SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef Levitas het volgende:
Hé balen.. Hoopte vandaag een mail te krijgen met "uw fiets is vandaag verzonden", maar helaas niks ontvangen. Dat betekent dus dat de Canyon op z`n vroegst op 2 januari binnen is, maar goed "verzending deze week" kan dus tot en met vrijdag zijn
Btw.. Hoe hebben jullie je fiets verzekerd? Ik vond het natuurlijk niet waard om m`n Cadex apart te verzekeren, maar dat lijkt me met deze fiets wel een goed idee. Zag al iets voorbij komen van de KNWU en een FM zei al iets over de ANWB.![]()
Huh, NTFU kost ¤38,50 per seizoen. Je hebt dan een dekking tot ¤1000 met eigen risico van ¤50.quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.
Je kunt het dekkingsbedrag ook verhogen voor ¤24 extra per ¤500 meer dekking.![]()
Is die verzekering niet alleen voor tijdens evenementen?quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
NTFU kost "maar" 24¤ op jaarbasis, echt geen geld. Vorig jaar onderuit gegaan binnen 3dagen had ik geld van kleding en andere dingen terug. Ideaal ook met toertochten dat je korting krijgt en je een pasje hebt, dit scheelt je vaak wachten in de rij.![]()
Verslapenmaar wel op de fiets. Uurtje later vandaag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Unieke voorwaarden NTFU fietsschadeverzekering:quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is die verzekering niet alleen voor tijdens evenementen?
Standaard verzekerd tegen schade aan fiets tot maximaal ¤ 1.000,-
Verzekerd tegen schade aan persoonlijke eigendommen (kleding e.d.) tot maximaal ¤ 115,-
De basisverzekering is uit te breiden tot ¤ 10.000,-
24 uur per dag, 7 dagen in de week verzekerd, tijdens tochten en trainingsritten
Je bent verzekerd voor de fiets waarop je fietst, dus 1 verzekering voor al je fietsen
Geldig in Europa, dus ook tijdens je fietsvakantie
Snelle afhandeling via digitaal schadeformulier op mijnNTFU.nlIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Die ntfu verzekering lijkt mij ook wel wat. Bij een val is nooit je volledige fiets stuk, maar kan je altijd nog onderdelen overzetten. Dan is 1000e + eventueel 500 extra wel voldoende.
Zijn de wielen stuk heb je aan 1000e wel voldoende. De groep is nooit volledig stik, dus is 1000 ook ruim en als frame stuk is, is 1500 vaak voldoende.
Keren ze de nieuwwaarde uit?
Of zie ik wat over het hoofd?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Er zijn weinig verzekeringen die de nieuwwaarde uitkerenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is deze daar 1 van?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
Er zijn weinig verzekeringen die de nieuwwaarde uitkerenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Lijkt me niet. Dan valt iedereen zodra z'n wielen bijna op zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, gaat iedere maand van af aankoop percentage af van bedrag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Die ntfu verzekering lijkt mij ook wel wat. Bij een val is nooit je volledige fiets stuk, maar kan je altijd nog onderdelen overzetten. Dan is 1000e + eventueel 500 extra wel voldoende.
Zijn de wielen stuk heb je aan 1000e wel voldoende. De groep is nooit volledig stik, dus is 1000 ook ruim en als frame stuk is, is 1500 vaak voldoende.
Of zie ik wat over het hoofd?
Had afgelopen jaar mijn ntfu verzekering redelijk verhoogd, denk dat ik het komende jaar voor iets minder ga bijverzekeren. Ik ben het wel grotendeels met je eens, maar het is natuurlijk nogal afhankelijk van soort frame/wielen etc wat voor een verhoging te overwegen is..![]()
Jij bent toch sowieso ook al knwu lid trouwens?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Of zie ik wat over het hoofd?![]()
Ja stel fiets heeft een aankoopwaarde van 2000 euro (frame/wielen/groep)quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Patroon het volgende:
Of zie ik wat over het hoofd?
En je hebt een verzekering tot max 1000 euro.
Stel je wielen van 1000 euro zijn dan volledig kapot, krijg je max 500 euro (- eventuele afschrijving) uitgekeerd omdat je onderverzekerd bent.![]()
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja stel fiets heeft een aankoopwaarde van 2000 euro (frame/wielen/groep)
En je hebt een verzekering tot max 1000 euro.
Stel je wielen van 1000 euro zijn dan volledig kapot, krijg je max 500 euro (- eventuele afschrijving) uitgekeerd omdat je onderverzekerd bent.![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?.![]()
die verz is een stuk minder en volgens mij moet je daarook nog extra voor betalen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent toch sowieso ook al knwu lid trouwens?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja, datlijkt mij ook meer logisch dan wat ddx zegt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben net wakker![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?
Moest jij ook framenummer opgeven?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja, die vul je ergens in op het online schadeformulierquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, datlijkt mij ook meer logisch dan wat ddx zegt.
Moest jij ook framenummer opgeven?.![]()
http://weblog.independer.(...)bent-onderverzekerd/quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben net wakker![]()
Hoezo zou je dan max 500 krijgen? Je hebt toch een verzekering van 1000? 1000 - 50 (eigen risico) = 950. Dus 950 min afschrijving ?
Zou anders wel erg makkelijk zijn want je hebt eigenlijk nooit 100% schade.![]()
Ik heb het meest basis lidmaatschap (gratis bij een toertocht) en dat is al inclusief verzekering voor wedstrijden en trainingsritten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
die verz is een stuk minder en volgens mij moet je daarook nog extra voor betalen.
Edit: Laat maar, is niet voor materiaal![]()
![]()
Ja okay, alleen jij stelt in het voorbeeld dat de wielen volledig kapot zijn. Dus 100% schadequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef ddx het volgende:
[..]
http://weblog.independer.(...)bent-onderverzekerd/
Zou anders wel erg makkelijk zijn want je hebt eigenlijk nooit 100% schade..![]()
Je fiets was in het voorbeeld alleen 2000 euro waardquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja okay, alleen jij stelt in het voorbeeld dat de wielen volledig kapot zijn. Dus 100% schade
Tuurlijk kan je dan snel je wielen in frame van 50 euro stoppen aangezien de verzekering voor al je fietsen telt.![]()
Fiets was ik niet vanuit gegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef ddx het volgende:
[..]
Je fiets was in het voorbeeld alleen 2000 euro waard
Tuurlijk kan je dan snel je wielen in frame van 50 euro stoppen aangezien de verzekering voor al je fietsen telt.
Ik las het als: Enkel de wielen van 1000e zijn kapot, rest heb ik dus buiten beschouwing gelaten
.![]()
Waarom zou je dat doen, dan krijg je een percentage van 50 euro terugquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef ddx het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dan snel je wielen in frame van 50 euro stoppen aangezien de verzekering voor al je fietsen telt.![]()
![]()
oja, dat klinkt wel logisch. Dus ik moet mijn fiets laten taxeren en voor dat bedrag verzekeren?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef ddx het volgende:
[..]
http://weblog.independer.(...)bent-onderverzekerd/
Zou anders wel erg makkelijk zijn want je hebt eigenlijk nooit 100% schade.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Totale waarde 1050, schade 1000 dus bijna alles terugquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dan krijg je een percentage van 50 euro terug
Geen idee hoe ze precies omgaan met schade aan onderdelen die niet als 1 geheel gekocht zijn.![]()
Nee toch? Dan zijn je wielen van 1000 euro stuk. JE fiets is 50 euro waard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dan krijg je een percentage van 50 euro terug
Je bent verzekerd voor 1000 euro, je fiets is 1050 waard. Dan krijg je dus 1000/1050ste deel van je wielen terug, minus de afschrijving.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Potverdorrie wat zijn wij van boven 't kanaal scherp vandaag zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Totale waarde 1050, schade 1000 dus bijna alles terug
Geen idee hoe ze precies omgaan met schade aan onderdelen die niet als 1 geheel gekocht zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Frame, groep en wielen los aangeschaft bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze precies omgaan met schade aan onderdelen die niet als 1 geheel gekocht zijn.
Dat is geen probleem. Fiets waarmee ik vorig jaar ben gevallen heeft dat en dan geef je gewoon de losse onderdelen op.![]()
Dat ligt te voor de hand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef ddx het volgende:
Of gewoon verzekerd bedrag verhogen, ben je ook niet onderverzekerd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nadat je gevallen was had je zeker een stuk meer losse onderdelen ofnie? HAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
Frame, groep en wielen los aangeschaft bedoel je?
Dat is geen probleem. Fiets waarmee ik vorig jaar ben gevallen heeft dat en dan geef je gewoon de losse onderdelen opOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Terwijl we volgens mij beide nu ook onder het kanaal zittenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Potverdorrie wat zijn wij van boven 't kanaal scherp vandaag zeg!![]()
![]()
hehehehehequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nadat je gevallen was had je zeker een stuk meer losse onderdelen ofnie? HAHAHAHA
.![]()
Scherp. Wederom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Terwijl we volgens mij beide nu ook onder het kanaal zitten
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze precies omgaan met schade aan onderdelen die niet als 1 geheel gekocht zijn.Maar alleen de wielen waren kapotquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee toch? Dan zijn je wielen van 1000 euro stuk. JE fiets is 50 euro waard.
Je bent verzekerd voor 1000 euro, je fiets is 1050 waard. Dan krijg je dus 1000/1050ste deel van je wielen terug, minus de afschrijving.![]()
![]()
In het voorbeeld van DDX was alleen de laptop weg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Maar alleen de wielen waren kapot
Niet zo heel gek toch? Je moet je verzekeren voor de complete waarde van je fiets. Is je fiets 10K, dan moet je voor 10K verzekerd zijn. Ook al is er iets van 5 euro stuk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, maar om terug te vallen op het laptop voorbeeld, dan doe je dus alsof niet alleen je laptop weg is, maar ook de tv, de stereo en je zeer zeldzame dildo collectie om uiteindelijk op het bedrag van 3000 euro uit te komen voor een nieuwe laptop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het voorbeeld van DDX was alleen de laptop weg.
Niet zo heel gek toch? Je moet je verzekeren voor de complete waarde van je fiets. Is je fiets 10K, dan moet je voor 10K verzekerd zijn. Ook al is er iets van 5 euro stuk.
Je wielen zijn kapot, je geeft op dat je wielen 50 euro kosten, en je krijgt dus iets van 30 euro terug. Ik zie niet in waarom je 1000 euro voor je kapotte fiets zou krijgen als je opgeeft dat alleen je wielen kapot zijn![]()
![]()
Tsja. Dat kan je doen ja. Zelfde voorbeeld als je wielen in een fiets van 50 piek stoppen om zo toch zo veel mogelijk terug te krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar om terug te vallen op het laptop voorbeeld, dan doe je dus alsof niet alleen je laptop weg is, maar ook de tv, de stereo en je zeer zeldzame dildo collectie om uiteindelijk op het bedrag van 3000 euro uit te komen voor een nieuwe laptop.Als je wielen 50 piek gekost hebben krijg je er geen 1000 voor. Wij hadden het over wielen van 1000 euro he?quote:Je wielen zijn kapot, je geeft op dat je wielen 50 euro kosten, en je krijgt dus iets van 30 euro terug. Ik zie niet in waarom je 1000 euro voor je kapotte fiets zou krijgen als je opgeeft dat alleen je wielen kapot zijnOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Dat kan je doen ja. Zelfde voorbeeld als je wielen in een fiets van 50 piek stoppen om zo toch zo veel mogelijk terug te krijgen.
[..]
Als je wielen 50 piek gekost hebben krijg je er geen 1000 voor. Wij hadden het over wielen van 1000 euro he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan heb je toch wielen van 1000 euro, een frame van 50=een fiets van 1050?quote:Niet? Dan heb je Oksel's oplichtingspraktijken en van die andere user mooi gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wist niet dat er OPLICHTERS in dit topic posten![]()
zwaar teleurgesteld in de mensheid.
Lijkt me een fundamentele eigenschap voor elke renner met enige ambitie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wist niet dat er OPLICHTERS in dit topic posten![]()
zwaar teleurgesteld in de mensheid.![]()
De ene keer zijn de wielen 50 euro en dan weer 1000.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je toch wielen van 1000 euro, een frame van 50=een fiets van 1050?
[..]
Niet? Dan heb je Oksel's oplichtingspraktijken en van die andere user mooi gemist.
Ik betwijfel ook of een FIETSENverzekering zo achterlijk gaat zijn dat ze mee gaan met wielen van 1000 euro in een frame van 5 tientjes.![]()
Beter lezen knuttemans.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De ene keer zijn de wielen 50 euro en dan weer 1000.
Ik betwijfel ook of een FIETSENverzekering zo achterlijk gaat zijn dat ze mee gaan met wielen van 1000 euro in een frame van 5 tientjes.
En ik denk ook niet dat ze daar intrappen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Denk dat het ook best lastig gaat worden om een frame van 50 euro te vinden waar die dure wielen in passen.
(want aanschafwaarde, niet dagwaarde)
Maar volgens mij snapt iedereen nu wel het idee
Gewoon fiets voor 3000 euro verzekeren dus, kost je misschien paar tientjes extra per jaar maar geen gedoe als je dan valt.![]()
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je toch wielen van 1000 euro, een frame van 50=een fiets van 1050?
[..]
Niet? Dan heb je Oksel's oplichtingspraktijken en van die andere user mooi gemist.![]()
![]()
Iets met z'n camper waar wat uitgejat was ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat hoeft dus helemaal nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo heel gek toch? Je moet je verzekeren voor de complete waarde van je fiets. Is je fiets 10K, dan moet je voor 10K verzekerd zijn. Ook al is er iets van 5 euro stuk..![]()
Ik snap het nie tmeer
Oké, het verzekeren van een fiets gaat dus iets verder dan een (totaal)waarde, premie en voorwaarden.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens contact opneem met zowel de NTFU als de ANWB. De ANWB lijkt op de website te zeggen dat zij ook (schade na?) diefstal vergoeden.![]()
Diefstal... Uit huis? Inboedelverzekering. Tijdens een tocht? Dan moet je waarschijnlijk een slot mee. En wie van ons doet dat? naast DDXquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:12 schreef Levitas het volgende:
Oké, het verzekeren van een fiets gaat dus iets verder dan een (totaal)waarde, premie en voorwaarden.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens contact opneem met zowel de NTFU als de ANWB. De ANWB lijkt op de website te zeggen dat zij ook (schade na?) diefstal vergoeden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, het zal niet vergoed worden als je zegt "yo, m`n fiets stond om de hoek toen ik een bakje koffie en appeltaartje aan het nuttigen was tijdens een rit van zo`n 7 uur. Een slot? Nee joh, da's vervelend!"quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diefstal... Uit huis? Inboedelverzekering. Tijdens een tocht? Dan moet je waarschijnlijk een slot mee. En wie van ons doet dat? naast DDX![]()
Zit zelf al tijd te zoeken naar een soort van ontvanger in je zadelpen of frame. Worden met toertochten altijd fietsen gejat en je ontkomt er vaak niet aan dat je 'm heel even alleen moet laten staan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diefstal... Uit huis? Inboedelverzekering. Tijdens een tocht? Dan moet je waarschijnlijk een slot mee. En wie van ons doet dat? naast DDX![]()
Je kan natuurlijk een klein slotje meenemen. Zeker als je een dure fiets hebt. Sowieso is het altijd wel handig om je fiets als eerste neer te zetten zodat andere fietsen ervoor staan, of ergens achteraan zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit zelf al tijd te zoeken naar een soort van ontvanger in je zadelpen of frame. Worden met toertochten altijd fietsen gejat en je ontkomt er vaak niet aan dat je 'm heel even alleen moet laten staan.
Bij toertochtjes blifjt er vaak 1 iemand van de groep bij de fietsen en de rest kan dan stempelen/bidons vullen/pissen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je hebt van die hele kleine opgekrulde slotjes. Die steek je zo in je zakje. Denk dat ik zoiets meeneem, als ik een grote tocht rij.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Of gewoon naast een colnago of een Specialized venge/ s-works parkeren. Die worden toch altijd massaal gejat tijdens grote tochten. Van die poolse bendes (afkomstig uit Zwanenburg) die de opdracht krijgen: "jat alleen maar die fietsen en alleen maar splinternieuwe"quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:20 schreef Patroon het volgende:
Je hebt van die hele kleine opgekrulde slotjes. Die steek je zo in je zakje. Denk dat ik zoiets meeneem, als ik een grote tocht rij.
Moet je niet de pech hebben dat net die dag Canyon op het program staat, maar dat zal wel niet, das toch Duitse eenheidsworst
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Alsof ze die rammelbak van jou mee willen nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een klein slotje meenemen. Zeker als je een dure fiets hebt. Sowieso is het altijd wel handig om je fiets als eerste neer te zetten zodat andere fietsen ervoor staan, of ergens achteraan zetten.
Bij toertochtjes blifjt er vaak 1 iemand van de groep bij de fietsen en de rest kan dan stempelen/bidons vullen/pissen.
Zelfde voor mij hoor. Dat is wel t voordeel van een eenheidsworst![]()
![]()
Haha, zou nog best kunnen ja. Die eigenaar is wel een figuur die zoiets zou doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of gewoon naast een colnago of een Specialized venge/ s-works parkeren. Die worden toch altijd massaal gejat tijdens grote tochten. Van die poolse bendes (afkomstig uit Zwanenburg) die de opdracht krijgen: "jat alleen maar die fietsen en alleen maar splinternieuwe"
Moet je niet de pech hebben dat net die dag Canyon op het program staat, maar dat zal wel niet, das toch Duitse eenheidsworstOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Garmin 1100 heeft gps track en trace module erin zitten. (en is weer een maatje groter)quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit zelf al tijd te zoeken naar een soort van ontvanger in je zadelpen of frame. Worden met toertochten altijd fietsen gejat en je ontkomt er vaak niet aan dat je 'm heel even alleen moet laten staan.![]()
en ze weten toch niet wat een powermeter is..quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of gewoon naast een colnago of een Specialized venge/ s-works parkeren. Die worden toch altijd massaal gejat tijdens grote tochten. Van die poolse bendes (afkomstig uit Zwanenburg) die de opdracht krijgen: "jat alleen maar die fietsen en alleen maar splinternieuwe"
Moet je niet de pech hebben dat net die dag Canyon op het program staat, maar dat zal wel niet, das toch Duitse eenheidsworstMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Gewoon fiets in de gaten houden, maar dat doe ik standaard. Ik kan mij niet voorstellen dat ik hem toen tijdens de AGR uit het oog verloor.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
zo'n heel klein kringelslotje heb ik idd voor bij toertochten e.d. Stelt weinig voor, maar kan me zo voorstellen dat het net genoeg reden is om een fiets ernaast te pakken die niet vast staat.
En anders is die giant zelf wel genoeg reden![]()
Zodra ze die triple zien zetten ze m terug....![]()
![]()
Help me even..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Dan heb je Oksel's oplichtingspraktijken en van die andere user mooi gemist.![]()
Dat ziet er niet best uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef amp25 het volgende:
naast me mtb heb ik besloten om ok een racefiets aan te schaffen
en dit gaat hem worden
[ afbeelding ]
Oh tiagra nog. Valt mee.![]()
Net even 1,5 uur rustig gefietst. Nogal heuvelachtig hier in DLD, dus je fietst om 12 of 43, als je je hartslag laag wilt houden..![]()
Reed lek, dus trek wiel eruit, nieuw bandje erin.. krijg ik dat kraantje van m'n Co2 patroon niet open. Gvd staan vloeken. Ram dat ding uiteindelijk op de grond, en toen ging die open.
Morgen op de ATB met wat locals. Die verklaren me voor gek met m'n ongeveerde ATB.
Laat anders wel wat lucht uit de bandjes lopen.![]()
ik wou niet zoveel betalen voor een extra race fiets het is maar voor mooie dagen zodat ok over asfalt kan dan kom je al snel aan de ondergrens van kwaleteit fiets![]()
Je hebt meer spaken dan dat die fiets in euro's kost
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |