SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef Levitas het volgende:
Hé balen.. Hoopte vandaag een mail te krijgen met "uw fiets is vandaag verzonden", maar helaas niks ontvangen. Dat betekent dus dat de Canyon op z`n vroegst op 2 januari binnen is, maar goed "verzending deze week" kan dus tot en met vrijdag zijn
Btw.. Hoe hebben jullie je fiets verzekerd? Ik vond het natuurlijk niet waard om m`n Cadex apart te verzekeren, maar dat lijkt me met deze fiets wel een goed idee. Zag al iets voorbij komen van de KNWU en een FM zei al iets over de ANWB.![]()
Huh, NTFU kost ¤38,50 per seizoen. Je hebt dan een dekking tot ¤1000 met eigen risico van ¤50.quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.
Je kunt het dekkingsbedrag ook verhogen voor ¤24 extra per ¤500 meer dekking.![]()
Is die verzekering niet alleen voor tijdens evenementen?quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.![]()
Verslapenmaar wel op de fiets. Uurtje later vandaag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Unieke voorwaarden NTFU fietsschadeverzekering:quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is die verzekering niet alleen voor tijdens evenementen?
Standaard verzekerd tegen schade aan fiets tot maximaal ¤ 1.000,-
Verzekerd tegen schade aan persoonlijke eigendommen (kleding e.d.) tot maximaal ¤ 115,-
De basisverzekering is uit te breiden tot ¤ 10.000,-
24 uur per dag, 7 dagen in de week verzekerd, tijdens tochten en trainingsritten
Je bent verzekerd voor de fiets waarop je fietst, dus 1 verzekering voor al je fietsen
Geldig in Europa, dus ook tijdens je fietsvakantie
Snelle afhandeling via digitaal schadeformulier op mijnNTFU.nlIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Die ntfu verzekering lijkt mij ook wel wat. Bij een val is nooit je volledige fiets stuk, maar kan je altijd nog onderdelen overzetten. Dan is 1000e + eventueel 500 extra wel voldoende.
Zijn de wielen stuk heb je aan 1000e wel voldoende. De groep is nooit volledig stik, dus is 1000 ook ruim en als frame stuk is, is 1500 vaak voldoende.
Keren ze de nieuwwaarde uit?
Of zie ik wat over het hoofd?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Er zijn weinig verzekeringen die de nieuwwaarde uitkerenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is deze daar 1 van?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
Er zijn weinig verzekeringen die de nieuwwaarde uitkerenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Lijkt me niet. Dan valt iedereen zodra z'n wielen bijna op zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, gaat iedere maand van af aankoop percentage af van bedrag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Die ntfu verzekering lijkt mij ook wel wat. Bij een val is nooit je volledige fiets stuk, maar kan je altijd nog onderdelen overzetten. Dan is 1000e + eventueel 500 extra wel voldoende.
Zijn de wielen stuk heb je aan 1000e wel voldoende. De groep is nooit volledig stik, dus is 1000 ook ruim en als frame stuk is, is 1500 vaak voldoende.
Of zie ik wat over het hoofd?
Had afgelopen jaar mijn ntfu verzekering redelijk verhoogd, denk dat ik het komende jaar voor iets minder ga bijverzekeren. Ik ben het wel grotendeels met je eens, maar het is natuurlijk nogal afhankelijk van soort frame/wielen etc wat voor een verhoging te overwegen is..![]()
Jij bent toch sowieso ook al knwu lid trouwens?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Of zie ik wat over het hoofd?![]()
Ja stel fiets heeft een aankoopwaarde van 2000 euro (frame/wielen/groep)quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Of zie ik wat over het hoofd?
En je hebt een verzekering tot max 1000 euro.
Stel je wielen van 1000 euro zijn dan volledig kapot, krijg je max 500 euro (- eventuele afschrijving) uitgekeerd omdat je onderverzekerd bent.![]()
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja stel fiets heeft een aankoopwaarde van 2000 euro (frame/wielen/groep)
En je hebt een verzekering tot max 1000 euro.
Stel je wielen van 1000 euro zijn dan volledig kapot, krijg je max 500 euro (- eventuele afschrijving) uitgekeerd omdat je onderverzekerd bent.![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?.![]()
die verz is een stuk minder en volgens mij moet je daarook nog extra voor betalen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent toch sowieso ook al knwu lid trouwens?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja, datlijkt mij ook meer logisch dan wat ddx zegt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben net wakker![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?
Moest jij ook framenummer opgeven?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja, die vul je ergens in op het online schadeformulierquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, datlijkt mij ook meer logisch dan wat ddx zegt.
Moest jij ook framenummer opgeven?.![]()
http://weblog.independer.(...)bent-onderverzekerd/quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben net wakker![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?
Zou anders wel erg makkelijk zijn want je hebt eigenlijk nooit 100% schade.![]()
Ik heb het meest basis lidmaatschap (gratis bij een toertocht) en dat is al inclusief verzekering voor wedstrijden en trainingsritten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
die verz is een stuk minder en volgens mij moet je daarook nog extra voor betalen.
Edit: Laat maar, is niet voor materiaal![]()
![]()
Ja okay, alleen jij stelt in het voorbeeld dat de wielen volledig kapot zijn. Dus 100% schadequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef ddx het volgende:
[..]
http://weblog.independer.(...)bent-onderverzekerd/
Zou anders wel erg makkelijk zijn want je hebt eigenlijk nooit 100% schade..![]()
Je fiets was in het voorbeeld alleen 2000 euro waardquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja okay, alleen jij stelt in het voorbeeld dat de wielen volledig kapot zijn. Dus 100% schade
Tuurlijk kan je dan snel je wielen in frame van 50 euro stoppen aangezien de verzekering voor al je fietsen telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |