstof in dit huis. Subtiel
Ik heb nog wat laatste kruidnoten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vast wel. Alles valt te frituren.
Daarvoor moeten ze naar buiten dus het is logisch dat je ze niet kent.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Sersjee het volgende:
Ken die gasten niet. Ook niets van gezien in de lokale media.
Fokkers.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Sersjee het volgende:
Ken die gasten niet. Ook niets van gezien in de lokale media.
Kwam jij vroeger wel eens in grtd?quote:
In Enschede mag je een gratis broodje hamburger ophalenquote:
Neequote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwam jij vroeger wel eens in grtd?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
Nou, ik ga mijn bed weer opzoeken. Morgen weer aanwezig zijn op werk
Walk the line
Pssshhh, hoofdrekenen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Pino112 het volgende:
"Nog 20 uur, dus tot zes uur"
0 + 20 != 18
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
Walk the line
Ah ik was al aan het bedenken wie het was, maar kon er niet op komen. Lelijk kapselquote:
Trustenquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
Walk the line
Dat zal het wel wezen ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ze naar buiten dus het is logisch dat je ze niet kent.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
Walk the line
Ik vond het wel een leuk jongetje zoquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ik was al aan het bedenken wie het was, maar kon er niet op komen. Lelijk kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |